Lika [Jatkotarina vol. I]
- Allu-Hemmo
Re: Jatkotarinaa
Olipa kerran Gauntti joka ei totellut Hive-mindia...
Itse en mukaan halua tulla, mutta seuraan innolla. Voisin antaa pari ehdotusta: Ihmisiin voi samaistua toisin kuin Eldareihin tai muihin olentoihin. Päähenkilön/päähenkilöiden on myöskin oltava jollain tavalla yhteyksissä "meihin" ja sillä tarkoitan sitä että se sotilas tms, olisi suht nuori.
...Hive-mind potkaisi Gaunttia ja Gauntti lensi kuuhun...
Itse en mukaan halua tulla, mutta seuraan innolla. Voisin antaa pari ehdotusta: Ihmisiin voi samaistua toisin kuin Eldareihin tai muihin olentoihin. Päähenkilön/päähenkilöiden on myöskin oltava jollain tavalla yhteyksissä "meihin" ja sillä tarkoitan sitä että se sotilas tms, olisi suht nuori.
...Hive-mind potkaisi Gaunttia ja Gauntti lensi kuuhun...
Minä keksin loistavan idean!
Kirjoitetaan tarina Space Marinesta. Jaosto voisi olla vaikka Ultramariinit, kun ne on niin voittamattomia. Laitetaan meidän marsu yksin ristiretkelle Terrorin SIlmään, jossa se pistää turpaan kaikkia kaaoksen palvelijoita joita se käsiinsä saa. Marsu itse ei tietysti kuole, kun se on kattokaa ULTRAmariini. Tarinan lopussa se voisi pistää vielä Abaddonia ja neljää kaaosjumalaa turpaan.
Case Closed
Eikun oikeasti joku eldari on kiva idea. Tai mikä tahansa muu kuin perus kaartilainen tai marsu.
Kirjoitetaan tarina Space Marinesta. Jaosto voisi olla vaikka Ultramariinit, kun ne on niin voittamattomia. Laitetaan meidän marsu yksin ristiretkelle Terrorin SIlmään, jossa se pistää turpaan kaikkia kaaoksen palvelijoita joita se käsiinsä saa. Marsu itse ei tietysti kuole, kun se on kattokaa ULTRAmariini. Tarinan lopussa se voisi pistää vielä Abaddonia ja neljää kaaosjumalaa turpaan.
Case Closed
Eikun oikeasti joku eldari on kiva idea. Tai mikä tahansa muu kuin perus kaartilainen tai marsu.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Jos vaikka kerrotaan Dark eldar kabaleista, joilla on pikkuinen avaruus-alus täynnä kivoja kammioita, joissa harrastetaan kivoja harrastuksia, ja sitten he ajelehtivat sattumalta syrjäisen Keisarillisen siirtokuntamaailman avaruustilaan, ja homma lähtee käyntiin. Ai niin ja Slaanesh tietenkin mukaan soppaan. ^^
Hän on puhunut.
Sukupuolielimiä, nesteitä tai Slaaneshia ei tähän tarinaan tule.
Eldarit ja Nurgle kylläkin :3
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- mister??!!
Olen mukana (jos pääsen) Itse ehdottaisin aiheeksi berzerkkeriä joka halusi yksin vetää marsuja turpaan.Tai joku eldar juttu.
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
Ei kai eka paikka jonossa anna oikeutta omia ideaa yksin? No jos näin on niin onneksi yllättävät kolmannet tekiät ja juonenkäänteet on keksitty. Tosin tällainen ajattelu varmaan johtaisi siihen että jokainen luku sisältäisi dramaattisen käänteen mikä tekisi koko hommasta järjettömän...I Ride in a Dragon kirjoitti:Sukupuolielimiä, nesteitä tai Slaaneshia ei tähän tarinaan tule.
Hän on puhunut.
Eldareita? Jos joku lähtee tätä oikeasti kirjoittamaan, niin lupaudun ottamaan osaa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Ei koskaan.Veripallo kirjoitti:Koska sinun fetishi suippokorviin taantuu?
Eyes that fire and sword have seen
Miksi taannuttaa kun se kerran ei ole vakavaa :OVeripallo kirjoitti:Koska sinun fetishi suippokorviin taantuu?
Antaa :DVeripallo kirjoitti: Ei kai eka paikka jonossa anna oikeutta omia ideaa yksin?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Huoh, spämmi/OT pois. :/ Tämä EI ole tarinakisa-ketju.
Jos pidettäisiin kuiteskin osallistujamäärä minimissä. Viisi tai kuusi tähän alkuun voisi olla bueno. Jos tekstiä ei tule, esim. viikon sisään, ulos ja seuraavan vuoro? Ja jos IRIAD lupaa olla kunnolla niin kai sen voisi antaa aloittaa. Apus toinen! Yritetään saada tämä nyt vain nopeasti käyntiin, niin päästään itse asiaan, eli kirjoittamiseen.
1. IRA
2. Minä
3. Kolmastoista
4. Da Big Boss
5. mister??!!
6. Andy the Great
7. Halko
8. Veripallo
IRA aloittaa huomennna, valmista pitää olla ensi-lauantaihin mennessä. Eikä kuse koko tarinaa alkuunsa.
