White Dwarfin kohtalo
- Scumboogie
Re: White Dwarfin kohtalo
Sain semmoisen käsityksen tuosta 300#:sta että White Dwarf on jonkinlainen toistuva tila tai arvonimi. Käsittääkseni semmoinen kääpä kuin Snorri Whitebeard oli aikoinaan, no, kova jätkä ja uskotaankin sen olleen tuolloin White Dwarf. Nykyään virallinen Valkoinen on siis tosiaan Grombrindal.
Kaivanpa esiin sen lehden tässä ja tarkistan.
Snorri Whitebeard a.k.a Grombrindal a.k.a White DwarfGilgameš kirjoitti:Sain semmoisen käsityksen tuosta 300#:sta että White Dwarf on jonkinlainen toistuva tila tai arvonimi. Käsittääkseni semmoinen kääpä kuin Snorri Whitebeard oli aikoinaan, no, kova jätkä ja uskotaankin sen olleen tuolloin White Dwarf. Nykyään virallinen Valkoinen on siis tosiaan Grombrindal.
Ainakin ulkomuistista noin
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Jep, tänä aamuna törmäsin tuohon kyseiseen 300#:een taas, elikkä Grombrindal kääntyy jotakuinkin että "Valkopartainen esi-isä". Mainittiin että voi käyttää muita nimiä. Sarjiksessa vihjailtiin useampiinkin legendoihin, mainittavina Snorri-juttu ja se, ett olisi saanut jumalilta rangaistukseksi kuolemattomuuden (joka selittäisi monia asioita puolestaan).
Eli minä sanoisin että Snorri Whitebeard on mahdollisesti Grombrindal eli White Dwarf. Eli grombrindal ei oikeastaan ole nimi.
Eli minä sanoisin että Snorri Whitebeard on mahdollisesti Grombrindal eli White Dwarf. Eli grombrindal ei oikeastaan ole nimi.
Minä taas sanoisin että White Dwarf onkin oikeasti haltia jolla on parta. Selittäisi kaikki urotyöt...
"Katso sääntiksestä, lol. Oot muuten myös ruma."
Haltiat nyt häviävät turhuudessa vain kääpiöille. WD on oikesti Goblin, joka kyllästyi olemaan örkkein orja ja lähti purkamaan traagisesta lapsuudestaan kertyneitä traumoja. Traumojen takia hän kuitenkin luulee olevansa kääpiö, ja siksi hän pukeutuu kuten kääpiöHE-man kirjoitti:Minä taas sanoisin että White Dwarf onkin oikeasti haltia jolla on parta. Selittäisi kaikki urotyöt...
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Isäpuoli oli jättiläinen ja hyväksikäytti pientä... Hyi olkoon!halko kirjoitti:Haltiat nyt häviävät turhuudessa vain kääpiöille. WD on oikesti Goblin, joka kyllästyi olemaan örkkein orja ja lähti purkamaan traagisesta lapsuudestaan kertyneitä traumoja. Traumojen takia hän kuitenkin luulee olevansa kääpiö, ja siksi hän pukeutuu kuten kääpiöHE-man kirjoitti:Minä taas sanoisin että White Dwarf onkin oikeasti haltia jolla on parta. Selittäisi kaikki urotyöt...
"Katso sääntiksestä, lol. Oot muuten myös ruma."
Ei vaan white dwarf oli snotling!
- Scumboogie
No ei ku se oli horrori (tinahorrori :P)topiasta kirjoitti:Ei vaan white dwarf oli snotling!
(huoh)
Eiköhän lopeteta tää keskustelu, menee jo vähän yli.