"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Angel Death/Ravenwing 1500p

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
minä

Re: Dark Angel Death/Ravenwing 1500p

Viesti Kirjoittaja minä »

Laitanpas vielä viestin.
TheEmu kirjoitti: Riittääkö AT-tulitus, jos jättää lascannonin, fistin ja toisen Cyclonen pois? Tietty nyt mopot kestää aika paljon paremmin, ni meltoilla voi hyvinkin rikkoa jotain.
Melta pommit kannattaa ottaa joo. Missä on lascannon? En itse ainakaan listassa huomannut. Ja olen sitä mieltä että AT riittää, ellei vastaan tule armeijaa jossa on PALJON tankkeja.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
TheEmu

Re: Dark Angel Death/Ravenwing 1500p

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

minä kirjoitti:Laitanpas vielä viestin.
TheEmu kirjoitti: Riittääkö AT-tulitus, jos jättää lascannonin, fistin ja toisen Cyclonen pois? Tietty nyt mopot kestää aika paljon paremmin, ni meltoilla voi hyvinkin rikkoa jotain.
Melta pommit kannattaa ottaa joo. Missä on lascannon? En itse ainakaan listassa huomannut. Ja olen sitä mieltä että AT riittää, ellei vastaan tule armeijaa jossa on PALJON tankkeja.
Tossa sivun puolivälissä on se lista mitä nyt mietin. Lisättynä noilla muutoksilla.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”