Tarkoitatko sitä sen sikaria, jonka toinen pää on ihan oranssihohtoinen?IGgoblinego kirjoitti:huomasin tos edellisellä sivulla sen örkki warbossin kielen
oranssi pää ja musta varsi?
ehkä kannattaa muuttaa se
mutta muut on pelkkää plussaa
Edellisestä päivityksestä näyttääkin olevan jo kuukausi. Kylläpäs se aika vierähtää kun on hauskaa.

Pink Horroreita. Itse skulptattuja. Osina käytetty Milliputtia, Green Stuffia, Spruenpaloja, 1mm messinkilankaa, bitziä GW:n kaaostankkispruesta, uusien daemonettien kättä, pyöreää puutankoa, pistaasipähkinän kuoria (olleet vuoden kaapissa) sekä yhteen figuun 20mm baseja (tuo neliönmallinen mörkö)
Huomatkaa että joukossa on myös The Changeling. Löydätkö Sinä hänet?
Minut on jo näitten takia haukuttu kehitysvammaiseksi ja minussa on kuulemma näiden takia jotain vikaa sekä olen sekaisin. Ihme porukkaa tuolla #sotavasara.netissä..

Blood Angels armeijani kapteeni, nimeltänsä Carlo.
Hän on aseistautunut eräillä keisarikunnan mahtavimmista aseista, eli Relic Bladella ja Storm Shieldillä, kestäen siis vahinkoa yhtä hyvin kuin vasaratermis.
Kaikki hänen veljensä ovat kateellisia hänen mahtavalle heviletillensä, lukuunottamatta veli Ildiniä, jolla oli aikoinaan 2x pidempi heviletti, joka paloi samassa taistelussa jossa hän joutui Dreadnoughtiin.
Viellä eräänlaisena bonuksena tämä mies. Hän on taktisen ryhmäni yhdestoista jäsen, toistaiseksi, koska tarvitsin Conklaavin figuturnaukseen yhden sinkomiehen Heavy Bolter miehen sijaan.
Itse ryhmäkin on yhtä figua vaille valmis.. =o