Lightning claws vai thunderhammer + kilpi?
-
HELLENDOORN
Lightning claws vai thunderhammer + kilpi?
Nyt kun aloin kasaamaan Deathwing armeijaani niin tulin kiperän kysymyksen eteen:
Lightning claws vai thunderhammer?
Tästä haluaisin mielipiteitä ja suosituksia.
Kiitos.
Lightning claws vai thunderhammer?
Tästä haluaisin mielipiteitä ja suosituksia.
Kiitos.
- Muutoksen tuoja
Re: Lightning claws vai thunderhammer + kilpi?
Vastaus rakentuu sen mukaan mitä vastassa ja mihin näitä aiot käyttää?
Itse suosin 4x pair claweja ja 1 hammeri tai 3 clawia ja 2 hammeria. näillä mennään aika mukavasti ja yleis pätevästi.
Itse suosin 4x pair claweja ja 1 hammeri tai 3 clawia ja 2 hammeria. näillä mennään aika mukavasti ja yleis pätevästi.
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Mää käytän itse termiksiä lähinnä seuraavan mallisissa ryhmissä:
- 4 tassua ja heavy fleikka
-sergeant miekalla ja 4 termistä perus fistillä
-sergeant miekalla, AC, 3 termistä perus fistillä
Eli en käytä kilpiä ja nuijia. Pidän enemmän ini 4sta ja lisähyökkäyksestä.
- 4 tassua ja heavy fleikka
-sergeant miekalla ja 4 termistä perus fistillä
-sergeant miekalla, AC, 3 termistä perus fistillä
Eli en käytä kilpiä ja nuijia. Pidän enemmän ini 4sta ja lisähyökkäyksestä.
Nyt ennen kuin joku tulee huutamaan että Storm Shieldi on niin ihQQ ku siit saa 3+ invun, niin muistutataan että puhutaan Dark Angels terminaattoreista.
Itse suosin yhden Terminaattorin Assault Cannonilla ja Chainfistillä sekä Lightning Claws muille. Kivasti tulee niitä attackeja sekä tarpeen tulle CF hoitaa tankit/walkerit.
Itse suosin yhden Terminaattorin Assault Cannonilla ja Chainfistillä sekä Lightning Claws muille. Kivasti tulee niitä attackeja sekä tarpeen tulle CF hoitaa tankit/walkerit.
-
Fierysigil[FIN]
3 claw pairia, 1 hammer & kilpi ja viimeisellä on sitten hammer & kilpi tai Heavy flamer. Joukkoon olen lätännyt belialin jolla on vasara.
En pitäisi pahana ajatuksena jos tekisit 2 eri close ryhmää, toiselle clawit ja toiselle vasarat. Kolmas sitten vielä ampuvaksi, jolle otat Assault cannonin.
En pitäisi pahana ajatuksena jos tekisit 2 eri close ryhmää, toiselle clawit ja toiselle vasarat. Kolmas sitten vielä ampuvaksi, jolle otat Assault cannonin.
Itse olen todennut hyväksi:
Belial
1x (4 lapaset + HF,CF)
1x (4 TH,SS + TH,SS,CML)
2x (AC, kessu + normi janttereita)
1x (jotain kivaa, esim Ven. Dread. podissa tai term. comm. sqd)
Toiv. lyh. eivä. häirits. teit.
Belial
1x (4 lapaset + HF,CF)
1x (4 TH,SS + TH,SS,CML)
2x (AC, kessu + normi janttereita)
1x (jotain kivaa, esim Ven. Dread. podissa tai term. comm. sqd)
Toiv. lyh. eivä. häirits. teit.
Lost track of W/D/L, most likely I have lost lot more than won, but still keeping the dice moving roughly bi-monthly
- Khorne Marien
Tämä toimii hyvin, jos hankkii clawi ryhmälle vielä lantikan. =)Jope kirjoitti: En pitäisi pahana ajatuksena jos tekisit 2 eri close ryhmää, toiselle clawit ja toiselle vasarat. Kolmas sitten vielä ampuvaksi, jolle otat Assault cannonin.
Pyh, ennemmin ottaisin kaikille ryhmille Cyclone Missile Launcherin, paitsi ampuvalle, joka saa Assault Cannonin.space marien kirjoitti:Tämä toimii hyvin, jos hankkii clawi ryhmälle vielä lantikan. =)Jope kirjoitti: En pitäisi pahana ajatuksena jos tekisit 2 eri close ryhmää, toiselle clawit ja toiselle vasarat. Kolmas sitten vielä ampuvaksi, jolle otat Assault cannonin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Khorne Marien
Saako lähis termikset kauko aseita?Ratovaari kirjoitti: Pyh, ennemmin ottaisin kaikille ryhmille Cyclone Missile Launcherin, paitsi ampuvalle, joka saa Assault Cannonin.
eispace marien kirjoitti:Saako lähis termikset kauko aseita?Ratovaari kirjoitti: Pyh, ennemmin ottaisin kaikille ryhmille Cyclone Missile Launcherin, paitsi ampuvalle, joka saa Assault Cannonin.
