Battlefleet Gothic Porissa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Battlefleet Gothic Porissa
Perhana, sama homma mulla Timon kanssa.
Mutta joo, 30e lisää hintaan, niin saadaan Necronit. Hmm.. ohan tuolla kaikkea jännää tai ainakin hienoja fikuja hyllylle laitettavaksi, että kai minä voisin tulla tuhlaamaan rahaa, että saadaan se Necronit tännekin. Olkoonkin tylsä armeija Timon mielestä. Faba on se pääpelini, joten satunnaisia pelejä kyllä kestää.
Mutta joo, pistin 'narikille viestiä, onko hänellä vielä tuo Necron-fleetti hallussaan. Jos on, niin minä voin tulla mukaan Porin BFG-sceneen Necroneilla. Hän/he, jotka ostavat tuon Kaaos-fleetin, niin ilmoittakaa mulle asappina, niin saadaan tavarat hiplattavaksi nopeammin.
Mutta joo, 30e lisää hintaan, niin saadaan Necronit. Hmm.. ohan tuolla kaikkea jännää tai ainakin hienoja fikuja hyllylle laitettavaksi, että kai minä voisin tulla tuhlaamaan rahaa, että saadaan se Necronit tännekin. Olkoonkin tylsä armeija Timon mielestä. Faba on se pääpelini, joten satunnaisia pelejä kyllä kestää.
Mutta joo, pistin 'narikille viestiä, onko hänellä vielä tuo Necron-fleetti hallussaan. Jos on, niin minä voin tulla mukaan Porin BFG-sceneen Necroneilla. Hän/he, jotka ostavat tuon Kaaos-fleetin, niin ilmoittakaa mulle asappina, niin saadaan tavarat hiplattavaksi nopeammin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Bizijakoa tiedossa!!! Whoo!!! Pitäisi siis itsekin osallistua tilaukseen että saisi osansa pienenpienistä bizeistä. Mutta joo ainakin tuon 10 euron elämää nähneen figulaatikon voisin ottaa jos tuohon 100 euroon päästään. Ilmottakaa mulle azap! puheliminitse jos että saa 100€ täyteen. Ostan sitten jotain pientä kivaa niin tosiaan saadaan necronitkin tänne. Tosin tietty sekin vielä että kuka ne ottaa tarvii keskustella. Lähinnä kompensaatiosta niille jotka ei niitä saa. Vai ottaisiko ne vain yhdeksi aspektiksi bizjaossa jotka joku pokkaa itelleen ja muut saa sitten roppakaupalla truebizejä.
Ketkä tuosta nyt ovat ottamassa ja mitä? Organisoidaan mokoma homma nopsaan ettei mene huippufigut sivusuun!
Ketkä tuosta nyt ovat ottamassa ja mitä? Organisoidaan mokoma homma nopsaan ettei mene huippufigut sivusuun!
Kalat meni kotio...
Itseasiassa voisin ottaa nuo 25 euron obliteratorit ja sen 10 euron figusalkun. Pääsisin sillä panoksella vissiin bizijaolle.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Periaatteessa itse haluaisin saada sen Necron fleetin, jotta pääsisin sitten pelailemaan BFG;tä. Kahmikaa te sitten vaan ne kaikki bitsit minun puolestani.
El edit: Jöy, narkki pisti viestiä. Koska me olemme hirmu tuhlaajia, niin hän pisti tavaraa meille varaukseen kun ostamme enemmän kuin muut. Hänpä samalla sanoi: "Vaivaisella 10€ lisämaksulla laitan pakettiin mukaan KAIKEN hyödyllisen bfg-rojun mitä omistan. Sääntökirja, kaikki knatterit/nopat/markerit kätevässä rasiassa ja kaiken maaston (planeettoja, avaruusasemia, avaruusmiinoja yms)". Kiinnostusta kellään ottaa tuo kanssa samalla?
Kiinnostajia sille Kaaos-fleetille on kanssa sen verta mukavasti, että kauaa hän ei pidä sitä meille varattuna. Olisi siis kiva tietää vaikka jo nyt, että ketkä ovat ottamassa ja mitä. Timo ja X (Ilmari mayby) kiinnostusta kaaoksen napaamiseen? Minä kaaos lohikäärmeen ja Harri Oblit ja salkku nähtävästi.
BTW, kuka muuten sitten pistää tilisiirron ja ottaa paketin vastaan? Itse en ole siihen kykeneväinen.
El edit: Jöy, narkki pisti viestiä. Koska me olemme hirmu tuhlaajia, niin hän pisti tavaraa meille varaukseen kun ostamme enemmän kuin muut. Hänpä samalla sanoi: "Vaivaisella 10€ lisämaksulla laitan pakettiin mukaan KAIKEN hyödyllisen bfg-rojun mitä omistan. Sääntökirja, kaikki knatterit/nopat/markerit kätevässä rasiassa ja kaiken maaston (planeettoja, avaruusasemia, avaruusmiinoja yms)". Kiinnostusta kellään ottaa tuo kanssa samalla?
