Droppod kuinka, miten ja mille?
Re: Droppod kuinka, miten ja mille?
ass cannon it is kait..
sitten onko locator beacon semmonen basella oleva torni vai kädessä kannettava ja eikös ne termokset tuu podil?
sitten onko locator beacon semmonen basella oleva torni vai kädessä kannettava ja eikös ne termokset tuu podil?
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Locator Beacon voi periaatteessa olle ihan minkä tahansa näköinen, mutta sellainen löytyy ainoastaan Drop Podilta ja Scout Bikerseiltä.
Termokset voivat tulla Drop Podilla, mikäli haluat ostaa heille sellaisen. Muussa tapauksessa he saavat deep strikettää oman erikoissääntönsä ansiosta.
Termokset voivat tulla Drop Podilla, mikäli haluat ostaa heille sellaisen. Muussa tapauksessa he saavat deep strikettää oman erikoissääntönsä ansiosta.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
en jaksanut selata alusta asti, mut ite oon parissa pelissä käyttäny podia multimelta dreadin kanssa tiputtelemaan raskaita tankkeja :P
Dreadi podilla tankin perään ja siitä sitten vaan 2d6 penee peräpeltiin :D
Dreadi podilla tankin perään ja siitä sitten vaan 2d6 penee peräpeltiin :D
mä pelaan senkaa objektvie mätöissä sillee et deeppaan yhen 10 tactical ryhmän + captain jolla thunder hammer ja artificier armor sitte siihen ryhmä termuja joilla heavy fleikka,se toimii.
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
- Half-breed
Juu tuo on käytännössä ainoa järkevä duuni sille multi-meltalle, mutta ongelmana on BS4 ja yksi kuti. Koko homma menee mönkään niin helposti, ja linjoihin tippuneella Dredillä ei kovin pitkä hengissäoloaika ole.Gargoth kirjoitti:en jaksanut selata alusta asti, mut ite oon parissa pelissä käyttäny podia multimelta dreadin kanssa tiputtelemaan raskaita tankkeja
Dreadi podilla tankin perään ja siitä sitten vaan 2d6 penee peräpeltiin
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
ChaosBreed
Vai että vain yksi podi. Aika sama mitä sinne sisään laitat, kunhan päätät mielessäs sille yksikölle tehtävän ja millä varustuksella maximoida sen saavutus ja vielä mahdollisimman halvalla... ne kuitenkin vedetään tukasta saunan taakse seuraavassa vuorossa joten miksi pumpata niistä tolkuttoman hintasia.
Itse en noita Podeja pysty käyttämään kun CSM armeijaa pelailen, mutta vastaan tulleet podit on kyllä lähteny aina seuraavassa vuorossa ulos ja useimmiten ne ei oo saanu mitään aikaan edes. Liekö tämä sitten vastustajan taitojen puutteesta, huonosta noppatuurista tai mun pelityylistä niin siitä en tiedä.
Omasta mielestä podit on hyviä paperilla mutta huonoja pyödällä. Rhino ajaa asian paremmin yleensä.
Itse en noita Podeja pysty käyttämään kun CSM armeijaa pelailen, mutta vastaan tulleet podit on kyllä lähteny aina seuraavassa vuorossa ulos ja useimmiten ne ei oo saanu mitään aikaan edes. Liekö tämä sitten vastustajan taitojen puutteesta, huonosta noppatuurista tai mun pelityylistä niin siitä en tiedä.
Omasta mielestä podit on hyviä paperilla mutta huonoja pyödällä. Rhino ajaa asian paremmin yleensä.
It cannot be done
Rhino tosiaan on nykyään parempi vaihtoehto joukkojen kuljetukseen, kun sillä saa joukot helpommin haluamaansa paikkaan kuin Podilla. Ei tarvitse pudottaa ensimmäisellä vuorolla, jolloin ei välttämättä haluaisi joukkoaan mihinkään.
Itselläni on käynyt mielessä, jos podia kokeilisi liikkumattomana tykkitornina jossain sopivassa paikassa. Ongelmana olisi kyllä se, että joku joukko täytyisi pudottaa sen kanssa. Deathwind missilen kantamakin on niin vaivainen, ettei välttämättä riittäisi paitsi täys Footslogga örkkejä vastaan, joita tosin kaverini on välillä peluuttanut. Viiden Marinen joukkoakaan ei tahtoisi pudottaa, kun mielummin ottaa sen täyden joukon ja jakaa kahtia, tai sitten laittaa viiden Marinen joukkoon Razorbackin, jos niitä ei muuten saa tarpeeksi kentälle. Razorback, kun maksaa vain 9 pistettä enemmän, kuin Heavy Bolter Marine niin tuota ainakin itse suosin omassa armeijassani.
