"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW korottaa...

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Nummi

Re: GW korottaa...

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Hohhoijaa. Joko taas. No, ei pitäisi olla valittamista paitsi jos ostaa suoraan GW:ltä. Tietysti tuo vaikuttaa myös jälleenmyyjien hintoihin mutta ei pitäisi olla niin raju nosto kuin GW:llä itsellään. Onneksi on olemassa maelstrom. Eikun odottelemaan että 1. yleinen lama menee ohi 2. Euro menee punnasta ohi, ei pitäisi jätkillä olla mittään valittamista hinnoista silloin :P 3. GW menee konkurssiin ja tekee poistomyynnin tai myy firman esim. Toys r´ us: ille! ok meni jo vähän yli :)
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Euro taisi jo hetkellisesti joitain kuukausia sitten käydä puntaa korkeammalla. Ennen lamaa punta oli aika reilusti euroa isompi ja tässä saakin pelätä, alkaako tuo punta tuosta taas nousemaan, kun lamasta selviää.
Miau.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Jos ei vaan fantsun ja maelstromin hinnat nouse niin eipä tuo haittaa jos GW nostaa hintoja.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

aatami kirjoitti:Jos ei vaan fantsun ja maelstromin hinnat nouse niin eipä tuo haittaa jos GW nostaa hintoja.
No jos gw nostaa hintoja niin silloinhan juuri kaikkien jälleenmyyjienkin hinnat nousee. Fantasiapelejen ainakin, maelstromissakin varmaan vähän.
aatami

Nooo!

Onko kyseessä nyt sitten ihan 5-10+ € vai vain jotain 50 senttiä?
'10-'11-'12 WDL
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

aatami kirjoitti:Nooo!

Onko kyseessä nyt sitten ihan 5-10+ € vai vain jotain 50 senttiä?
No regimenttiboxit nousee kait 30e:sta 32e ja sitä rataa.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Tai vaihtoehtoisesti IG-tyyliin. Sisältö vähenee 50% ja hinta 30%.
Järjenkäyttö sallittu!
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Fae kirjoitti:Tai vaihtoehtoisesti IG-tyyliin. Sisältö vähenee 50% ja hinta 30%.
En ole liikaa seuraillut, missä boksissa näin on käynyt?
Btw, täytyy muistaa että kyllä se laatu paranee myös, kyllä esim. uudet muoviluurangot voittavat vanhat versiot reilusti. Kysymys kuuluukin tosin että paljonko sitä hintaa saa sillä perusteella korottaa.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Galeios kirjoitti:
Fae kirjoitti:Tai vaihtoehtoisesti IG-tyyliin. Sisältö vähenee 50% ja hinta 30%.
En ole liikaa seuraillut, missä boksissa näin on käynyt?
Esim. Cadian Shock Troops oli ennen £18/20kpl, nyt £12/10kpl. Hinta per nappi nousi siis kolmanneksella, vaikka vigut pysyivät täsmälleen samoina. On hyvin mahdollista, että boksin hinta nousee vielä £15 puntaan heinäkuussa. Silloin kyseessä olisi jo 66% hinnannousu parin kuukauden sisään. Tylyä, mutta ynseää.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

jullevi kirjoitti:
Galeios kirjoitti:Esim. Cadian Shock Troops oli ennen £18/20kpl, nyt £12/10kpl.
Jeps, 20€ näytti liikkeellä olevan. Tosin, en usko, että kehtaavat tuota enää uudestaan samana vuonna korottaa, ensi keväänä sitten taas.
Järjenkäyttö sallittu!
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Jos ei GeeWeen hinnat mielytä, ainahan voi ostaa figunsa käytettynä, toiselta valmistajalta tai vaikka ääripäässä valaa itse... Itse olen miettinyt parin kolmen touhannen pisteen marauder barbaarihorden tekemistä esim näistä uusista antiikin ajan muovibokseista, esim barbaareista tai roomalaisista...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Morhgoz kirjoitti:Jos ei GeeWeen hinnat mielytä, ainahan voi ostaa figunsa käytettynä, toiselta valmistajalta tai vaikka ääripäässä valaa itse... Itse olen miettinyt parin kolmen touhannen pisteen marauder barbaarihorden tekemistä esim näistä uusista antiikin ajan muovibokseista, esim barbaareista tai roomalaisista...
Ongelma TUOSSA on sitten se että nuo figut eivät sitten välttämättä näytä hyvältä GW figujen rinnalla johtuen eri anatomiasta. Aika surkuhupaisaa jos barbaarit esmes on muihin verrattuna hinteliä hiirulaisia kiitos realistisemman anatomian vs GW:n muskelihirmut.

