kodekissahan lukee wargear= blah, blah, blah, frag&krak 'nades niin voinko laittaa naatit ukoille ilman lisä pojo maksuja?
(kysyn vaan varmistaakseni)
kysymys SM wargearista.
kysymys SM wargearista.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Re: kysymys SM wargearista.
Tuo taitaa tarkoittaa sitä, että niillä on jo ne kranaatit, eli niitä ei tarvitse erikseen ostaa.Chili kirjoitti: wargear= blah, blah, blah, frag&krak 'nades
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Ei tartte laittaa, on jo.
Toki olisi kiva, jos niillä figuilla olisi kranaatit ihan oikeesti (siis ne kranun näköset muovipalikat vaikka vyötäröllä), mutta ei yleensä ole pakko...
Toki olisi kiva, jos niillä figuilla olisi kranaatit ihan oikeesti (siis ne kranun näköset muovipalikat vaikka vyötäröllä), mutta ei yleensä ole pakko...
Wargear on se mitä niillä on jo, ellei siinä lue pistehinta samassa lauseessa. Eli niillä on jo kranaatit.Chili kirjoitti:kodekissahan lukee wargear= blah, blah, blah, frag&krak 'nades niin voinko laittaa naatit ukoille ilman lisä pojo maksuja?
Kranaatit ovat muuten se poikkeus WYSIWYG-sääntöön mistä kaikki taitavat olla samaa mieltä, eli että ne voivat joko näkyä tai sitten ne ovat vaan mukana "taskuissa".
saisinko pidennöksen tosta WYSIWYG?Samsson kirjoitti:Wargear on se mitä niillä on jo, ellei siinä lue pistehinta samassa lauseessa. Eli niillä on jo kranaatit.Chili kirjoitti:kodekissahan lukee wargear= blah, blah, blah, frag&krak 'nades niin voinko laittaa naatit ukoille ilman lisä pojo maksuja?
Kranaatit ovat muuten se poikkeus WYSIWYG-sääntöön mistä kaikki taitavat olla samaa mieltä, eli että ne voivat joko näkyä tai sitten ne ovat vaan mukana "taskuissa".
meen tästä laittaa naatteja huvikseni joillekki
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
What You See Is What You Get.
Ja vielä suomennos samaan hintaan: Saat Mitä Näet, eli mitä näkyy figussa on se mitä hänellä on varusteena.
Ja vielä suomennos samaan hintaan: Saat Mitä Näet, eli mitä näkyy figussa on se mitä hänellä on varusteena.