T: Herr Diktator
Jos pidettäisiin kuiteskin osallistujamäärä minimissä. Viisi tai kuusi tähän alkuun voisi olla bueno. Jos tekstiä ei tule, esim. viikon sisään, ulos ja seuraavan vuoro? Ja jos IRIAD lupaa olla kunnolla niin kai sen voisi antaa aloittaa. Apus toinen! Yritetään saada tämä nyt vain nopeasti käyntiin, niin päästään itse asiaan, eli kirjoittamiseen.
1. IRA
2. Minä
3. Kolmastoista
4. Da Big Boss
5. mister??!!
6. Andy the Great
7. Halko
8. Veripallo
IRA aloittaa huomennna, valmista pitää olla ensi-lauantaihin mennessä. Eikä kuse koko tarinaa alkuunsa.
T: Herr Diktator
Viimeksi muokannut Drakojan, Su 07.06.2009 12:27. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Mie voisin ottaa vaikkapa sen kolmannen paikan, niin pääsen sotkemaan pakkaa jo alkupuolella muita varten. Tosin, jos jollain on valtaisa hinku siihen päästä, voin kyllä harkita peruuttavani vähän taaemmaskin.
- Da Big Boss
Jos oikeasti ajatellaan hyvää tarinaa, niin kaaosta ja marsuja vääntämällä ei saada oikeasti hyvää. Dark/normi Eldareista saa mielestäni sen parhaan tarinan. Niillähän on sitä fluffiakin kivasti josta kattoa ideoita juoneen. Dark eldar mun favourittinä, sillä se silpomisen yksityiskohtaisuus on mun alaani :3
Joo mutta mä en aloita tarinaa. Jatkoon sitten tuun mukaan.
Da edit: Menit sitten vaihtamaan sen avatarisi entistä parempaan. Good Drakojan!
Joo mutta mä en aloita tarinaa. Jatkoon sitten tuun mukaan.
Da edit: Menit sitten vaihtamaan sen avatarisi entistä parempaan. Good Drakojan!
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Äh siis lähinnä vain leikkimielistä pilaa heitin, haltian on kuaniimpia kuin kääpiöt ja fetishit hienoja yksilöpiirteitä.I Ride in a Dragon kirjoitti:Miksi taannuttaa kun se kerran ei ole vakavaa :OVeripallo kirjoitti:Koska sinun fetishi suippokorviin taantuu?
Schaisse, no minä otan sitten sen neljännen paikan, ehitte kolme ekaa tehä Nurglesta niin mielenkiintoisen tarinahahmon että herkemmät sielut vuodattavat surukyyneliä kun Veripallo kertoo miten Slaanesh nai hänet hengiltä.I Ride in a Dragon kirjoitti:Antaa :DVeripallo kirjoitti: Ei kai eka paikka jonossa anna oikeutta omia ideaa yksin?
Hän on puhunut.
Mää otan sen kuudennen paikan. Annan teidän ekä turinoida mitä haluatte, ja sitten tapan kaikki joista en pidä ja muutan juonen totaalisesti ;)
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Andy the great
Molskis. Ei teillä rakkaat ystävät ois tilaa vielä yhdelle pikkuriikkiselle, minimaaliselle kirjoittajalle, joka voi vain uneksia kaltaistenne mestarien tasosta? Tulisin perin mielelläni ylistämään teidän kansanne saastan jumalan ilosanomaa rakkaiden avaruushaltioiden keskuuteen, joten miten ois, onko tilaa vielä yhdelle? :)
Andy the great kiittää.
Andy the great kiittää.
Se joka virtsaa säästää, vihaa oma kustaan.
Kyllä. Laitetaan mukaan.Andy the great kirjoitti:Molskis. Ei teillä rakkaat ystävät ois tilaa vielä yhdelle pikkuriikkiselle, minimaaliselle kirjoittajalle, joka voi vain uneksia kaltaistenne mestarien tasosta? Tulisin perin mielelläni ylistämään teidän kansanne saastan jumalan ilosanomaa rakkaiden avaruushaltioiden keskuuteen, joten miten ois, onko tilaa vielä yhdelle? :)
Andy the great kiittää.
- Andy the great
Jess!! Päiväni on pelastettu! Kiitos vain kaikille, Andy the great ei petä teitä!!
Se joka virtsaa säästää, vihaa oma kustaan.
Drakojan, mulla alkaa olla 99% varmuus siitä mistä sivulta sä noita avatarojas oikein pöllit...
Paras osahan on se, etten tajua mitä helskattia teet siellä kun oot 15 :D
Alottelen tässä nyt. Sunnuntaina tai maanantaina voidaan varmaan saada jonkinasteista tavaraa esille, tai ehkä jo lauantaina. OOMG.
Terv. Drakojanin ylempänä oleva diktaattori
Paras osahan on se, etten tajua mitä helskattia teet siellä kun oot 15 :D
Alottelen tässä nyt. Sunnuntaina tai maanantaina voidaan varmaan saada jonkinasteista tavaraa esille, tai ehkä jo lauantaina. OOMG.
Terv. Drakojanin ylempänä oleva diktaattori
- Da Big Boss
Njaa, anna vain mulle tuo paikka niin ei jouduta säätämään ylimääräistä.Drakojan kirjoitti:5. Da Big Boss (?)
@IRIAD: Miltä sivulta se niitä pöllii? Tuon mä olen vain nähnyt Warseerissa :O
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...