Tietty kuka käskee pelaamaan GW pelejä ;-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

tneva82 kirjoitti:
Morhgoz kirjoitti:Jos ei GeeWeen hinnat mielytä, ainahan voi ostaa figunsa käytettynä, toiselta valmistajalta tai vaikka ääripäässä valaa itse... Itse olen miettinyt parin kolmen touhannen pisteen marauder barbaarihorden tekemistä esim näistä uusista antiikin ajan muovibokseista, esim barbaareista tai roomalaisista...
Ongelma TUOSSA on sitten se että nuo figut eivät sitten välttämättä näytä hyvältä GW figujen rinnalla johtuen eri anatomiasta. Aika surkuhupaisaa jos barbaarit esmes on muihin verrattuna hinteliä hiirulaisia kiitos realistisemman anatomian vs GW:n muskelihirmut.

Tämähän on sama kuin sanoisit että Death Korpseilla pelaaminen olisi ongelma. Niissäkin on erilainen anatomia kuin Citadelin figuissa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
St. Jimmy

Viesti Kirjoittaja St. Jimmy »

tneva82 kirjoitti:

Statseiltaan ne marat ovat yhtä hinteröitä kuin haltiat joten figullisesti noi sopivatkin.
Meni offtopickiks

Jos alkaa muoviboxit maksaan 32,50€ niin on hinnan nousu ollut huima näiden muutaman vuoden aikana. 7,50€ on aika kova nousu.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Onhan noilla vitosedikan maroillakin vähemmän habaa kuin nykyisillä ja ihan hienoilta näyttävät uusien rinnalla... Marauderkansoja kuitenkin on fluffinkin mukaan niin monia että hyvinkinhän siellä voi olla jotain hintelämpää kaveria seassa...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
aatami

Laskevatko hinnat sitten koskaan?
Eeeeiii, todella törkeää tämä kyllä on..!
'10-'11-'12 WDL
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

^
Jos tavaraa menee edelleen hyvin kaupaksi, vaikka hintaa nostetaan niin ei firmoilla [tässä tapauksessa GW] ole mitään syytä laskea hintoja. Raha on se mikä puhuu, voittoa on pakko tehdä. Tietty aina saa toivoa mutta itse suhtaudun hintojen laskuun todella skeptisesti, ainakin kun kyse on GW:stä.
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

GW laskisi hintojaan? Siis ihan aikuisten oikeasti kautta linjan? Vaikka nyt helvetissä on ollut kohtuullisen vilpoista viime aikoina, niin ei sen lämpötila sentään absoluuttisen nollapisteen alapuolelle ole tippunut.

En nyt tiedä kuinka sarkastinen tuon viestisi oli tarkoitus olla, mutta oletan, ettet ole vielä tuttu käsitteen "GW:n puolivuosittainen hintojennosto" kanssa, jolla ei ole mitään tekemistä inflaation kanssa (vaikka sillä toki sitä aina perustellaankin).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
aatami

GW:kö siis nostaa hintoja vuosittain, ilman että ne koskaan laskevat?
'10-'11-'12 WDL
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

aatami kirjoitti:GW:kö siis nostaa hintoja vuosittain, ilman että ne koskaan laskevat?
Jepu. Nostaa vuosittain(joskus jopa useamminkin) hintoja tasaisen systemaattisesti. On joidenkin yksiköiden hintoja joskus laskenu(ellei muisti täysin petä) mutta hyvin vähän mutta yleisesti ottaen hinnat nousevat.

Aikaa siihen menee mutta kyllä nuo muoviboksit tulevat viellä maksamaan 50e kipale. Ellei GW sitten mene konkkaan ensin :D Ja eikä sekään ole edes raja ;-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”