Äänestys peliporukan nimestä
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Äänestys peliporukan nimestä
Tässä viime viikolla olleessa FaBaturnauksessa Kiekolle pelien jälkeen jäänyt porukka viskeli ilmaan erilaisia ideoita ja ajatuksia peliporukkaa yhdistävästä nimestä. Tavoituksena oli löytää nimi, joka yhdistäisi sekä Seinäjokea että Kauhajokea (ideaita pohjustettiin mm. jokeen ja pohjanmaahan) ja joka olisi kyllin simppeli. Pelaajille (varsinkin niille jotka käyvät aktiivisesti turnauksissa muilla paikkakunnilla) olisi tarkoitus painattaa halutessaan paidat jossa kävisi ilmi peliporukan nimi ja kyseisen pelaajan nimi (joko sotunikki tai IRL nimi, päätetään myöhemmin). Mahdollisesti ihmisten tahtoessa ja kyvyn löytyessä mukaan voitaisiin mahduttaa joku simppeli logo, jotta meidät opittaisiin tuntemaan ja jotta meitä osattaisiin pelätä kun kerran ownataan aina talossa ja puutarhassa :3
Valitettavasti ajatusjuoksu oli tuona iltana varsin heikoilla, ja kun ehdotukset olivat tasoa "Laurit", "Puukkorunkkarit" ja "Fisting Sisters" niin ideoinnista luovuttiin ja siirryttiin muitten asioitten managerointiin.
Tässä kuitenkin sain loistavan idean mr_foggilta mesen kautta: SeKalaiset, eli Seinä- ja Kauhajokelaiset. Itse ainakin rakastuin nimeen samantien, mutta koska minulla ei (vielä hetkeen aikaan) ole yksinvaltiutta päättää peliporukan asioista, niin pistin pystyyn tämän äänestyksen. Vaihtoehtoja on huimat neljä, kolme ensimmäistä pitäisi olla tarpeeksi yksiselitteisiä että jotkut *kröhamiksetinkröh* ymmärtää niiden tarkoituksen. Jos taas valitset neljännen vaihtoehdon, niin pistä ehdotukseksi minulle YV:llä.
Äänestys hoidetaan nimettömänä, vaihtoehtoisten nimien keksijää ei paljasteta muulle kuin minulle koska organisoin äänestyksen. Äänestysaikaa on viikko, jonka jälkeen summataan pisteet kokoon ja päätetään asia loppuun. Jos esitys menee läpi, niin vaihdan peliporukan nimen uuteen.
Democracy!
Valitettavasti ajatusjuoksu oli tuona iltana varsin heikoilla, ja kun ehdotukset olivat tasoa "Laurit", "Puukkorunkkarit" ja "Fisting Sisters" niin ideoinnista luovuttiin ja siirryttiin muitten asioitten managerointiin.
Tässä kuitenkin sain loistavan idean mr_foggilta mesen kautta: SeKalaiset, eli Seinä- ja Kauhajokelaiset. Itse ainakin rakastuin nimeen samantien, mutta koska minulla ei (vielä hetkeen aikaan) ole yksinvaltiutta päättää peliporukan asioista, niin pistin pystyyn tämän äänestyksen. Vaihtoehtoja on huimat neljä, kolme ensimmäistä pitäisi olla tarpeeksi yksiselitteisiä että jotkut *kröhamiksetinkröh* ymmärtää niiden tarkoituksen. Jos taas valitset neljännen vaihtoehdon, niin pistä ehdotukseksi minulle YV:llä.
Äänestys hoidetaan nimettömänä, vaihtoehtoisten nimien keksijää ei paljasteta muulle kuin minulle koska organisoin äänestyksen. Äänestysaikaa on viikko, jonka jälkeen summataan pisteet kokoon ja päätetään asia loppuun. Jos esitys menee läpi, niin vaihdan peliporukan nimen uuteen.
Democracy!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Re: Äänestys peliporukan nimestä
Jaahas, tämä taitaa ollakin tällä selvä. Jos suurin osa väestöstä on ollut yksimielisesti samaa mieltä, niin äänestyksen jatkaminen taitaa olla turhaa :D
Kiitoksia äänestäneille, uusi nimi tulee käyttöön aivan piakkoin!
Kiitoksia äänestäneille, uusi nimi tulee käyttöön aivan piakkoin!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Saanko minä suunnitella logon?!?!? Joooko joooko?!?! Mulla on kokemusta logojen teossa... olen tehny esim. lakeuden avantouimari yhdistykselle logon. Ja no piirrustustaitoni tiedätkin. heittäkää ideoita että voisin alkaa jo luonnoksia kyhä illä.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Juu, en usko että kellään on mitään tuota vastaan. Jos joku muu tahtoo tehdä myöskin, niin tehköön. Äänestetään sitten siitäkin, vaikka uskonkin että paljon sopivampaa miestä ei ainakaan kauhean nopeasti löydetä :)Seraphi kirjoitti:Saanko minä suunnitella logon?!?!? Joooko joooko?!?! Mulla on kokemusta logojen teossa... olen tehny esim. lakeuden avantouimari yhdistykselle logon. Ja no piirrustustaitoni tiedätkin. heittäkää ideoita että voisin alkaa jo luonnoksia kyhä illä.
