1/72 Panzer-miehistöä sekä itse Rommel

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
AJH
Viesti:

1/72 Panzer-miehistöä sekä itse Rommel

Viesti Kirjoittaja AJH »

Jälleen kerran 1/72-häiriötä tasaiseen 28mm-, 30mm-, 32mm- vai mikäliesenykyäänvirallisestionkin-tarjontaan :-> Ihan puhtaasti ko. skaalaa sen enempää seuraamattomana utelen. Onko joku valmistaja jo virallisesti siirtynyt 34mm skaalaan?

Kuva

Kuva

Joops,

-ajh //ja ihan tosiaan puhtaasta mielenkiinnosta ylempänä kyselin enkä pyri vinoilemaan figuurien kasvusta. kasvu lähinnä raivostuttavaa oli skaala mikä tahansa.
IGgoblinego

Re: 1/72 Panzer-miehistöä sekä itse Rommel

Viesti Kirjoittaja IGgoblinego »

Enpä tiedä

Tuo ylöspäin menevä raita tolla maastopuvuisella pistää sen näyttävän pyjamalta,muuta moitittavaa en osaa sanoa nyt yhtäkkiä
http://img32.imageshack.us/gal.php?g=dsc6674pieni.jpg voikun joku vielä kommentoisi näistä
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

IGgoblinego kirjoitti:Enpä tiedä

Tuo ylöspäin menevä raita tolla maastopuvuisella pistää sen näyttävän pyjamalta,muuta moitittavaa en osaa sanoa nyt yhtäkkiä
Öh, kuvio on Fallschirmjäger hyppypuvusta, ja ihan helkkarin hieno. Emmä siitä pyjamaa saa vaikka miten päin katsoisi. :P Hienoja nappeja, tee koko ghost division.
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Hienoa jälkeä(Vai onko, nämä kaikki 1/72:t näyttävät samanlaisilta...)!
Alustat on tehty hyvällä maulla sekä korostukset ovat pysynyeet mukavan aaltomaisina, eivätkä sotkeudu.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”