"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pienenpieni pyyntö käyttäytymistä koskien

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Nikodent kirjoitti:mikäs sen mukavampaa kun kaverisi haukkuu armeijasi sukkahousutiimiksi. matsin jälkeen (jos voitat) voit sitten antaa takaisin: "no katos! sukkahousuhemmot pieksi. oh-ho. mistäs tollanen armeija on kotosin? häviää sukkahousuja käyttävälli hienohelmoille."
Tein tuon kerran. World Eater-kaverini hävisi jotain ~250 pts. - ~1300 pts. yhdessä ottelussa, koska pussitin sen aika kivasti maaston keskelle ja viimeistelin nopeasti (aka. ennen kuin 'Letterit pääsivät kentälle). Tapoin jopa Svenin! (Sven on Kaaoslordi Terminator-haarniskassa ja Salamakynsillä, ja jolla on "Kaikkea Paitsi Staturea")

Härnäilin häntä pikkasen, ja hän itsekin veti helvetinmoisen herneen nenään siitä, hän kun oikeasti halveksii Eldareita. Hän oli vähällä hajottaa kaikki figunsa, ja olisi luultavasti hakannut pari Berserkeriä paskaksi jos olisi löytänyt sopivan esineen...

Enkä kuseta, kaverini on (tai ainakin esittää; en tiedä onko oikeasti) vähän "wired". Ja hänellä on peliporukan (incl. D&D-peliporukan) lyhyin pinna...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Aacheron kirjoitti:
AnlaShok kirjoitti:Niin ja älkööt kukaan luulko minua tosikoksi sen vuoksi että en pidä toisten(armeijoiden) halventamisesta.
Niin, ja minua saa sitten luulla tosikoksi sen vuoksi että en pidä toisten armeijoiden halventamisesta. Olen suht. huumorintajuton tyyppi, ja minua(kin) on koulukiusattu (näyttää olevan tavallista tällaisen harrastuksen parissa, ihan näin ketään loukkaamatta). Aika pahasti, vieläkin...

Hassu juttu tässä on että olin täysin normaali ollessani koulukiusattu. Kun aloitin ropeltamisen, figupelit yms niin elämäni helpottui suuresti(vaikka kyseiset kiusaajat eivät tietenkään tienneet uusista harrastuksistani mitään). Jotain yliluonnollista siinä täytyy sitten olla :) Nykyisin he ovat säälittäviä paskoja, joita katson todella alaspäin ja tunnen suurta tyydytystä siitä.
Nikodent kirjoitti:mikäs sen mukavampaa kun kaverisi haukkuu armeijasi sukkahousutiimiksi. matsin jälkeen (jos voitat) voit sitten antaa takaisin: "no katos! sukkahousuhemmot pieksi. oh-ho. mistäs tollanen armeija on kotosin? häviää sukkahousuja käyttävälli hienohelmoille."
Juu, mutta kaverini eivät kyllä nimittele niitä, koska tietävät mitä siitä seuraa ;) Armotonta teurastusta siis. Ongelma onkin netissä(täällä ja ircissä) anonyyminä nimittelevät henkilöt, joita vastaan todennäköisesti ei tule tilaisuutta pelata koskaan.
head_off

Viesti Kirjoittaja head_off »

Hassua, minäkin olen koulukiusattu :) Kaikki koulukiusatut näköjään ajautuu WH:n pariin :)

Tulipa tossa mieleen:

Serkun kanssa mätettiin 500pts peli Minä olin Nideillä ja se dark eldareilla.

Koko ajan härnäsin sitä ku se ampu et "voi pa*ka, nyt se kuolee, hävisin yhyy." Sitku voitinki sen se lennätti aika komeesti ne figut pois pöydältä...
En tiiä miten sillä pinna palo :P
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Koulukiusaaminen on oikeasti vakava asia. Sen vertaaminen pienten muovi ja pewter sotilaiden tai mielikuvitus olentojen kuten haltioiden saamiin lempinimiin on todella kaukaa haettua. Mikään haltia ei itke itseään uneen joka ilta nimittelyn takia.

