Toisen armeijan aloitus ongelma
- Khorne Marien
Toisen armeijan aloitus ongelma
Tästä en tiennyt kuuluisiko fabaan vai 40k:hon, joten pistin tänne.
Eli asiaa:
Olen miettinyt toisen armeijan aloitusta, mutten tiedä aloittaisiko toisen armeijan 40k:hon vai ensimmäisen armeijan(okei pelasin joskus liskoilla.) FaBaan? Onko Faba miten paljon erilainen kuin 40k?
Toisaalta faba voisi olla jännä, toisaalta 40k:n chaos marinet on jännempiä...=S
Eli asiaa:
Olen miettinyt toisen armeijan aloitusta, mutten tiedä aloittaisiko toisen armeijan 40k:hon vai ensimmäisen armeijan(okei pelasin joskus liskoilla.) FaBaan? Onko Faba miten paljon erilainen kuin 40k?
Toisaalta faba voisi olla jännä, toisaalta 40k:n chaos marinet on jännempiä...=S
-
Wahtisaari
Re: Toisen armeijan aloitus ongelma
space marien kirjoitti:(okei pelasin joskus liskoilla.)
Pelasit joskus liskoilla, muttet tiedä miten faba eroaa kytkoosta? Jokin ei nyt täsmää.space marien kirjoitti:Onko Faba miten paljon erilainen kuin 40k?
Aloitat sen mistä pidät, ei me sotulaiset voida paljoa sanoa mikä sinun mielestä on paras/parhaimman näkönen.
Jos sinulta jo yksi 40k armeija löytyy, ja faba kiinnostaa, faban aloitus on ihan hyväkin idea. Mutta jos taas faba ei kiinnosta pätkääkään, ei sitä kannata aloittaa...
Indeed...
Tossahan on toi 40K versus FaBa keskustelu heti topiccisi alla tsekkaa sieltä
- Khorne Marien
Wahtisaari kirjoitti:
Pelasit joskus liskoilla, muttet tiedä miten faba eroaa kytkoosta? Jokin ei nyt täsmää.
Siis en oikein oppinut pelaamaan kun ainoa pelikaveri oli aatami, ja samasta syystä myin liskot pois.
Aloitat sen mistä pidät, ei me sotulaiset voida paljoa sanoa mikä sinun mielestä on paras/parhaimman näkönen.
40k:sta, mutta fabasta en oikein tiedä...
Jos sinulta jo yksi 40k armeija löytyy, ja faba kiinnostaa, faban aloitus on ihan hyväkin idea. Mutta jos taas faba ei kiinnosta pätkääkään, ei sitä kannata aloittaa...
siinäpä se kun en oikein tiedä kun chaos marinet kiinnostais enemmän kun skavenit, mutta en tiedä...
Jos et tiedä itsekkään, niin tämmöset topikit on aika turhia. Ei me voida vain tulla ja ruveta sanomaan sulle mitä täytyy tehdä varman siitä että oot onnellinen siitä päätöksestä.
Ja jos 40K:n ja FaBan eroja mietitään, niin siinä tosiaan on se ketju tossa alla, lue sieltä.
Ja jos 40K:n ja FaBan eroja mietitään, niin siinä tosiaan on se ketju tossa alla, lue sieltä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Eli tuo. Täydentääkseni, topikissa käsitellään 40K ja FaBan eroja ja sitä kumpi on taktisempi, mutta loppupää varsinkin alkaa olemaan täynnä vaihtoehtopelien mainostamista (joita ei myöskään uutta armeijaa ts. pelattavaa suunnitellessaan kannata sivuuttaa).I Ride in a Dragon kirjoitti:Ja jos 40K:n ja FaBan eroja mietitään, niin siinä tosiaan on se ketju tossa alla, lue sieltä.
Tuo juuri annettu topic ("WH 40.000 versus WH Fantasy Battle") ei ole kyllä mikään paras topic... En suosittele vaihtamaan mielipiteitä radikaalisti tuon topicin takia.
