Jotenkin tällaiset kommentit mietityttää. Pariinkin otteeseen olen lähiaikoina havainnut samantapaista. Onko tämä tarkoittavinaan, että kotimaiset pelaajat ovat nyt sitten niin paljon fiksumpia ja kätevämpiä? Kyllä itse olen nähnyt täälläkin vaikka millaisia viritelmiä, joten kaiken syyn ulkoistaminen on kyllä nenän vartta pitkin katsomista.janojussi kirjoitti:Tai tekee niin kuin muutama ulkomaan pelle
20 necronia monoliitistä?
Re: 20 necronia monoliitistä?
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Pata kattilaa... vai miten se meni?MrBigMr kirjoitti:Jotenkin tällaiset kommentit mietityttää. Pariinkin otteeseen olen lähiaikoina havainnut samantapaista. Onko tämä tarkoittavinaan, että kotimaiset pelaajat ovat nyt sitten niin paljon fiksumpia ja kätevämpiä? Kyllä itse olen nähnyt täälläkin vaikka millaisia viritelmiä, joten kaiken syyn ulkoistaminen on kyllä nenän vartta pitkin katsomista.janojussi kirjoitti:Tai tekee niin kuin muutama ulkomaan pelle
Saahan ne necronit tehdä hätäpoistumisen halutessaan niin, että 2" mitataan kulkuneuvon rungosta uloskäyntien sijaan. Tai ilmeisesti sääntöjen mukaan niin ison olisi pakko hätäpoistua, jos ovesta eivät mahdu. Tietysti Necron pelaaja ei halua tehdä hätäuloskäymiseen, jos saa vastustajan suostumaan tavalliseen.
Miten ne tekee hätäpoistumisen, kun ne ei ole sen auton kyydissä? Ne on reservissä ja mystisesti teleporttaa monoliitin kautta kentälle.
Aivan. Sekin mahdollisuus on siis suljettu. Sen jälkeen on ilmeisesti siis enää vain kolme vaihtoehtoa:
1) Otetaan pienempi yksikkö necroneita, jolloin ongelmaa ei tule laisinkaan.
2) Muokataan monoliittiin leveämpi portaali uloskäynniksi.
3) Luotetaan vasustajan armeliaisuuteen.
4) Aloitetaan valitusvirsi mulkvisti vastustajasta, joka pelaa sääntöjen mukaan.
4) Aloitetaan valitusvirsi mulkvisti vastustajasta, joka pelaa sääntöjen mukaan.
Koska samaa soppaa vaihtelevin maustein syövät kaikki muutkin alkaen inkvisiition pelaajista.MrBigMr kirjoitti:Koska jos säännöistä alkaa nipottamaan, sitten ei oo kivaa kellään. Ei millään muulla armeijalla ole ongelmia tankistaulostautumisen kanssa, joten miksi Necroneiden pitää kärsiä GW:n sääntöjen päättömyydestä ja sorsimisesta?
5) tehdään kikka kakkanen ja sanotaan vastustajalle, että "nää teleporttailee ja kävelee samantien...", eli sen 8" (2"+6").Murhe kirjoitti:Aivan. Sekin mahdollisuus on siis suljettu. Sen jälkeen on ilmeisesti siis enää vain kolme vaihtoehtoa:
Koska samaa soppaa vaihtelevin maustein syövät kaikki muutkin alkaen inkvisiition pelaajista.MrBigMr kirjoitti:Koska jos säännöistä alkaa nipottamaan, sitten ei oo kivaa kellään. Ei millään muulla armeijalla ole ongelmia tankistaulostautumisen kanssa, joten miksi Necroneiden pitää kärsiä GW:n sääntöjen päättömyydestä ja sorsimisesta?
40K Kaaos deemonit lista 1500pts W=3 D=1 L=0
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
Kysymyksen ilmoittaneena itse päätimme että ukot mahtuvat ulos... saavat nyt sitten vähän enemmän tilaa. Paha tosin sanoa, että onko asiaa ajateltu suunnittelijoiden puolelta. Ei tuo nyt kuulosta niin mahdottomalta, että monoliitin hyvä ominaisuus olisi hieman rajattu (eli että ei pystyisi noin isolla joukolla käyttämään).
Niinno, jos sieltä saa jollain vempulalla/koiranpentukatseella/huijaamisella ulos yli sen ~tusina warrua mitä sieltä oikeasti mahtuu, vaikka sen 20, niin mikäjottei isompaakin ryhmää sitten?
Ei btw saa.
Ei btw saa.
Laittakaa se paska astetta (ok, vähän useampaakin) suurempaan kulmaan, jotta oven kantavuus on suurempi, siten saatte enemmän tulemaan ulos. Joku 45astetta vois olla kiva, ainakii sen verran.
2
-
HELLENDOORN
keuliva monoliitti =OLind The ChessMaster kirjoitti:Laittakaa se paska astetta (ok, vähän useampaakin) suurempaan kulmaan, jotta oven kantavuus on suurempi, siten saatte enemmän tulemaan ulos. Joku 45astetta vois olla kiva, ainakii sen verran.