Wazdakka Gutsmekin Dakkakannon?
Wazdakka Gutsmekin Dakkakannon?
moi, nii onkohan se twin-linked?
- Guardsniper
Re: Wazdakka Gutsmekin Dakkakannon?
Katso sivulta 60, Codex Orks, Dakkakannon. Jos siellä sanotaan, että on niin se on. Jos ei sanota, että on niin sitten se ei ole.OrksRocks kirjoitti:moi, nii onkohan se twin-linked?
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Meinaatko että jos vaikka minua kiinnostaa sama asia minun tulee ostaa örkkien codexi kaupasta vain jotta saan selville kyseisen asian?Guardsniper kirjoitti:Katso sivulta 60, Codex Orks, Dakkakannon. Jos siellä sanotaan, että on niin se on. Jos ei sanota, että on niin sitten se ei ole.OrksRocks kirjoitti:moi, nii onkohan se twin-linked?
Taikka entä jos viestinaloittaja ei itse ole örkkipelaaja vaan hänen kaverinsa ampui kyseisellä aseella viime pelissä twin linkattuna ja nyt hän miettiikin, että perkele kusiko vastustaja sittenkin silmään?
Ei varmaan aivan näin natsi meininki tarvitse kuitenkaan olla jos joku haluaa tarkistaa tietyn asian? (vai tarvitseeko?)
Wazdakkan Dakkakannon ei ole twin-linked.
Jos jonkinlainen erhe vaikkapa pelissä on tapahtunut, johtunee se varmaankin siitä, että normi Warbikeissa kiinni olevat Dakkagunit ovat twin-linked.
Lisättäköön vielä, että on kovasti meininki koventunut viime aikoina mikäli tällaisista "paljastuksista" alkaa polemiikki tosissaan nousta. Ymmärrän tosin oikein hyvin, että useimmiten annetaan vain sivuviittaus tai muu ohje vastauksen löytämiseen, sillä aika monella tämän pelin harrastajalla tuntuu olevan useimmat codexit omassa hyllyssä. Näin myös allekirjoittaneella, vaikka toki ymmärränkin ettei varat tai kiinnostus välttämättä riitä kaikilla samaan. Siitä huolimatta varmaan löytyy edelleen enemmän niitä, joilla on vain oman armeijansa codex tai pari hassua sen lisäksi. Näitä harrastajatovereita ajatellen ei minusta ole liikaa pyydetty, että yksiselitteiseen ja yksinkertaiseen kysymykseen annetaan samat speksit täyttävä vastaus.
Jos jonkinlainen erhe vaikkapa pelissä on tapahtunut, johtunee se varmaankin siitä, että normi Warbikeissa kiinni olevat Dakkagunit ovat twin-linked.
Lisättäköön vielä, että on kovasti meininki koventunut viime aikoina mikäli tällaisista "paljastuksista" alkaa polemiikki tosissaan nousta. Ymmärrän tosin oikein hyvin, että useimmiten annetaan vain sivuviittaus tai muu ohje vastauksen löytämiseen, sillä aika monella tämän pelin harrastajalla tuntuu olevan useimmat codexit omassa hyllyssä. Näin myös allekirjoittaneella, vaikka toki ymmärränkin ettei varat tai kiinnostus välttämättä riitä kaikilla samaan. Siitä huolimatta varmaan löytyy edelleen enemmän niitä, joilla on vain oman armeijansa codex tai pari hassua sen lisäksi. Näitä harrastajatovereita ajatellen ei minusta ole liikaa pyydetty, että yksiselitteiseen ja yksinkertaiseen kysymykseen annetaan samat speksit täyttävä vastaus.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
Minulla on idea: jos epäilee vastustajan huijaavan, tarkastaa asian vastustajan codexista.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
- Guardsniper
Miksi se sinua kiinnostaa jos et pelaa örkkejä vastaan tai örkeillä tai jos et suunnitele aloittavasi örkeillä?sutenööri kirjoitti:Meinaatko että jos vaikka minua kiinnostaa sama asia minun tulee ostaa örkkien codexi kaupasta vain jotta saan selville kyseisen asian?Guardsniper kirjoitti:Katso sivulta 60, Codex Orks, Dakkakannon. Jos siellä sanotaan, että on niin se on. Jos ei sanota, että on niin sitten se ei ole.OrksRocks kirjoitti:moi, nii onkohan se twin-linked?
Tai entäpä... mites jos mua kiinnostais tietää onko warboss hyvä. Miten hyvä se on lähiksessä? Entäs ampumaan? Kai ne muutkin statit voi tänne laittaa. Sen jälkeen vaikka wargear ja optionssit. Sen jälkeen vaikkapa... Loput kodeksista.
(Suora vastaus kysymykseesi: Kyllä, tai sitten lainaat jostain. Nii ja ainahan sen voi ostaa vaikka o/m-palstalta jos kauppaan ei halua mennä.)
Tällaisessa tilanteessa pyydetään vastustajaa näyttämään sitä kodeksia. Mikäli vastustajalla on "puhtaat jauhot pussissa" ei hänellä pitäisi olla mitään syytä olla näyttämättä. Jos ei suostu näyttämään... Kannattaa vaihtaa pelikaveria. Uskoisin, että melkein kuka vain voi löytää, vaikkapa sotavasaran kautta, uusia pelikavereita jos tarve vaatii.sutenööri kirjoitti:Taikka entä jos viestinaloittaja ei itse ole örkkipelaaja vaan hänen kaverinsa ampui kyseisellä aseella viime pelissä twin linkattuna ja nyt hän miettiikin, että perkele kusiko vastustaja sittenkin silmään?
Mitäs natsi meininkiä siinä on jos yrittää opettaa pientä omatoimisuutta?sutenööri kirjoitti:Ei varmaan aivan näin natsi meininki tarvitse kuitenkaan olla jos joku haluaa tarkistaa tietyn asian? (vai tarvitseeko?)
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
On muuten tullut useampaan otteeseen tarkistettua kaverin örkki'dexi, kun on alkanut tuntua siltä et nyt viilataan linssiin. Kaveri tekee sen todennäköisesti "oletuspohjalta", eikä kusettaakseen, mutta kun samoilla säännöillä kerran pelataan, niin tarkistelen. Useimmiten olen oikeassa, ja tarkistukseni on perusteltu.
Jännää sikäli, kun en örkki'dexiä itse edes omista.
Jännää sikäli, kun en örkki'dexiä itse edes omista.
Dakka. You need more of it. No exceptions.