Etkös sinä meinannut aloittaa demonit, ja käyttää demonejasi kummassakin pelissä? Sittenhän ongelma on ratkaistu :).
Etkös sinä meinannut aloittaa demonit, ja käyttää demonejasi kummassakin pelissä? Sittenhän ongelma on ratkaistu :).
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Ja kuitenkin kirjoitit siihen viestin joka on pitkä kuin nälkävuosi. Ja aijoit vielä hioakkin sitä. Eipä tuolla lauseella ole kauheasti painoarvoa minulle.aatami kirjoitti:Tuo juuri annettu topic ("WH 40.000 versus WH Fantasy Battle") ei ole kyllä mikään paras topic... En suosittele vaihtamaan mielipiteitä radikaalisti tuon topicin takia.
Jooh, se oli ennen kuin luin aihetta enemmän. Unohtakaa koko juttu.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Entä jos saakin ihan riittävästi irti ihan Warhammereista? Miksi siirtyä jostain tuotteesta josta pitää tuotteeseen, josta pitäminen on epävarmaa (pelaajia näihin pienempien firmojen peleihin on kuitenkin melko nihkeästi PK-seudun ulkopuolella)?Telchar kirjoitti:Failthread. Jos et tiedä millä aloitat niin kannattaa tutustua muihin figupeleihin, jos niistä saisi vähän enemmän irti.
Muutenkin olisi hienoa, jos voisit näyttää meille scifi-figupelin, joka on samassa mittakaavassa 40k:n kanssa ja siinä olisi myös isot armeijat.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Khorne Marien
Aloitan chaos demonit fabassa ja 40k:ssa.
AT-43. Pelinä jopa hyvä, mutta esimaalatut napit eivät kaikkia miellytä. En kuitenkaan jauha tästä asiasta enempää.Ratovaari kirjoitti:Muutenkin olisi hienoa, jos voisit näyttää meille scifi-figupelin, joka on samassa mittakaavassa 40k:n kanssa ja siinä olisi myös isot armeijat.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
AT-43:n lisäksi on Dark Age ja Metropolis. Eivät nyt tyypillisesti missään Apocalypse-mittakaavassa pelattavia, mutta kuitenkin skirmish-tasoa reilusta isompia pelejä.Ratovaari kirjoitti:Muutenkin olisi hienoa, jos voisit näyttää meille scifi-figupelin, joka on samassa mittakaavassa 40k:n kanssa ja siinä olisi myös isot armeijat.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Olisin ehkä jopa aloittanut, mutta esimaalatut figut aiheuttivat välittömän hylkimisreaktion. :(Silveri kirjoitti:AT-43. Pelinä jopa hyvä, mutta esimaalatut napit eivät kaikkia miellytä. En kuitenkaan jauha tästä asiasta enempää.Ratovaari kirjoitti:Muutenkin olisi hienoa, jos voisit näyttää meille scifi-figupelin, joka on samassa mittakaavassa 40k:n kanssa ja siinä olisi myös isot armeijat.
yo! marien.. jos kaaosta aloitat 40k:ssa voisin ehkä tulla ownaamaan sut kesä lomalla sanottaisiinko 1k pelissä? (ei viittis pelata marine vs marine peliä..)
saisin varmaa auto kyyrin fantsuun :D
ModEdit: Jatkossa YV:llä tämmöiset. /j
saisin varmaa auto kyyrin fantsuun :D
ModEdit: Jatkossa YV:llä tämmöiset. /j
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
No aloita vaikka sit chaos demon armeija voit käyttää myös fabassa että 40th pienillä muutoksilla.
Mietippä.
Mietippä.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
- Khorne Marien
sepä siinä ideana onkin. =)thamus kirjoitti:No aloita vaikka sit chaos demon armeija voit käyttää myös fabassa että 40th pienillä muutoksilla.
Mietippä.