Mk2 testiviikonloppu 18.-19.4.
Mk2 testiviikonloppu 18.-19.4.
Mites kiinnostaisiko väkeä testailla uutta sääntösettiä pääsiäistä seuraavana viikonloppuna? Aattelin, että meikäläinen vois järkätä fasiliteetit Leppävaarassa ja kerrallaan pystyyn saanee 4 pelipöytää ilman ongelmia. Majoitus järjestyy toki lähempää tai kauempaa tuleville.
kiinnostuneita?
kiinnostuneita?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: Mk2 testiviikonloppu 18.-19.4.
Ehdottomasti! Pakko päästä tesmailemaan uutta systeemiä.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
kattoo miten viikonloppu rakentuu, ja mihin kaikkialle sitä joutuu menemään, mutta kiinnostus 10.
ongelmaksi voi muodostoua ettei oikein ehi uudistuksia lukea, kun ei oo kämpillä netti. ilmottelen telekommunikoinnin avulla sitte...
ongelmaksi voi muodostoua ettei oikein ehi uudistuksia lukea, kun ei oo kämpillä netti. ilmottelen telekommunikoinnin avulla sitte...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Käyt vaan yksinkertaisesti koululla printtaamassa koko höskän. No tosin varsinaisissa säännöissä ei loppupeleissä ihan hirveesti muutoksia ole.Der Dexter kirjoitti:kattoo miten viikonloppu rakentuu, ja mihin kaikkialle sitä joutuu menemään, mutta kiinnostus 10.
-
skullmonkey
- Viesti:
In case I don't go hiking I might be interested to come. Will let you know in time.
Reviving one Venger a turn: 3 focus.
Bringing the whole unit back after your enemy finally kills all of them: Priceless.
Bringing the whole unit back after your enemy finally kills all of them: Priceless.
Kiinnostusta olisi, mutta ikävästi on työnakki tuona viikonloppuna. Katsoo jospa jaksaa tulla töiden jälkeen pyörähtämään, jos vaan ennättäisi lukemaan noita uudistuksia.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Tervetuloa - welcome vaan kaikille!
Aasimarille sen verran, että jos ehit stattikortit (ja säännöistä mitä mikäkin symboli tarkoittaa) silmäillä läpi, niin muut muutokset kyllä selviää varmasti suht helposti pelatessa.
Aasimarille sen verran, että jos ehit stattikortit (ja säännöistä mitä mikäkin symboli tarkoittaa) silmäillä läpi, niin muut muutokset kyllä selviää varmasti suht helposti pelatessa.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Kuulostaisi kieltämättä mielenkiintoiselta. Itselläni saattaa osua menoja hieman hankalasti tuon päälle, mutta saattaa olla että saisin järjesteltyä mahdollisuuden tulla paikalle.
Mikäli tosiaan yösijaa kauempaa tuleville löytyy, voisin yrittää päästä tulemaan.
Mikäli tosiaan yösijaa kauempaa tuleville löytyy, voisin yrittää päästä tulemaan.
Viikonloput ovat monesti aikas täynnä, mutta jos aikaa liikenee, niin voisin pyörähtää pelin tai pari pelaamassa.
Rats keep running!
Ainakin kolmelle pitäisi löytyä sohva/vuodesohva/patja ja siitä eteenpäin erilaisia retkipatjoja. Tarpeen vaatiessa ehkäpä muutkin täkäläiset suostuvat jonkun majoittamaan, eli tervetullos vaan kauempaakin!Kolmastoista kirjoitti: Mikäli tosiaan yösijaa kauempaa tuleville löytyy, voisin yrittää päästä tulemaan.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Ok, kiitoksia. Eipä sitä ihmeempiä edes tarvitsisi. Kunhan katon saa pään päälle niin retkipatja+makuupussi -combolla pärjääkin jo pitkälle ilman sen kummempiakin makuusijoja. :PCelebdae kirjoitti:Ainakin kolmelle pitäisi löytyä sohva/vuodesohva/patja ja siitä eteenpäin erilaisia retkipatjoja. Tarpeen vaatiessa ehkäpä muutkin täkäläiset suostuvat jonkun majoittamaan, eli tervetullos vaan kauempaakin!Kolmastoista kirjoitti: Mikäli tosiaan yösijaa kauempaa tuleville löytyy, voisin yrittää päästä tulemaan.
Selvittelen tässä, josko pääsisin paikalle.
Dodih. Alkaiskohan väellä vähän hahmottua miten viikonloppuna paikalle pääsisi? Lisääkin pelaajia toki mahtuu ja otetaankin mieluusti!
- The Captain
- Valvoja
Kiinnostusta on, mutta pahoin pelkään, että viikonloppuni aikataulu ratkeaa vasta to-pe-akselilla. Älkää laskeko sen varaan, että pääsen tulemaan, mutta älkää hylkikö, jos sittenkin ilmaannun.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Viikonloppuna ovet ovat auki pelailuun sekä la että su 9-24. Jos joku haluaa tulla jo tänään perjantaina, niin oon kotosalla ainakin klo 21 alkaen.
Katsotaanpas osallistujalistaa.
Varmat tulijat:
meikäläinen
The_Edge
Epävarmat:
Charad (su)
Aasimar (illat)
The Captain
Guruhoro
Der Dexter
skullmonkey
Kolmastoista
Osoite on siis Miekka 2 E 81 Espoon Leppävaarassa. Junailijoiden kannattaa ostaa lippu suoraan Leppävaaraan (säästää kertalipun) ja vaihtaa Pasilassa A, E, U, S tai Y-junaan. Leppävaaran asemalta on noin kilometrin kävelymatka ja voin kyllä tulla suunnistusavuksi tarvittaessa vastaan. Reittioppaalla pääsee myös kätevästi etsimään reittejä esim. Rautatientorilta (linkki). Tuolta Reittioppaasta löytyy myös ihan hyvä kartta.
Niin ja juu meikäläisen tavoittaa myös kännykällä 050-3739211, jossa vastaa Jaakko.
Katsotaanpas osallistujalistaa.
Varmat tulijat:
meikäläinen
The_Edge
Epävarmat:
Charad (su)
Aasimar (illat)
The Captain
Guruhoro
Der Dexter
skullmonkey
Kolmastoista
Osoite on siis Miekka 2 E 81 Espoon Leppävaarassa. Junailijoiden kannattaa ostaa lippu suoraan Leppävaaraan (säästää kertalipun) ja vaihtaa Pasilassa A, E, U, S tai Y-junaan. Leppävaaran asemalta on noin kilometrin kävelymatka ja voin kyllä tulla suunnistusavuksi tarvittaessa vastaan. Reittioppaalla pääsee myös kätevästi etsimään reittejä esim. Rautatientorilta (linkki). Tuolta Reittioppaasta löytyy myös ihan hyvä kartta.
Niin ja juu meikäläisen tavoittaa myös kännykällä 050-3739211, jossa vastaa Jaakko.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Tieto varmistui vasta tänään, anteeksi siis viime hetken ilmoitus. En pääse tulemaan paikalle tällä kertaa, tärkeämmät menot menevät kuin menevätkin päällekkäin tämän kanssa. Pitäkäähän hauskaa siis ilman minua siellä tällä kertaa, tavataan sitten figuilun yhteydessä toiste :P
- The Captain
- Valvoja
Valitettavasti muut velvoitteet estävät sitten minunkin paikallesaapumiseni,tosin todennäköisesti tekosyyni on eri kuin Kolmannellatoista...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Tulossa ollaan. Näyttää kyllä ihan hyvältä tuo Mk II, vaikka muutama kovempi nerffi vähän kaiveleekin. Moni asia taas on tullut paremmaksi. Tekee mieli ostaa nyt heti lisää kaikkea.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Jou, meikäläinen olisi todennäkösesti tulossa sunnuntaina testailemaan.
Massiivisen kiinnostuksen takia meikäläinen häipyy Klubin Veikkausliigan sarja-avaukseen. Takaisin noin klo 19.
Joo, failattiin vähän ajotusten kanssa, mutta onneks päästiin muualle pelaamaan.
Nyt älytään ilmoittaa etukäteen, että minä ja Guruhoro ollaan tulossa joskus kahdeltatoista.
Nyt älytään ilmoittaa etukäteen, että minä ja Guruhoro ollaan tulossa joskus kahdeltatoista.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."