Tiukaksi meni, mutta tulihan se voitto sieltä kuitenkin.
Tuuria oli kyllä mukana, koska ainakin kolme peliä päättyi minun edukseni ihan sattumalta. Viimeisessä pelissä Matin örkkejä vastaan chargasin ylimielisyyttäni (minkä Eldarit luonteelleen mahtaa) yksinäiseen, pakenevaan ja woundattuun Feel No Pain Dokiin (joka siis oli viimeinen vihreä mies pöydällä). Tohtori tietenkin regroupasi ja alkoi mäiskiä Warp Spidereita. Hyvällä nopalla sain Dokin hengiltä ja tuhottua viimeisen örkin pöydältä. Ei tässä muuten mitään, mutta välittömästi tilanteen jälkeen tajusin, että jos Dok ei olisi kaatunut ekalla vuorolla olisi peli päättynyt örkkien voitoksi, koska Eldar-lippuja oli raunioissa vähemmän siitäkin huolimatta, että kentällä pörräsi edelleen kolme War Walkeria, Warp Spiderit, Striking Scorpionit ja täysi ryhmä Dire Avengereita.
Haluan kiittää A-P:ta liigan organisoinnista, etenkin elämyksellisistä erikoisskenaarioista. Myös perusskenaariot olivat kekseliäitä ja yllättävän tasapuolisia (myös strongpoint attack). Tehtävänannot olivat muutamassa skenaariossa hieman tulkinnanvaraisia, mutta sopimalla vastustajan kanssa epäselvyydet ennen peliä vältyttiin kaikelta hämmingiltä.
Kiitokset myös kaikille kanssapelaajille, vaikken ihan kaikkia sotatantereella kohdannutkaan.
"We may have won the battle, but our ancestors have lost their souls."
- Prince Yriel
Fantsu JKL; kevään 09 Patrol liiga
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Fantsu JKL; kevään 09 Patrol liiga
Kiitoksia vain, oli oikein mukava liiga, vaikka en montaa peliä ehtinytkään pelata. Rakensin armeijaani liigan edetessä enkä enää lopulta pysynyt tahdissa mukana vaan jäin joukkojen määrässä jälkeen. Mutta ensi kerralla minulla on armeija valmiina ja pystyn valitsemaan joukkoni vähän useammasta vaihtoehdosta :) Toivottavasti se seuraava kerta tulee pian! Haastakaa minua sitten vähän rohkeammin ;)
Re: Fantsu JKL; kevään 09 Patrol liiga
Kiitokset minunkin puolestani. Hieno liiga oli, paljon tuli ideoita omia pelejä varten ja pelikokemustakin karttui lähes 10 vuoden tauon jälkeen.
Liiga sattui vaan omalle kohdalle aika huonoon aikaan niin ei ihan kauhean montaa peliä ehtinyt pelata. Mutta kyllä sieltä voittojakin tuli :) Olen siis tyytyväinen sijoitukseen, ottaen huomioon pelaamieni pelien määrän.
Liiga sattui vaan omalle kohdalle aika huonoon aikaan niin ei ihan kauhean montaa peliä ehtinyt pelata. Mutta kyllä sieltä voittojakin tuli :) Olen siis tyytyväinen sijoitukseen, ottaen huomioon pelaamieni pelien määrän.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft