"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40KÖrkkien aloitus (apua tarvitaan)

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Thrakka

40KÖrkkien aloitus (apua tarvitaan)

Viesti Kirjoittaja Thrakka »

Olen aloittamassa ekaa kertaa warhammer armeijaa ja olen onnistunut hankkimaan vasta 10 boyzia mutta ensi kuussa hankin Stormboyzeja,Warbossin Attack Squigilla ja kesäloman alussa Battleforcen ja Killa Kanin. No figuureihin meneekin kaikki rahat ja en osaa pelata vielä itse peliä koska sääntökirjaan ja/tai codexiin ei ole varaa. Ja siksipä jos joku/jotkut voisi selittää hieman miten peliä pelataan, maalausvinkkejä, mitä tavaraa kannattaa antaa hahmoille esim. Nobille omalla Nobilleni olen laittanut power klawin ja bosspolen ja tietenki sen aseen mikä sillä on paketin kannessa. ja sitten jos olisi jotain linkkejä mistä löytyy apua, eli voisin sanoa että kaikki tieto 40 K Örkkien aloittamisesta on arvostettu! ps. Peliin kuuluvat nopat yms. omistan
Half-breed

Re: 40KÖrkkien aloitus (apua tarvitaan)

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kannattaa jättää ne figut kauppaan ja ostaa edes se codex ensin. Et sinä kuitenkaan niillä figuilla tee mitään jos et sääntöjä niille osaa. Codexista saat myös tietoa armeijastasi ja voit katsoa mitä tarvitset lailliseen armeijaan. Sitä lukemalla voit siis tehdä omat johtopäätöksesi siitä mitä ottaa armeijaasi mukaan ja minkälaiseksi armeijan ylipäätään teet.
Säännöt saat sitten tietää sääntökirjasta, tai joltain paikalliselta pelaajalta/kaupalta demopelissä jos et sääntistä osta. Huomioi kuitenkin että Assault on Black Reachissa tulisi paljon hyviä örkkiyksiköitä ja sääntis erittäin halpaan hintaan (Kovakantisen sääntiksen hintaan.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Thrakka

Re: 40KÖrkkien aloitus (apua tarvitaan)

Viesti Kirjoittaja Thrakka »

Okei näin varmaan sitten tehdään
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”