By my fury they shall know the Emperors name!
Pahkasika kirjoitti:eispace marien kirjoitti:Saako lähis termikset kauko aseita?Ratovaari kirjoitti: Pyh, ennemmin ottaisin kaikille ryhmille Cyclone Missile Launcherin, paitsi ampuvalle, joka saa Assault Cannonin.
Saavat.Samsson kirjoitti:Nyt ennen kuin joku tulee huutamaan että Storm Shieldi on niin ihQQ ku siit saa 3+ invun, niin muistutataan että puhutaan Dark Angels terminaattoreista.
-
Fierysigil[FIN]
Tämä nyt on sitten vielä pidennettyä pumppausta, mutta itselleni riittää ampuma-aseettomat terminaattorit. Cyclonen voi hankkia jos haluaa ja tuntee tarvitsevansa, mutta kyllä 20 pisteelle löytyy parempiakin kohteita.Ratovaari kirjoitti:Pyh, ennemmin ottaisin kaikille ryhmille Cyclone Missile Launcherin, paitsi ampuvalle, joka saa Assault Cannonin.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Cyklonin lisääminen lähisryhmään tekee siitä hyödyllisen jo ennen lähistä. Varsinkin jos vihollisella on nopeita mopoja tjs. (meltojen kanssa) niin hitaat lähis termarit pyörivät suhteellisen hyödyttöminä kentällä auton räjähdettyä. Tällöin olisi ihan kiva jos ne voisivat edes vähän ampua. Ihan vain näin varmuuden vuoksi.
-
Fierysigil[FIN]
Re:
Ongelmaksi nousee myös, että muut yksiköt voivat juosta hitaita terminaattoreita karkuun, kun vastustaja tietää, missä terminaattorit sijaitsevat. Toinen vahtoehto on ampua ne matkalle (tai molempia, jos sattuu olemaan Assault aseita, jotka kantavat hieman pidemmälle tai kantajana toimii bike/jetbike tai monsterous creature).Z7-852 kirjoitti:Cyklonin lisääminen lähisryhmään tekee siitä hyödyllisen jo ennen lähistä. Varsinkin jos vihollisella on nopeita mopoja tjs. (meltojen kanssa) niin hitaat lähis termarit pyörivät suhteellisen hyödyttöminä kentällä auton räjähdettyä. Tällöin olisi ihan kiva jos ne voisivat edes vähän ampua. Ihan vain näin varmuuden vuoksi.
hittoSamsson kirjoitti:Pahkasika kirjoitti:eispace marien kirjoitti:Saako lähis termikset kauko aseita?Ratovaari kirjoitti: Pyh, ennemmin ottaisin kaikille ryhmille Cyclone Missile Launcherin, paitsi ampuvalle, joka saa Assault Cannonin.Saavat.Samsson kirjoitti:Nyt ennen kuin joku tulee huutamaan että Storm Shieldi on niin ihQQ ku siit saa 3+ invun, niin muistutataan että puhutaan Dark Angels terminaattoreista.
By my fury they shall know the Emperors name!
- Dread_Champ
Lighting clawit...
I'm the Bringer of the death and desperation. I'm the one who shall end the journey of all the living... And the heavens shall tremble...
Dread_Champ kirjoitti:Lighting clawit...
Eli MIKSI suosittelet Lightning Claweja?HELLENDOORN kirjoitti:Tästä haluaisin mielipiteitä ja suosituksia.
Lapaset eivät heikennä naattoreiden 4 iniä, mikä on kiitettävä. Myös lapasista saatava re-roll to wound on ihan ok jalkaväkeä vastaan. Huono puoli näissä onkin sitten se, että vaikka näistä irtoaa paljon hyökkäyksiä (ja vähän dakkaakin Cyclonella) eivät nämä saa mitään merkittävää vahinkoa vähänkään kestävälle kohteelle (esim 'fex, greater deamon). Myös vastustajan korkea inikka+power weapon combo koituu näille kohtaloksi. Suosittelenkin siksi mahdollisimman taspainoista listaa.
-
Mr.Jargler
Onko sen inva 4+?
Olen itse aina luullut sitä 5+ invaksi.
...And They shall know NO fear...
- Guardsniper
Faktoja:Mr.Jargler kirjoitti:Onko sen inva 4+?
- Siis... Yllä mainittu ini on (selvästikin) lyhenne sanasta iniative. Ei invunerable save (invu (save))
- Terminaattorien normi invu on 5+
- Terminaattoreille saa 4+ invun mm. storm shieldistä (mikäli kyse ei ole vanilla codexista)
- Vanilla terminaattoreille saa 3+ invun strom shieldistä
Toivottavasti selvensi. :)
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.