"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG tanks vs. revenant titan

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
altar

IG tanks vs. revenant titan

Viesti Kirjoittaja altar »

Ongelmani on kun pelaan Apocalypseä niin mun kaveri muussaa mun tankit ja unitit Revenant titanilla millä IG heavy tankilla kannattaa tuhoa revenant titan ehdotuksia?
Half-breed

Re: IG tanks vs. revenant titan

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Shadowswordilla. Se on juurikin tehty Titaanien tappamiseen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

altar kirjoitti:Ongelmani on kun pelaan Apocalypseä niin mun kaveri muussaa mun tankit ja unitit Revenant titanilla millä IG heavy tankilla kannattaa tuhoa revenant titan ehdotuksia?
Kuten edellinen ehdotti, mutta harkitse vahvasti Shadowsword domination forcea. Ja Leman Russit Vanquisher malleja. Paljon halpoja Sentinelejä sekaan. Harkitse myös jotakin kevyempiä aseita, joilla saat suojakentät matalaksi. Koska titaanilla on mahdollisesti kantama etu, niin nämä kevyemmät aseet voisivat olla HK-ohjuksia, jotta kantamasta ei jää kiinni ja suojat saadaan alas nopeasti. Jos kuitenkin kantama ei ole ongelma, niin kaikki S6 ylemmät kelpaavat.

Huom. Jos et saa suojia alas, niin ainoat laukaukset mitä kannattaa säästää on ne D lätyt ja matalan S:n aseet mitkä eivät muutenkaan tekisi mitään. D lättyjä ei kannata säästää suojiin, vaan niille on varmasti parempiakin maaleja. (siis älä jätä yhtään suojaa seuraavalle vuorolle, sillä seuraavalla vuorolla saattaa olla yllättävän vähän joukkoja ampumassa sitä Titaania)
skajge

Viesti Kirjoittaja skajge »

Ota siihen titaaniin Precision Strike (=kun ammut sitä on BS 5) sitten lataat siihen vähän HK:n sinistä kylkeen.
=>
Kilvet alhaalla
=>
isoimmat pyssyt, mitä löytyy kehiin. Pelatessani yhdistettyä DA kaarti listaa olen roiskinut yleensä 12 lassoa sekä 2 turbo-laseria ja olen saanut Bio titanin alas. Luulisin sen olevan hieman kestävämpi kuin Revenant.

Suosittelen siis paljon lassoja jalkaväelle sekä joka tankkiin HK, jolloin saat sen rammaksi n. yhdessä vuorossa.
Lost track of W/D/L, most likely I have lost lot more than won, but still keeping the dice moving roughly bi-monthly
Karri

Viesti Kirjoittaja Karri »

Revenant titskun efektiiviseen eliminointiin riittää joku pikkusen reilu kaksi glancing hittiä vuorossa jotta saa kaksi gun crew shakenia ja/tai weapon destroyedia. Ei ole vaikeaa 12 panssariin vaikka sillä onkin se 4+ holofield save. Sen sijaan Destroyer aseita siihen on vähän hölmö tuhlata tuon holofieldin takia. Varsinkin jos Farseer heittää titskulle fortunen ;)

Itse juonisin Vendetoilla takapanssariin joko rehellisesti deep strikella tai jollain outflank manuuverilla. Miltei 40% todennäköisyys damage rolliin per ampuva ase. Revenantin pistehinnalla saa kuusi Vendettaa eli 18 lascannonia. Oij oij oij.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Penteles, olikos nyt kyseessä se Eldari viritelmä, eikä se keskikokoinen imperiumin titaani? No, samat ohjeet pätevät, paitsi että ei tarvitse ruveta tiputtamaan kenttiä, holofieldit toimii jos ovat toimiakseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”