Kiinnostajia sille Kaaos-fleetille on kanssa sen verta mukavasti, että kauaa hän ei pidä sitä meille varattuna. Olisi siis kiva tietää vaikka jo nyt, että ketkä ovat ottamassa ja mitä. Timo ja X (Ilmari mayby) kiinnostusta kaaoksen napaamiseen? Minä kaaos lohikäärmeen ja Harri Oblit ja salkku nähtävästi.
BTW, kuka muuten sitten pistää tilisiirron ja ottaa paketin vastaan? Itse en ole siihen kykeneväinen.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Minä voisin ottaa sen lisäsälän itselleni. En kuitenkaan laiskuuttani jaksaisi tehdä niitä merkkejä ordnancelle yms.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ok, minä voin ottaa vastuulleni tilisiirrot ja paketin vastaanottamisen.
Ja jos Ilmaria ei kiinnosta maalatut fleetit, niin hän voi ostaa ne 6 pohjamaalattua cruiseria, joka jättää minulle varsin mittavan laivaston. Tai mikäli Ilmaria ei kiinnosta niin voin kyllä koko hoidon ostaa. Mutta mutta, olisi siis kiva tietää että mitä kaikkea kukin haluaa. Ihan noin sivumennen, mitäs Harkkari Obleilla teet?
Tähän mennessä haussa:
Chaos fleet 70€
Obliteratori 25€
figusalkku 10€
BFG-sälät 10€
Dragoni XX€
Kapu varmaan päivittää listaa ja kertoo sitten mitä pitää maksaa ja minne. Osoitteen annan kun on tarvis. Ja se vielä että eipäs Halffis hoppuilla, voipi minuakin kiinnostaa ne markkerit.
pistäkää tähän lisää infoa yms niin päivittelen asioita. Mitä nopeemmin sitä nopeemmin. Jos vaikka saadan osto tehtya enne kuin muut vievät kamat nenänalta.
Edit: Narkkari oli minulel pistänyt että fleetit oli "varattu", joten se tarkoittanee sinua Kapu.
Ja jos Ilmaria ei kiinnosta maalatut fleetit, niin hän voi ostaa ne 6 pohjamaalattua cruiseria, joka jättää minulle varsin mittavan laivaston. Tai mikäli Ilmaria ei kiinnosta niin voin kyllä koko hoidon ostaa. Mutta mutta, olisi siis kiva tietää että mitä kaikkea kukin haluaa. Ihan noin sivumennen, mitäs Harkkari Obleilla teet?
Tähän mennessä haussa:
Chaos fleet 70€
Obliteratori 25€
figusalkku 10€
BFG-sälät 10€
Dragoni XX€
Kapu varmaan päivittää listaa ja kertoo sitten mitä pitää maksaa ja minne. Osoitteen annan kun on tarvis. Ja se vielä että eipäs Halffis hoppuilla, voipi minuakin kiinnostaa ne markkerit.
pistäkää tähän lisää infoa yms niin päivittelen asioita. Mitä nopeemmin sitä nopeemmin. Jos vaikka saadan osto tehtya enne kuin muut vievät kamat nenänalta.
Edit: Narkkari oli minulel pistänyt että fleetit oli "varattu", joten se tarkoittanee sinua Kapu.
Viimeksi muokannut Antrax, To 07.05.2009 15:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
25e hintava Kaaos lohis Antonille. Saa Helffini lohikäärmeen ja Örkkini wywernin :3.
Pistin puuttuvat tuohon viestiin noin ihan omatoimisesti. Eiköhän tää muuten riitä sitten. Ja joo, minä sen varasin aamummemalla. Jösses. Onkohan oikein kirjoitettu?
Pistin puuttuvat tuohon viestiin noin ihan omatoimisesti. Eiköhän tää muuten riitä sitten. Ja joo, minä sen varasin aamummemalla. Jösses. Onkohan oikein kirjoitettu?
- Sinitähti
- Sinitähti
Kauanko tätä jaksaa pantata? Pari päivää että kaikki kerkiää näkemään ja liittymään mahdolliseen rumbaan? Noh, Anton varmaan ilmoittelee sitten minulle kun on tarvis rahalle.
Spoonyone
Spoonyone
En tee obliteratoreilla varsinaisesti mitään. Jossain vaiheessa voi vääntää Thousand son armeijaa niin niihinhän semmoset näppäriä. Muutenkin omalla tavallaan ihan siistejä figuja. maalinpoistoonhan ne menee.
