Jupun gt muistelut!
- jupu_pupu_mies
Jupun gt muistelut!
Eli gt raportti pitäis nyt alkaa vääntämään. Muistin varalla mennään joten joten. Oma listani oli tämmöinen.
kairos
bluescriber
herald of khorne bsb firestorm blade armour of khorne banner of unholy victory
herald of tz master of sorcery spellbreaker
10 horror
10 horror
20 bloodletter fc skulltotem
6 flamer
1 fiend
5 furies
Ensimmäinen peli jonkun demoneita vastaan.
Lista
keepper lvl 1 ne perseily kamat
masque
herald of tz -2 ld banerilla
10 horror
10 horror
10 horror
5 furies
5koiraa
5 koiraa
5 koiraa
5 flameria
Ensimmäiseen peliin lähdettiin itse varmasti mutta kun nähtiin keepper ajattelin vain "no jaa heitän sitä pari kertaa pultilla", koska olin pelannut vain The captainin fairplay kipparia vastaan. Tietysti käy niin että keepper siren songittaa minun kairoksen syö horrorit koirilla... En oikein halua muistella tätä peliä muistaakseni vp:t meni 2400-0 Eli näin :( Oikeastaan ainut hyvä puoli tässä pelissä oli että näin naispuolisen figu pelaajan :)
Toinen peli wood elffejä vastaan objektiivi skenussa
Listaa en kunnolla muista mutta
treeman ancient
gladeriderit
treeman
dryadit
2 10 gg
bösbi
ja spellsingereitä
wardancereita
wildiksiä ja muuta perus settiä
Tässä pelissä kävikin vähän kaikkea jännää herald of khorne taisteli treeman ancientin kanssa eikä tappanut sitä :( Kairos taisteli wildiksien kanssa jumittaen kunnes furyt tulivat pelastamaan sen. wardancerit niittasivat horrorit ja jne jne. tasuri
kolmas peli.
HE-manin (yllättäen) HE:tä vastaan.
vastustajalla
Stardragon
pari rullakuskia
10 archeria
16 lothern sea guardeja
kärry
kotka
10 sword masteria
10 white lioneja?
Kulman valtaus.
Lothern sea guardit kulman kukkulalle niin että jokainen saa ampua, archerit toiseen kulmaan mökin eteen, sword masterit lothern sea guardien eteen, toinen eliitti yksikkö keskelle kenttää, Kotka sword masterien lähettyville, star dragon keskelle kenttää ja rulla kuskit archerblokkiin, ja sea guard blokkiin. Kärryki menee samaan kulmaan.
Minulla bloodletterit keskelle ,heraldi (yllättäen) sinne. Horrorit lothern sea guardien vastapäätä, toiset horrorit keskellä kenttää, furyt menee arsujen kulmaan flamerien kera, blue scribes ja kairos menee melkein keskelle kenttää. herald of tz menee sivustan horroreihin. Depotuksen jälkeen ihmettelin että helf lista missä ei ole bolttereita eikä dragon princcejä. WTF?
Peli alkaa.
Minä sain aloittaa liikutan blokkeja etiäppäin bloodletterit menevät kulmaan päin haastamaan sword mastereita horrorit menee eteenpäin että voivat taikoa, flamerit marssii eteenpäin. taikomalla ei muisstaakseni saada lähes mitään aikaan. dragoni lentelee horrorien eteen. Kotka lentelee kulma horrorien eteen (tiedä miksi?). Taikomalla hän ei saanut mitään aikaan ja ampumalla tappoi huimat 2 bloodletteriä.
bloodletterit chargaavat sword mastereihin. Muut tekevät jotain perus liikkeitä ei mitään kummenpaa. Suojautuvat dragonilta etcetc. Taikomalla tapoin kotkan pultilla. ja poltan rullan tai pari. flamereilla unohdin ampua joka sitten kostui loppu pelissä. sword masterit asfaavat bloodlettereitä hengiltä aika paljonkin mutta champan heraldin ja kiitollisen fearin ansiosta sanoin voivoi tupla ykköset. Sain ne kiinni. Lohikäärme tulee horroreihin. magia saa aikaan sen että casting value nousee kolmella. DAMN. Ampumalla ei taaskaan mitään ihmeempää. Lohari yllttäen syö horrorin ja jää siihen ruoka levolle. MITEN TAISTELU JATKUU?? sen koet sitten kun jaksan kirjoittaa...
kairos
bluescriber
herald of khorne bsb firestorm blade armour of khorne banner of unholy victory
herald of tz master of sorcery spellbreaker
10 horror
10 horror
20 bloodletter fc skulltotem
6 flamer
1 fiend
5 furies
Ensimmäinen peli jonkun demoneita vastaan.
