Pelien sopimisia
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Mr Cartier
Re: Kuopion pelaajat
Äsh just lähdössä kerhoon niin ei enää kerkeä mukaan ottamaan 40k:ta. Kenties joku toinen tahtoo pelata?
Vahingosta viisastuu.
- Khorne Marien
Pääsisikö joku pelaamaan 40k:ta perjantaina joskus klo. 13.30? En ole 100% varma pääsenkö, koska otin viime viikolla rokotuksen, ja sen takia minulle voi tämän viikon aikana nousta kuume. Antakaa vaikka puh. numeronne, että voin ilmoittaa jos en pääse. Pisteitä olisi semmoinen n. 1144 pst. Pienempikin käy.En ole kovin kokenut pelaaja. Noppia ja mittatikkuja jne. kyllä löytyy. Pöytä on vapaana n. 3:meen.Ehkä pidemmäksikin aikaa, mutta silloin on korttiturnaus...
- Khorne Marien
Pääsisikö joku pelaamaan ensi perjantaina(13.2.) 40k:ta semmoisen 1500pst pelin ehkä 20 yli 1?
Lukekaa edellinen viesti eli en ole kovin kokenut mutta osaan jotenkin perusasiat...
Lukekaa edellinen viesti eli en ole kovin kokenut mutta osaan jotenkin perusasiat...
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Ke 11.11.2009 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Khorne Marien
Pääsisitkö ensi viikolla pelaamaan? 2k peli ensi viikon perjantaina?kameli123 kirjoitti:Ilmottautuisin warhammer 40 000 harrastajaksi Kuopiossa. Ropejakin tulee sillon tällöin pelattua ja johdettua. Olen 25-vuotias opiskelija ja asunut täällä jo vähän aikaa, mutta ei ole tullu peliporukkaa vielä löydettyä, joten olen pelannut vain Joensuussa. Kaveri kertoi sotavasara.netistä ja täällä sitä nyt ollaan.
Olen pelannut warhammer 40 000 suunnilleen 3 edikasta asti ja armeijat ovat vuosien varrella vaihdelleet.
Nykyisin löytyy:
Word Bearers (Chaos marines) yli 3000 pts, Imperial Guard yli 3000pts ja Tyranidejä yli 3000pts
ps:nopat ja mitat löytyy, mutta pelitila,maastot,templatet, sääntökirja yms jäi Joensuun peliporukalle
Ropetuskin on mahdollista, ja ainakin minulla on rope (Itse tekemä) jos on tarvetta.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Ei varmaan vielä ensi viikolla onnistu, kun lähden Joensuuhun torstaina, mutta pitää katsella sen jälkeen.
- Khorne Marien
ilmottele sitten kun pääset.kameli123 kirjoitti:Ei varmaan vielä ensi viikolla onnistu, kun lähden Joensuuhun torstaina, mutta pitää katsella sen jälkeen.
-
Captain-Jake
Re: Pelien sopimisia
Herätelläänpäs tätäkin. Oisko joku halukas ottaa testipeliä fantaticciin? 40k:ta.
- Ilkeapikkuperkele
Re: Pelien sopimisia
Tervehdys,
Pitäisi taas muutama testi peli saadaa väännettyä FaBan puolella. Elikkäs eka tuota seinäjokea varten (2k turnee, muuten pitkälti ETC kompit. Kattokaa Turnaukset osiosta tarkemmin) Siihen ois lista kaavailtuna, pitää vaan muutama nappi saada vielä maaleihin. Tuota voisi tässä ennen 20.9 vääntää muutaman pelin vääntää ja mielellään eriarmeijoita vastaan.
Työssä käyvänä tuo aika rajallista toi milloin pääsen arkena vääntämään, mut esim lauantait näyttäis olevan vapaita pl. tän vkl lauantai. Tietty jos jollain on pöytä kotosal niin sinnekkin voin tulla vääntään.
Toinen, jolla ei niin kiire ole on tuo tän syksyn Ostirium. Sinne on vielä hämymmät kompit joten nekin voi katastaa tuolta Turnaukset osiosta. 2250pts on peli.
Jos jompaan kumpaan on mielenkiintoa niin pistäkkee YV:tä
Pitäisi taas muutama testi peli saadaa väännettyä FaBan puolella. Elikkäs eka tuota seinäjokea varten (2k turnee, muuten pitkälti ETC kompit. Kattokaa Turnaukset osiosta tarkemmin) Siihen ois lista kaavailtuna, pitää vaan muutama nappi saada vielä maaleihin. Tuota voisi tässä ennen 20.9 vääntää muutaman pelin vääntää ja mielellään eriarmeijoita vastaan.
Työssä käyvänä tuo aika rajallista toi milloin pääsen arkena vääntämään, mut esim lauantait näyttäis olevan vapaita pl. tän vkl lauantai. Tietty jos jollain on pöytä kotosal niin sinnekkin voin tulla vääntään.
Toinen, jolla ei niin kiire ole on tuo tän syksyn Ostirium. Sinne on vielä hämymmät kompit joten nekin voi katastaa tuolta Turnaukset osiosta. 2250pts on peli.
Jos jompaan kumpaan on mielenkiintoa niin pistäkkee YV:tä
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.