"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Valkyrie Assault Carrier

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Makximus
Viesti:

Valkyrie Assault Carrier

Viesti Kirjoittaja Makximus »

Jep, eli nyt itsekkin haksahdin nuita uusia Imperial Guardeja keräämään, lähinnä figujen ja muutaman siistin kuuloisen/näköisen yksikön takia. Yksi näistä on juuri tuo Valkyrie. Paperilla näyttää mukavalta, 2 STR 8 AP 3 isoa lättyä pelissä/valkyrie (jollei päätä vaihtaa aseita...) ja Grav chute insertion. Tosin siihen se sitten jääkin. Onko tuo oikeasti 100 pisteen arvoinen loppujen lopuksi? Itse ajattelin lähinnä peluuttaa noita Storm Trooperien kuljettamiseen kun teema-armeija mielessä :).

Mielipiteitä tuosta vehkeestä olisi mukava saada.
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz

Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8 :(
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3 :)
Nólimon
Peliporukkavalvoja

Re: Valkyrie Assault Carrier

Viesti Kirjoittaja Nólimon »

Makximus kirjoitti:JYksi näistä on juuri tuo Valkyrie. Paperilla näyttää mukavalta, 2 STR 8 AP 3 isoa lättyä pelissä/valkyrie (jollei päätä vaihtaa aseita...) ja Grav chute insertion.
Mielipiteitä tuosta vehkeestä olisi mukava saada.
MIllä aseella meinasit että tuo ampuu kaksi isoa lättyä tuommosella puntilla? Hellstrike ampuu kyllä nuilla stateilla mutta ei lättyä laisinkaan...

Itse käyttäisin varmana mieluummin Vendettaa kuin Valkyrieta. Kiinni on kuiten pultattuna kolme lascia joilla saattaa jopa osua.
Sopor Aeternus
Makximus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Makximus »

Uuups. Katselin vain tuossa äsken tosiaan kirjaa ja muistelin että siinä olisi ollut L.Blast mutta oliki vain Ordnance. Joo, voisi tosiaan mieluummin käyttää noita Vendettoja.
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz

Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8 :(
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3 :)
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Itse olen ajatellut laittaa Valkyyriaani Multiple rocket podit. Multi-laser vai Lascannon nyt ei ole aivan selvää vielä, mutta olisihan tuolla kyllä tehokkainta ampua aina jalkaväkeen rakettimokkuloilla. Lascannon vain lisäisi monipuolisuutta, mutta kyllähän se Multi-laserkin johonkin heikkoon, kuten tankin takapeltiin saattaa purra. Heavy Bolter sponsonit olisivat ihan houkuttelevia myös, mutta ei nyt jaksa tarkistaa, kuinka rajoitetusti noilla sitten pääsisi ampumaan. Sisään ehkäpä joukko Carapace Veteraanin konversiontynkiä, jos ottavat onnistuakseen, vaikka kyllähän tuo kone yksin lennellessään ja ampuessaan täyttäisi tehtävänsä varsinkin jotain örkkejä vastaan.
Miau.
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Itse ainakin meinasin multi-laser/pod valkyriat hankkia. Voi liikkua kunnolla ja luukuttaa kaikilla aseilla. Jätän leijuvat tankit Eldarien ja Taun huoleksi ja keskityn siihen nopsaan joukkojenkuljetukseen ja niiden tukemiseen.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”