Miniatyyrit ei kuitenkaan loppujen lopuksi ole niin kauhean vakava asia. Miedot herjat joita täällä voi kuulla (mitään oikeasti loukkaavaa ei ole edes sallittua sanoa, törkeyksistä puhumattakaan) voi yksinkertaisesti jättää huomiotta.
And they wonder how he dealt with stress so well..
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

AnlaShok kirjoitti:
tuhannen taalan mies kirjoitti:Noh noh ei siin mun mielest mitään jos sanoo elffei sukkahousuhirmuiks tai jotain... pitää nyt huumorii vähän olla
Huumoria kyllä pitää olla, mutta mitä hauskaa tuossa sukkahousujutussa nyt on? Tietääkseni maailmanhistoriassa ainoat sukkahousuja käyttäneet ovat ihmisiä(Ranskan hovi nyt esimerkiksi). Jos löydätte minulle historiankirjan*, jossa kerrotaan miten haltiat käyttävät sukkahousuja niin sitten uskon. En sitä ennen.

*GW:n virallinen fluffi käy myös, koska on oletettavaa että maailmanhistoriassa muutenkin on aika niukasti mainintoja haltijoista.
Katsoppa wood elf wardancer miniatyyreja, sieltä lyödät todisteen sukkahousuista. Ja kyllä niillä high elffeillä jonkinlaiset mekot siellä panssarin alla on...
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

ja harlekiinit... huhhei ja oikeen vappunaamarit on niillä
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

itseäni ei tälläiset nimittelyt hirveästi haittaa, vaikka en niitä pahemmin arvostakkaan. itse kyllä käytän Ultramarineista nimityksiä lutramarine, ultrasmurffi tahi smurffi. mutta näistä valittajille tiedoksi, etenkin noita viimeisiä on käytetty ympäri maailman jo "jonkin" aikaa. ;)

näitä nimittelyjä enemmän haluaisin kiinnittää huomiota turhiin viesteihin, joita nykyään taas näkyy luvattoman paljon. turhilla viesteillä tarkoitan juurikin sellaisia ~1 rivin viestejä (tai pahempaa, yhden sanan) jotka eivät loppujenlopuksi sisällä _mitään_ hyödyllistä tai uutta. :(

niin, ja se "armeeja" sana joka on levinnyt kulovalkean tavalla tänne. toivotaan että se häviää yhtä nopeasti kuin tulikin. :roll:

[edit]
niin ja tota lainaamista voisi muutama tyyppi opetella. ne kokonaisen viestin lainaukset ja siihen perään kommentointi (usein yhdellä rivillä, kts ylemmäksi) ovat vähän :roll:
gaming since '92
AnlaShok

VJ kirjoitti:Koulukiusaaminen on oikeasti vakava asia. Sen vertaaminen pienten muovi ja pewter sotilaiden tai mielikuvitus olentojen kuten haltioiden saamiin lempinimiin on todella kaukaa haettua. Mikään haltia ei itke itseään uneen joka ilta nimittelyn takia.
AnlaShok kirjoitti:ymmärrän miten vakavaksi ärsyttäminenkin voi joskus mennä(tietysti kaukana tästä leikkimielisestä sanailusta).
AnlaShok kirjoitti:Erittäin pienikin kiusaaminen on kuitenkin kiusaamista
Eli tässä on taas kyse enemmän periaatteesta kuin itse ongelmasta. Kiusaaminen on periaatteellisella tasolla aina paha teko.

Ja kuten sanottu, pelissä tai kasvokkain nimittely ei minua haittaa, internetissä kylläkin.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Ja kuten sanottu, pelissä tai kasvokkain nimittely ei minua haittaa, internetissä kylläkin.
Jaa jaa, eli otat nokkiisi siitä mitä luet netistä, mutta kestät sen kun joku antaa tulla päin naamaa? Mielestäni hiukan nurinkurinen ajatus, luulisi, että ymmärrät jättää omaan arvoonsa kaiken mitä netissä luet.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
AnlaShok

MakeH kirjoitti:
Jaa jaa, eli otat nokkiisi siitä mitä luet netistä, mutta kestät sen kun joku antaa tulla päin naamaa? Mielestäni hiukan nurinkurinen ajatus, luulisi, että ymmärrät jättää omaan arvoonsa kaiken mitä netissä luet.
Ei vaan jos päin naamaa armeijaani nimitellään, vaadin peliä. Jos voitan niin nimittely toivottavasti lakkaa. Jos häviän niin se siitä, it was worth a try. Onneksi kaverini ovat ilmeisesti keskiverto-sotulaista fiksumpia(tai huomaavaisempia, empaattisempia tai jotain muuta) koska nimittelyä nimenomaan pilkkatarkoituksessa ei ole paljoa kuulunut. Voi tosin johtua myös siitä, että tulos on tällä hetkellä jotakuinkin 10-2-1 parin viime vuoden aikana(kyllä, en ole ehtinyt pelaamaan paljoa)

Netissä sanotut asiat eivät loukkaa minua, ärsyttävät kylläkin. Helpoin keino olisi kyllä ruveta nimittelemään takaisin, mutta vastustan niin alas vajoamista.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Hieman eri asia on ystävällismielinen läpänheitto taistelun tiimellyksessä, joka minusta jopa kuuluu asiaan joukkojen henkeä nostattamaan (näyttäkää nyt noitte pirun puunhalaajille mistä kunnon kääpiökanuuna on tehty) joilla parhaat taistelukertomuksetkin on höystetty, kuin varsinainen kuisaaminen jota en uskoisi kenenkään harrastavan, kyse on luutavasti enemmänkin väärinymmärretystä huonosta läpästä tai muusta vastaavasta...
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Olen pahoillani kun sanoin kerran roboute kulliman. Se oli vahinko.

En käytä itse mitään hirmusia nimityksiä kenestäkään. Kunnioitan muita.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
AnlaShok

Juu tuo kulliman-juttu on jo unohdettu, koska korjasit sen jo.

Ninnun mainitsema taistelun tiimellyksessä heitetty läppä tietysti kuuluu asiaan. Kuten sanottu, älkää pitäkö minua tosikkona. Ärsyttää vaan keskustelut tyyliin:

"Milläs pelaat analshock?"
"Dark Angeleilla"
"onko ne jotai smurffei vai?"
"Siis Dark Angelit ovat yksi Space Marine-chapter"
"nii siis smurffei"
"Ahaa..."
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

"Milläs pelaat analshock?"
"Dark Angeleilla"
"onko ne jotai smurffei vai?"
"Siis Dark Angelit ovat yksi Space Marine-chapter"
"nii siis smurffei"
"Ahaa..."
No mutta tuossa tapauksessa haukkuja on selkeästi idiootti (havaittavissa jo ekasta lauseesta), eikä silloin mikään mitä hän sanoo ole minkään arvoista. Mutta tuon tyylisiä keskusteluja ei sotavasarassa ole yhtään. Inkvisitio iskisi jo tuon ekan kommentin jälkeen.
Turha pointti siis IMHO.
Aacheron
Viesti:

VJ kirjoitti:Miniatyyrit ei kuitenkaan loppujen lopuksi ole niin kauhean vakava asia. Miedot herjat joita täällä voi kuulla (mitään oikeasti loukkaavaa ei ole edes sallittua sanoa, törkeyksistä puhumattakaan) voi yksinkertaisesti jättää huomiotta.
Mistäs VJ tiedät miten tärkeän aseman ne omaavat elämässäni? Voin olla sairas ja elämätön olmi jolle pienet muoviukot ovat koko elämä...

No ehkä ei ihan noin kärjistäen, mutta arvaas mitä? Kun minua kiusattiin ihan pahimmillaan, ainoa asia mitä sain kuulla oli "Jätä ne kiusaajat huomioitta" tai "Älä välitä niistä idiooteista"...

Joten ÄLÄ sano MINULLE "Jätä HUOMIOITTA"...

Miksi kaikki luulevat että kaikki ihmiset voivat noin vain heittää herjaa sivuun kuin vettä hanhelta? Kaikki eivät ole samaa konformististä sakkia jotka toimivat samalla tavalla kuin isot massat... Helvetti...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Haluat ilmeisesti tehdä tästä jonkinlaisen flame warin. Minua ei ainakaan innosta alkaa riitelemään. Eli jos vaikka jätettäisiin huutaminen väliin ja keskusteltaisiin sivistyneesti.
Aacheron kirjoitti: Mistäs VJ tiedät miten tärkeän aseman ne omaavat elämässäni? Voin olla sairas ja elämätön olmi jolle pienet muoviukot ovat koko elämä...
Niinhän me kaikki, aache, niinhän me kaikki. Miksi luulet olevasi niin erillainen?
Aacheron kirjoitti: No ehkä ei ihan noin kärjistäen, mutta arvaas mitä? Kun minua kiusattiin ihan pahimmillaan, ainoa asia mitä sain kuulla oli "Jätä ne kiusaajat huomioitta" tai "Älä välitä niistä idiooteista"...
No toimiko? Nimittäin mulla ainakin yläasteella kiusaaminen väheni huomattavasti heti kun päätin kieroutuneessa mielessäni, että kukaan ei voi kiusata minua, jos en kiusaannu. Toisaalta kyllä silti välillä tuli joku lyömään, mutta olen aika hyvä väistelemään :D