Lista
keepper lvl 1 ne perseily kamat
masque
herald of tz -2 ld banerilla
10 horror
10 horror
10 horror
5 furies
5koiraa
5 koiraa
5 koiraa
5 flameria
Ensimmäiseen peliin lähdettiin itse varmasti mutta kun nähtiin keepper ajattelin vain "no jaa heitän sitä pari kertaa pultilla", koska olin pelannut vain The captainin fairplay kipparia vastaan. Tietysti käy niin että keepper siren songittaa minun kairoksen syö horrorit koirilla... En oikein halua muistella tätä peliä muistaakseni vp:t meni 2400-0 Eli näin :( Oikeastaan ainut hyvä puoli tässä pelissä oli että näin naispuolisen figu pelaajan :)
Toinen peli wood elffejä vastaan objektiivi skenussa
Listaa en kunnolla muista mutta
treeman ancient
gladeriderit
treeman
dryadit
2 10 gg
bösbi
ja spellsingereitä
wardancereita
wildiksiä ja muuta perus settiä
Tässä pelissä kävikin vähän kaikkea jännää herald of khorne taisteli treeman ancientin kanssa eikä tappanut sitä :( Kairos taisteli wildiksien kanssa jumittaen kunnes furyt tulivat pelastamaan sen. wardancerit niittasivat horrorit ja jne jne. tasuri
kolmas peli.
HE-manin (yllättäen) HE:tä vastaan.
vastustajalla
Stardragon
pari rullakuskia
10 archeria
16 lothern sea guardeja
kärry
kotka
10 sword masteria
10 white lioneja?
Kulman valtaus.
Lothern sea guardit kulman kukkulalle niin että jokainen saa ampua, archerit toiseen kulmaan mökin eteen, sword masterit lothern sea guardien eteen, toinen eliitti yksikkö keskelle kenttää, Kotka sword masterien lähettyville, star dragon keskelle kenttää ja rulla kuskit archerblokkiin, ja sea guard blokkiin. Kärryki menee samaan kulmaan.
Minulla bloodletterit keskelle ,heraldi (yllättäen) sinne. Horrorit lothern sea guardien vastapäätä, toiset horrorit keskellä kenttää, furyt menee arsujen kulmaan flamerien kera, blue scribes ja kairos menee melkein keskelle kenttää. herald of tz menee sivustan horroreihin. Depotuksen jälkeen ihmettelin että helf lista missä ei ole bolttereita eikä dragon princcejä. WTF?
Peli alkaa.
Minä sain aloittaa liikutan blokkeja etiäppäin bloodletterit menevät kulmaan päin haastamaan sword mastereita horrorit menee eteenpäin että voivat taikoa, flamerit marssii eteenpäin. taikomalla ei muisstaakseni saada lähes mitään aikaan. dragoni lentelee horrorien eteen. Kotka lentelee kulma horrorien eteen (tiedä miksi?). Taikomalla hän ei saanut mitään aikaan ja ampumalla tappoi huimat 2 bloodletteriä.
bloodletterit chargaavat sword mastereihin. Muut tekevät jotain perus liikkeitä ei mitään kummenpaa. Suojautuvat dragonilta etcetc. Taikomalla tapoin kotkan pultilla. ja poltan rullan tai pari. flamereilla unohdin ampua joka sitten kostui loppu pelissä. sword masterit asfaavat bloodlettereitä hengiltä aika paljonkin mutta champan heraldin ja kiitollisen fearin ansiosta sanoin voivoi tupla ykköset. Sain ne kiinni. Lohikäärme tulee horroreihin. magia saa aikaan sen että casting value nousee kolmella. DAMN. Ampumalla ei taaskaan mitään ihmeempää. Lohari yllttäen syö horrorin ja jää siihen ruoka levolle. MITEN TAISTELU JATKUU?? sen koet sitten kun jaksan kirjoittaa...
Viimeksi muokannut jupu_pupu_mies, Pe 24.04.2009 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Jupun gt muistelut!
Aikamoinen raportti, kerrot vastustajan listan ja sanot ettet muista.
Hyvä, seuraavaksi kannattaa kokeilla uskallatko puhua nolaamatta itseäs ;)jupu_mies kirjoitti:Oikeastaan ainut hyvä puoli tässä pelissä oli että näin naispuolisen figu pelaajan :)
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Ehkä kannattaisi tehdä ihan kerralla ja kunnolla. Mä saisin mun parin tunnin vierailusta sunnuntaina turnauspaikalle enemmän tekstiä.
- jupu_pupu_mies
Jatkan sitä vielä huomenna tai tässä lähi aikoina...
Kaunis raportti... 2 listaa ja pahoittelut ettet voi jatkaa tänään?
- Scumboogie
Ei näin...jupu_mies kirjoitti:Eli gt raportti pitäis nyt alkaa vääntämään. Muistin varalla mennään joten joten...
Depotuksen jälkeen ihmettelin että helf lista missä ei ole bolttereita eikä dragon princcejä. WTF?
Lohari yllttäen syö horrorin ja jää siihen ruoka levolle. MITEN TAISTELU JATKUU?? sen koet sitten kun jaksan kirjoittaa...
missäihmeesänepilkutjapisteeton???
Jos tekee tällaisen muistelujutun, se kannattaa tehdä myös kokonaan ja kunnolla.
On se jännä...jupu_mies kirjoitti: Tässä pelissä kävikin vähän kaikkea jännää...
Joo, bolttereiden otto olikin niin helkkarin fiksua kun ne antoi 3 killpointtia.jupu_mies kirjoitti:Depotuksen jälkeen ihmettelin että helf lista missä ei ole bolttereita eikä dragon princcejä. WTF?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Mä haluun nähä mitä musta raapustetaan tänne.
- jupu_pupu_mies
Jaa vai että sinä olit se welffi pelaaja ketä vastaan pelasin?
Lohari welffeillä joo olin.