Olen nyt aika monesta tuutista kuullut tämän saman: Ku'gath on hyvä nappi, mutta aivan liian kallis kykyihinsä nähden. Itse olen asiaa pohtinut ja tullut täysin toiseen johtopäätökseen. Demonstroinpa:
Kaikkihan tietysti tietävät, että Ku'gath on vain hieman erikoislaatuinen, synkkä Great Unclean One, joka ratsastaa omalla Palanquinillaan, joten lähdemme nyt siitä.
-Great Unclean One 160
+Cloud of Flies 5
+Breath of Chaos 30
+Aura of Decay 20
+Palanquin of Nurgle 15
Tässä kun summaamme yhteen pisteet, saamme tulokseksi 230. Eli pisteitä jäisi uupumaan kokonaishinnasta mahtavalla matematiikalla laskien 70. Tähänkö tämä nyt sitten jäi? Ylikallis kasa!
Ehei. Pitää muistaa, että Plaguefatherilla on kaksi uniikkikykyä: Necrotic Missiles ja Nurgling Infestation. Tässä sitten jokainen ratkaisee mielessään, ovatko nämä 4+ woundaava, 2Ap Large Blast-lätty ja tämä 13:sta pisteen Nurgling-baseja(/per jokainen vuoro) tuottava kyky sen 70:n arvoisia?
Itse olen tullut siihen johtopäätökseen, että ovat. Jos Ku'gath saisi vaikkapa 4 basea tehdyksi pelin aikana, olisi koossa jo kunnioitettavat 52 pistettä. Tämä meinaa, että Myrkkylätty olisi 18pts-arvoinen!
Logiikkani voi olla toki väärä, mutta hei, kertokaa te omat mielipiteenne asiasta.
Ku'gath the Plaguefather - kallisko?
Ku'gath the Plaguefather - kallisko?
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- samppuliini
Re: Ku'gath the Plaguefather - kallisko?
Näistä tulee yksittäisiä kill pointteja jokaisesta, see my point? Yksi nurglin base kuolee mitä vain vastaan ykkös vuorolla ja vihollis ryhmä saa tästä vain lisäliikkeen.Abaddon71 kirjoitti:Ehei. Pitää muistaa, että Plaguefatherilla on kaksi uniikkikykyä: Necrotic Missiles ja Nurgling Infestation. Tässä sitten jokainen ratkaisee mielessään, ovatko nämä 4+ woundaava, 2Ap Large Blast-lätty ja tämä 13:sta pisteen Nurgling-baseja(/per jokainen vuoro) tuottava kyky sen 70:n arvoisia?
Mutta jos et pumppaakkaan GUO:ta tuollain vaan ostat sille vain vaikka cloud of fliesin, niin hintaero on se 135 pistettä. Guon tarkoitus on ahdistella vihollis armeijaa eikä nysvätä nurkassa tiku(i)llaan.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Re: Ku'gath the Plaguefather - kallisko?
Muistetaan, että Ku'gath ei olekaan mikä tahansa GUO ;).samppuliini kirjoitti: Guon tarkoitus on ahdistella vihollis armeijaa eikä nysvätä nurkassa tiku(i)llaan.
Ja en olekaan sanonut, että jättäisin sen nurkkaan nysväämään. Omissa peleissäni Ku'gath lähestyy koko ajan vihollista heitellen myrkkyblasteja ja tekemällä Nurglingeja, jotka odottavat, että Epidemius on kirjannut tapot ylös ja Nurgle antaa siunauksensa.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!