jos meinaat ampua esim bolt throwerilla ja large target sattuu olemaan siinä eessä niin eihän pysty ampuu sinne suuntaan ?
entä jos on jonkun vuoren päällä ?
ampumis kyssäri
ampumis kyssäri
hmmm....
Re: ampumis kyssäri
No siis voit ampua sitä large targettia... Et voi ampua jotain mitä et näe.
Tarkoitat varmaan, että blokkaako LT los:n? Kyllä, kuten kaikki muutkin yksiköt.undeadorc kirjoitti:jos meinaat ampua esim bolt throwerilla ja large target sattuu olemaan siinä eessä niin eihän pysty ampuu sinne suuntaan ?
Jos Kohde tai itse olet kukkulalla, niin saat ampua yksiköiden ylitse kohdetta.undeadorc kirjoitti:entä jos on jonkun vuoren päällä ?
Suuri kysymysmerkki on large-target, joka on yksikön takana. RAW ei ota mitään kantaa asiaan. Yleensä näkee käytännön, jossa tällaista kohdetta saisi ampua.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
No siis ihan varmasti yksikön takana olevaa large targettia saa ampua, sitähän se large targettius juurikin meinaa?
Merimetsä kirjoitti:
Suuri kysymysmerkki on large-target, joka on yksikön takana. RAW ei ota mitään kantaa asiaan. Yleensä näkee käytännön, jossa tällaista kohdetta saisi ampua.
Eikö muka aivan varmasti ota kantaa? Miten minulla lukee tuossa sivulla 9 aika selvä pätkä, joka sanoo että voi ampua LT:tä joka on yksikön takanaMerimetsä kirjoitti:Suuri kysymysmerkki on large-target, joka on yksikön takana. RAW ei ota mitään kantaa asiaan. Yleensä näkee käytännön, jossa tällaista kohdetta saisi ampua.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Kas vain. Tosi on. Aina oppii uutta.halko kirjoitti:Eikö muka aivan varmasti ota kantaa? Miten minulla lukee tuossa sivulla 9 aika selvä pätkä, joka sanoo että voi ampua LT:tä joka on yksikön takana
“Common sense is not so common.” -Voltaire