Olen juuri aloitellut Eldareilla ja tälläista listaa olen suunnitellut
Autarch 130
-Jetbike
-Mandiblasters
-Laser Lance
Farseer 83
-Singing Spear
-Doom
Troops
10 Dire Avengers 152
-Exarch with two catapults
-Bladestorm
Wave Serpent 130
-Twin linked eldar missile launcher
-Spirit Stones
6 Guardian Jetbikes 152
-2 Shuriken Cannons
10 Guardians 95
-Scatter Laser
5 Pathfinders 120
Elites
6 Harlequins 178
-Troupe Master
-Shadow Seer
-5 Kisses
6 Striking Scorpions 143
-Exarch with Scorpions Claw
-Shadow Strike
Fast Attack
3 Shining Spears 142
-Exarch
-Withdraw
Falcon 175
-Scatter Laser
-Holo-fields
-Spirit Stones
Niin eli guardianit ja rangerit jätetään oman puolen objektiiveille, kun taas avengerit joissa
on farseer menee serpentissä ottamaan vihollisen objektiiveja. Scorpparit infiltroi ja
harlekiinit matkustaa joko jalan tai falconin takapaksissa. Prätkät saa häröillä.
Eldar 1500
Eldar 1500
There isn't a God to save you, if you don't save yourself
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Re: Eldar 1500
Itse laittaisin autarchille vielä fusion blasterin ja tekisin tosta kuuden mopo ryhmästä kaksi kolmen ryhmää.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Se on kyllä totta että fusion blaster antais sitä paljon kaivattua AT voimaa.. Noissa bikeissahan on se että kahdessa ryhmässä niillä voi yrittää (viimeisellä vuorolla) ottaa useampaa objektiivia, mutta ei kestä edes päin katsomista. Isossa ryhmässä on enemmän tulivoimaa ja kestävyyttä. Pitää varmaankin kokeilla molempia että tietää kumpi toimii paremmin.
Noi harlekiinit vähän arveluttaa, kun rending ei kuitenkaan ole enää niin hyvä kuin ennen. Kun olen miettinyt että voisi heitää harlekiinit ja guardianit pois ja laittaa sinne falconin perään fire dragon ryhmän. Lopuilla pisteillä voisi ottaa warp spidereitä.
Noi harlekiinit vähän arveluttaa, kun rending ei kuitenkaan ole enää niin hyvä kuin ennen. Kun olen miettinyt että voisi heitää harlekiinit ja guardianit pois ja laittaa sinne falconin perään fire dragon ryhmän. Lopuilla pisteillä voisi ottaa warp spidereitä.
There isn't a God to save you, if you don't save yourself
Itse lisäisin Shining speareihin pari jannua lisää, tulevat paljon paremminksi. Ja olen sitä mieltä että nykyään fire dragonit ovat parempia kuin harlekiinit joten ota mielummin dragoneja jos haluat. Ja falconiin olisi omasta mielestäni mukavampi kakkos ase missile launcher, kaataa kovempia kohteita+massaa.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.