Logon tulee olla hyvin yksinkertainen. Itsellä on mielessä musta paita, jossa on selässä valkosella SeKalaiset ja tyypin nimi tai nicki, etupuolella olisi valkosella jokin hyvin yksinkertainen logo. Itselle tulee mieleen arpa noppa josta näkyy kolme sivua ja jokasella sivulla on ?-merkki. Tai joku perus pelkistetty boltteri ja esim keihäs ristikkäin. Joka tapauksessa hyvin simppeli ja mielellään yksvärinen niin paitojen painatus on huomattavasti halvempaa.
Toi nyt oisi ainakin yksinkertainen toteuttaa jos ei muuta.. IRiaD approves.Mr_Fogg kirjoitti:Itselle tulee mieleen arpa noppa josta näkyy kolme sivua ja jokasella sivulla on ?-merkki.
- Dark Elf69
Hienolta idealta kuullostaa. Ite ainakin tykkäisin että siihen paitaan saisi sotu nickin...
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Tollasen löysin netistä ihan hakusanalla "question dice" : / Joku tontyylinen vois kyllä olla ihan kiva.
- Dark Elf69
Punanen väri olis ainaki hiano.
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Comitatuksen paidat on punasia. Royal Familylla on oranssit, eli sekin on pannassa.Dark Elf69 kirjoitti:Punanen väri olis ainaki hiano.
Ite kannattaisin tummansinistä valkosella kuvalla ja teksteillä :3 Mutta varmaan tullaan toteuttamaan mustat paidat valkoisilla teksteillä ja kuvalla ihan hintasyistä. Kyllä organisointi tästäkin sitten ilmoittelee, kun aika on.
tosta nopan kuvasta saisin photosopattua helposti valkosen nopan mustilla kyssäreillä. Väsäilen sen tuossa myöhemmin illal niin porukka näkee miltä se näyttäis.
Meikä tuhertaa viikonlopun aikana luonnoksen tosta ideasta. Itellä oli mielessä simppeli (tosi yksinkertainen) karikatyyri marinesta jolla on jussipaita-kuviointi, mutta väännän muutaman luonnoksen niin eiköhä se siitä. Ois tuo noppaki ihan passeli. Ehdottaisin että viereen pienempi noppa jossa olisi huuomerkkejä kyljissä.Mr_Fogg kirjoitti:Logon tulee olla hyvin yksinkertainen. Itsellä on mielessä musta paita, jossa on selässä valkosella SeKalaiset ja tyypin nimi tai nicki, etupuolella olisi valkosella jokin hyvin yksinkertainen logo. Itselle tulee mieleen arpa noppa josta näkyy kolme sivua ja jokasella sivulla on ?-merkki. Tai joku perus pelkistetty boltteri ja esim keihäs ristikkäin. Joka tapauksessa hyvin simppeli ja mielellään yksvärinen niin paitojen painatus on huomattavasti halvempaa.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

Tommoisia luonnos tuherruksia tein yksi ilta. Noista on hyvä jatkaa logon kehittelyä jne. Ite ajattelin että logoksi semmoone simppeli JUSSI-Marine ois aika vekkuli.
- Dark Elf69
Ite tykkään tuosta 2 vaihtoehdosta vaikka olisikin vain 2 värinen. Marine on kans hyvä mut siihen pitäis saada joku faba tyylinen ase tasapuolisuuden nimissä. Ja 5 näyttää liikaa kimmolta (Hehheh...)
Hianoja kaikki, mutta mä meen katsomaan suomen lätkä pelin loppuun...
Hianoja kaikki, mutta mä meen katsomaan suomen lätkä pelin loppuun...
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
5 ja 6 on ne eniten mun mieleen olevat. Kummassakin löytyy ilmekkyyttä ja semmoista tunnistettavuutta.
IRIADedit: Pienellä varauksella sitten, mun pitää vielä tutkia miten GW:n IP suhtautuu siihen jos aletaan käyttämään niiden maailman hahmoa, koska kolmas osapuoli (painattamo) olisi tienaamassa tuossa rahaa. Tämmöset jutut kielletään aika rankasti siellä, ja mua ei nyt huvittaisi kopata haastetta joltain brittiläiseltä suuryritykseltä.
IRIADedit: Pienellä varauksella sitten, mun pitää vielä tutkia miten GW:n IP suhtautuu siihen jos aletaan käyttämään niiden maailman hahmoa, koska kolmas osapuoli (painattamo) olisi tienaamassa tuossa rahaa. Tämmöset jutut kielletään aika rankasti siellä, ja mua ei nyt huvittaisi kopata haastetta joltain brittiläiseltä suuryritykseltä.
no noppa olis siinä mieles turvallisin ja sitäki pitäis muokata alkuperäsestä sen verran, että voi sanoa sen olevan joku muu kuin alkuperänen.
tulee muuten vähän turhan kalliit paidat/logot...
tulee muuten vähän turhan kalliit paidat/logot...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Dark Elf69
Kait se noppa on ihan hyvä...
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
nopan kannalla itsekin olen, mutta noppa kuva kaipaa vielä hienosäätöä. itse tykkäisin pyöreä kulmaisista nopista enemmän. Yritin eilen ladata kunnon piirrustusohjelmaa jolla tehä oma visio siitä, mut latailut meni persiillee. pitää tänään yrittää uudestaan.
Jos noppa nyt valitaan logoksi, siinä pitää olla jonkin sortin persoonallisuutta tai omaperäistä.. kenties pientä huumoriakin. Logon pitää olla mieleen painuva.
Noppa persoonallisella variaatiolla saisi minun ääneni. Paidasta sen verran, että selliasen haluaisin kyllä itsellenikin, tosin mielummin nimellä Tuurinkoski kuin zydec0.