Mun mielestä BFG yleisroinan vois pistää yhteisomistukseen. Muuten tulee riitaa. Itseänikin kiinnostais. Toki mielestäni tipsulla oikeus ostaa se kun ostaa eniten. Ehdottomasti ainakin tänne poriin ne roinat eikä mihinkään turkuun. Ja kuka hoitaa anton vai kuka? Musta twibs vois hoitaa. Luotan sen organisointikykyihin eniten :)
Ei mitään panttauksia enää. Jos on tarpeeksi tilauksia niin antaa mennä heti vaan.
EDIT: PS. Kiinnostaa obliteratorit myös sen takia että pääsen bitzkarkeloihin!
Mun mielestä BFG yleisroinan vois pistää yhteisomistukseen. Muuten tulee riitaa. Itseänikin kiinnostais. Toki mielestäni tipsulla oikeus ostaa se kun ostaa eniten. Ehdottomasti ainakin tänne poriin ne roinat eikä mihinkään turkuun. Ja kuka hoitaa anton vai kuka? Musta twibs vois hoitaa. Luotan sen organisointikykyihin eniten :)
Ei mitään panttauksia enää. Jos on tarpeeksi tilauksia niin antaa mennä heti vaan.
EDIT: PS. Kiinnostaa obliteratorit myös sen takia että pääsen bitzkarkeloihin!
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jooh, Timohan se sanoi aikaisemmin jo hoitavansa.
- Sinitähti
- Sinitähti
Niin ostaako Timo tuon kaaoslaivueen itse vai tulenko kimppaan? Ja itse voin kahmia siltä muutaman kaaosnapin fabaan.
- Half-breed
Red uns go fasta. Aikainen lintu nappaa madon. Jne.Antrax kirjoitti:Ja se vielä että eipäs Halffis hoppuilla, voipi minuakin kiinnostaa ne markkerit.
Kyllä siis minäkin haluan täälläpäin pelailla niitä pelejä ja olisi kiva jos niihin peleihin olisi niitä merkkejä. Kokemus on ainakin osoittanut että yhteen peliin riittää hyvin ne aloituspaketin mukana tulevat merkit ellei liikaa ala alukset räjähtämään täysin.
Kyseessä kuitenkin bonussetti isosta tilauksesta. Joten näkisin edelleen reiluna että twibsille menee. Kerta Half Breed ei muuta oo ottamassa.
Kalat meni kotio...
Kuutsa on hyvä ja pistää listaa jos vielä mielii muutakin ostaa. Sähköpostissa olisi jo eka ostoslista tilinumeroineen.
Ja Figunarkki kyselee että halusiko joku sen faban daemon princen?
Teillä on sunnuntaihin asti aikaa sanoa lisätarpeenne, jonka jälkeen lyön kaupat lukkoon.
Ja Figunarkki kyselee että halusiko joku sen faban daemon princen?
Teillä on sunnuntaihin asti aikaa sanoa lisätarpeenne, jonka jälkeen lyön kaupat lukkoon.
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Minä sitä rinssiä aluksi tuumailin kun piti saada jotenkin rikottua 100e. Nyt sille ei olekkaan enää niin paljoa tarvetta, että joku muu kaaospelaaja voi siitä tehä oman lentohirviönsä.
- Sinitähti
- Sinitähti
varaan jos sieltä tulee jotain eldar henkistä bfg sälää.. luultavasti ei mutta kuitenkin..
"What we see now is like a dim image in the mirror, then we shall see face to face..." -GitS
Eli kukaan ei tarvinnut mitää lisää. Posteja Figunarkki antoi 10€ maksettavaksi, eli onko se sitten 2,5€ per lärvi?
Ja Kuutsa, katsotaan sitten tarkemmin mitä siitä laivastosta haluat ja mistä minä luovun. Ainakin ne 6 pohjamaalattua cruiseria sopisivat sinulle jos et maalattuja halua.
Ja Kuutsa, katsotaan sitten tarkemmin mitä siitä laivastosta haluat ja mistä minä luovun. Ainakin ne 6 pohjamaalattua cruiseria sopisivat sinulle jos et maalattuja halua.
Spoonyone
Spoonyone
Joo pistetään postit tasan. Koska tarvii rahaa siirtää/koska tilaus tulisi? Muista korostaa että halutaan kaikenlaista turhaa figuroinaa mukaan mahdollisimman paljon.
Kalat meni kotio...
katsotaan mitä vastaa. mikäli maksu siityy nopiaa niin veikkaan että ens viikolla saadaan. Tietty sitten maanantai voitaisiin nähdä nuokkarilla, tai sitten jokupäivä vitriinissä. Samapa tuo minulle. Voitte tuoda sinne joko käteistä tai sitten annan teille tilisiirto tiedot.
Spoonyone
Spoonyone
- Half-breed
No höh.harkkari kirjoitti:Kyseessä kuitenkin bonussetti isosta tilauksesta. Joten näkisin edelleen reiluna että twibsille menee. Kerta Half Breed ei muuta oo ottamassa.