//Lisäys: Luulin jo valittaneeni tähän aiheeseen, mutta ei viestiä näy, joten valitetaan uudelleen. GW ei selvästikään halua myydä Drop Podejaan. Yhtä ei kannata ostaa, ellei halua hyllynkoristeeksi. Kahden jälkeen ei kannata ostaa kolmatta, koska sen joutuu pudottamaan ekalla vuorollaan. GW:n olisi pitänyt tehdä tuo toisin päin, eli vaikkapa kolmasosan joutuisi pudottamaan ensimmäisellä vuorolla niin Podeja varmasti käytettäisiin ja myytäisiin enemmän.
Itselläni on käynyt mielessä, jos podia kokeilisi liikkumattomana tykkitornina jossain sopivassa paikassa. Ongelmana olisi kyllä se, että joku joukko täytyisi pudottaa sen kanssa. Deathwind missilen kantamakin on niin vaivainen, ettei välttämättä riittäisi paitsi täys Footslogga örkkejä vastaan, joita tosin kaverini on välillä peluuttanut. Viiden Marinen joukkoakaan ei tahtoisi pudottaa, kun mielummin ottaa sen täyden joukon ja jakaa kahtia, tai sitten laittaa viiden Marinen joukkoon Razorbackin, jos niitä ei muuten saa tarpeeksi kentälle. Razorback, kun maksaa vain 9 pistettä enemmän, kuin Heavy Bolter Marine niin tuota ainakin itse suosin omassa armeijassani.
//Lisäys: Luulin jo valittaneeni tähän aiheeseen, mutta ei viestiä näy, joten valitetaan uudelleen. GW ei selvästikään halua myydä Drop Podejaan. Yhtä ei kannata ostaa, ellei halua hyllynkoristeeksi. Kahden jälkeen ei kannata ostaa kolmatta, koska sen joutuu pudottamaan ekalla vuorollaan. GW:n olisi pitänyt tehdä tuo toisin päin, eli vaikkapa kolmasosan joutuisi pudottamaan ensimmäisellä vuorolla niin Podeja varmasti käytettäisiin ja myytäisiin enemmän.
Miau.
Minä olen tykästynyt käyttämään yhtä Podia listassani hyvin useissa peleissä. Pelaan BA:ta ja pistän sinne sisään Furioson, joka pienellä pumppauksella aiheuttaa hyvinkin suurta pään vaivaa vastustajalle.
Jos sitä ei hajota, se hajottaa. Eli yleensä vetää tulta puoleensa siten, että muu armeija pääsee etenemään kiitettävästi kohti vihollista.
Kyllähän vanillatkin saa Venerablea ja aina ei kannata sitä meltaa ampua lähimmän tankin kylkeen, vaan Smokit on joskus pätevä ratkaisu ;)
Ja mihin Podin tiputan, on yleensä paikka jossa sekin pelkällä olemassa olollaan suojaa muita joukkojani antamalla näille coveria ja mahdollisesti kontestoimaan jotain objektiivia. Siinäkin menee ainakin yksi pyssy vastustajalta, kun joutuu ärsyttävän tientukon hävittämään omien tankkiensa tieltä, jotta nämä pääsevät kulkemaan.
Jos sitä ei hajota, se hajottaa. Eli yleensä vetää tulta puoleensa siten, että muu armeija pääsee etenemään kiitettävästi kohti vihollista.
Kyllähän vanillatkin saa Venerablea ja aina ei kannata sitä meltaa ampua lähimmän tankin kylkeen, vaan Smokit on joskus pätevä ratkaisu ;)
Ja mihin Podin tiputan, on yleensä paikka jossa sekin pelkällä olemassa olollaan suojaa muita joukkojani antamalla näille coveria ja mahdollisesti kontestoimaan jotain objektiivia. Siinäkin menee ainakin yksi pyssy vastustajalta, kun joutuu ärsyttävän tientukon hävittämään omien tankkiensa tieltä, jotta nämä pääsevät kulkemaan.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Tyhjillä drop podeilla saa myös ohjattua vastustajaa kätevästi... Moni armeija kuitenkin haluaa liikkua. Muistaakseni siis on mahdollista ottaa yksikölle dedicated transport ja deployata ne eri aikaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Lost track of W/D/L, most likely I have lost lot more than won, but still keeping the dice moving roughly bi-monthly