"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kroot mercenaries

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
minä

Kroot mercenaries

Viesti Kirjoittaja minä »

Eli haluaisin vain tietää, että voiko näillä pelata turnauksissa?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Kroot mercenaries

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Eivät ole virallinen armeija, joten todenäköisesti useimmissa turnauksissa ei voi.
minä

Ok, missähän turnauksissa niitä voisi käyttää? Vai onko sellaisia ollenkaan missä voisi?
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

minä kirjoitti:Ok, missähän turnauksissa niitä voisi käyttää? Vai onko sellaisia ollenkaan missä voisi?
Kannattaa kysyä järjestäjiltä.
minä

Selvä, kiitos.
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Ja jos sille linjalle lähtee niin kannattaa kysyä jos saa käyttää kompletely krootin 5. edikkaan päivitettyä versiota joka on 98% "virallista materiaalia" hieman uudessa kuosissa.
Meinasitko näitä alkaa kerään?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
minä

Juu, juuri noita.
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

minä kirjoitti:Juu, juuri noita.
Tuo on se kaikkein epävirallisin vaihtoehto. Vielä jokin aikaa sitten moni turnaus salli vanhan gw:n kroot armylistin käytön mutta se on naurettavan suppea ja 3.ed aikainen.
Tuota 5th ed faniversioo on kuulemma KK-foorumilaiset saaneet monessa turneessa käyttää(tiedä mitä,kuinka isoja turneita tai missä maassa).
Mutta tuo on se kaikin puolin paras. Perustuu alkup. listaa ja IA-materiaaliin sekä apoc. datasheetteihin, joissa olevat säännöt on käännetty esim. käyttämään 5.ed aikaisia universal special ruleja(sisältäähän se yhden uuden yksikönkin, kroot shamaanin).
En näe mitään syytä miksi joku haluaisi kieltää tuon käytön pl. gw omissa virallisissa turneissaan.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”