Mutta kuten jo sanoin, kyse ei ole nyt kiusaamisesta, vaan kavereiden välisestä hyväntahtoisesta läpänheitosta. Sen vertaaminen kiusaamiseen on todella huono idea.
Aacheron kirjoitti: Miksi kaikki luulevat että kaikki ihmiset voivat noin vain heittää herjaa sivuun kuin vettä hanhelta? Kaikki eivät ole samaa konformististä sakkia jotka toimivat samalla tavalla kuin isot massat... Helvetti...
Rauhoitu ton teiniangstin kanssa, aacheron. Sä kärjistät nyt todella pahasti. Kuullostaa siltä että jollakulla on todella huono itsetunto.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Aacheron kirjoitti:
VJ kirjoitti:Miniatyyrit ei kuitenkaan loppujen lopuksi ole niin kauhean vakava asia. Miedot herjat joita täällä voi kuulla (mitään oikeasti loukkaavaa ei ole edes sallittua sanoa, törkeyksistä puhumattakaan) voi yksinkertaisesti jättää huomiotta.
Mistäs VJ tiedät miten tärkeän aseman ne omaavat elämässäni? Voin olla sairas ja elämätön olmi jolle pienet muoviukot ovat koko elämä...

No ehkä ei ihan noin kärjistäen, mutta arvaas mitä? Kun minua kiusattiin ihan pahimmillaan, ainoa asia mitä sain kuulla oli "Jätä ne kiusaajat huomioitta" tai "Älä välitä niistä idiooteista"...

Miksi kaikki luulevat että kaikki ihmiset voivat noin vain heittää herjaa sivuun kuin vettä hanhelta? Kaikki eivät ole samaa konformististä sakkia jotka toimivat samalla tavalla kuin isot massat... Helvetti...
Ymmärrät varmaan, että on eroa siinä, että sinua haukutaan ja siinä, että nappejasi haukutaan(siis taustaa jne... ei maalaustasi). Vj:n komentti oli minusta asian ytimessä. Jos et kestä sitä, että joku haukkuu gw:n figuja, huom ei sinua, niin silloin itsetunnossasi saattaa olla vahvistamisen varaa, otathan nokkiisi asiassa joka ei liity sinuun mitenkään. Koulukiusaaminen on asia erikseen, ei mielestäni liity tähän mitenkään, mutta on kummaa, kun mielestäni vihjaat jotenkin, että sinulla on oikeus ottaa henkilökohtaisesti se, kun joku haukkuu gw:n figuja.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Aacheron
Viesti:

Siis... anteeksi edellisestä. Taisin vimmastua liikaa...

Antakaas kun selitän: vaikka en kokenut mitään kuvittelemattomia kauhuja, niin minua on kiusattu aika pahasti. Ja VJ, ei oikein auttanut se "olla välittämättä niistä". On pahaa "ajatella pois" fyysistä kiusaamista...

Mutta, olen "vähän" herkkä kiusaamisen suhteen, jopa tällaisten lapsellisten asioiden suhteen. Ja kyllä, minulla on hirveä itsetunto...

Eli, anteeksi että raivostuin syyttä. No hard feelings?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Entäs kääpiö=partapallo=käppänä? Ei se minusta ole kauhea sanamukaelma jos sitä käyttää oikein ja hyvässä ilmapiirissä mutta se jos jokin potuttaa jos joku tulee vattuilemaan sinulle 'päin näköä' tarkoituksella eli ei piittaa loukkaako toisen armeijavalintaa tai piittaako toisen uskomuksista.

Hyvässä seurassa ja kavereiden joiden tietää kunnoittavan sinun valintaasi armeijoissa hammerissa vitsit kyllä sallitaan mutta se taas että joku tulee muutaman sadan peeloxxx-hymiön ja asenteen kera suorastaan vittuilemaan sinulle (anteeksi tuo).

En varsinaisesti pilkkaa mitään armeijoita koska kaikissa on S I T Ä viehätystä.

KK
niih.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Hehee.. Ei se nyt mua pehemmin ole haitannut että joku kutsuu mun Taukkeja Turskiks tai vastaavaksi. NEhän no jotain kalojen välimuotoa..
Kaipa se on pitkälle tottumus ja kasvatus asia, mikä on kellekin loukkaavaa, mutta liika herkkyys tässä asiassa ei kyllä auta jos aikoo pärjätä toisten ihmisten kanssa. Ottakaa rennosti vaan. :)
Moips
Hope is a serum that never heals
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”