Zombi kaartia?
-
Alien of Change
Re: Zombi kaartia?
Zombi kaartilaiset tulisivat liian kalliiksi (60 euroa 40 ukosta ei kuulosta pahalta, mutta kun joutuu ostamaan homeiset heavy weapon squadit ja juustoisia basiliskeja ja muuta hirveetä) joten siirryin faban puolelle mielummin kuin kaartilaisten. Ehkä kuitenkin myöhemmin alan keräämään zombi kaartia. Valitettavasti kävi näin :(
Harrastus on hintava eikä hyviä ideoita kannata välttämättä haudata ainoastaan sen takia että siihen menee rahaa. Jokaisen raja kulkee kuitenkin jossain, jotkut keräävät armeijansa ainoastaan klassikkostatuksen saaneista metallifiguista (mielellään horde-armeija vielä. :D ) ja laittavat ne puhtaasta kullasta valetuille baseille mikä olisi liian kallista esim. minulle. ;)Lord of Chance kirjoitti:Zombi kaartilaiset tulisivat liian kalliiksi (60 euroa 40 ukosta ei kuulosta pahalta, mutta kun joutuu ostamaan homeiset heavy weapon squadit ja juustoisia basiliskeja ja muuta hirveetä) joten siirryin faban puolelle mielummin kuin kaartilaisten. Ehkä kuitenkin myöhemmin alan keräämään zombi kaartia. Valitettavasti kävi näin :(
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Niinpä...Galeios kirjoitti:Harrastus on hintava eikä hyviä ideoita kannata välttämättä haudata ainoastaan sen takia että siihen menee rahaa. Jokaisen raja kulkee kuitenkin jossain, jotkut keräävät armeijansa ainoastaan klassikkostatuksen saaneista metallifiguista (mielellään horde-armeija vielä. :D ) ja laittavat ne puhtaasta kullasta valetuille baseille mikä olisi liian kallista esim. minulle. ;)
-nm. 3000p. täysmettallista demoniarmeijaa.
Rahnaa on siihen kaivoon kaadettu vähintään 600€, ehkä lähemmäs 700€. 15 Seekeriä hintaan 10-11 egee laaki itkettää vieläkin. Mutta on se nätti ja painaa kunnolla. Ainoastaan kärryissä on muovia, kun käytin Tomb Kingien malleja. Olivat nätimmät kuin jotkin Kaaoksen tai Dark Elfien hirvitykset.
Tai sitten meikäläisen 40K Kaarti ja Kaaos, joissa ei ole yhtään suoraan paketista otettua figua. Kaikkiin on tehty jotain konffia ja lisäilyä. Tiedättekö mitenkä paljon pitää hankkia SM Scouttien jalkoja, jotta kaikilla Kaartilaisilla olisi sellaiset? Jos seuraavassa codexissa ei saa Carapacea, minut pitää hankkia niitä jalkoja vielä lisää.
Mutta kyllä rahaa voi säästääkin, jos osaa. Vertailuttaa vaikka hintoja. Netistä saa halvallakin kamaa, kunhan vain etsii. Joissain paikoissa voi olla jopa 25% alennuksilla GW-kamaa ja kurssivaihteluiden takia voi tulla vieläkin halvemmaksi, eri paikoissa voi vaihtaa tarpeettomia osia toisiin, tukkuna kannattaa ostaa, ja erityisesti bitsejä kannattaa hankkia. Miksi tuhlata 30€ zombie boxiin, kun voi ostaa vaikka zombien päitä ja osia bitseinä, jolloin saa juuri sitä, mitä haluu.
Fantsustakin saa välillä halvalla. Itse ostin kolmen Leman Russin setin hintaan 52€ suoraan Fantsusta. Tuolla hinnalla et saisi kahta Russia yksittäiskappaleina millään. Lisäksi olen ostellut Starship Troopersin Marauder-panssareita Sentineleiksi melkein puolta halvemmalla GW-hinnoista.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
-
Alien of Change
Siihen menee aivan liikaa rahaa että saan figuja kun pitäisi ostaa Naruto-(lueskelen nyt uusinta osaa) ja Yugioh mangoja. Tällä hetkellä kaaokseen ostettu noin 200 euron edestä 2k pisteen armeijaan (melkein valmis wuhuu!) Samalla kysymys. Kannattaako spawneista tehdä obliteraattoreita? En jaksaisi ostaa 4 obli pakkausta. Sitten myös terminaattorista count as obli? Tai kaksi terminaattor lordia jotka ovat count as obleja? Kotona löytyy hirveästi turhia ukkoja.Galeios kirjoitti:Harrastus on hintava eikä hyviä ideoita kannata välttämättä haudata ainoastaan sen takia että siihen menee rahaa. Jokaisen raja kulkee kuitenkin jossain, jotkut keräävät armeijansa ainoastaan klassikkostatuksen saaneista metallifiguista (mielellään horde-armeija vielä. :D ) ja laittavat ne puhtaasta kullasta valetuille baseille mikä olisi liian kallista esim. minulle. ;)Lord of Chance kirjoitti:Zombi kaartilaiset tulisivat liian kalliiksi (60 euroa 40 ukosta ei kuulosta pahalta, mutta kun joutuu ostamaan homeiset heavy weapon squadit ja juustoisia basiliskeja ja muuta hirveetä) joten siirryin faban puolelle mielummin kuin kaartilaisten. Ehkä kuitenkin myöhemmin alan keräämään zombi kaartia. Valitettavasti kävi näin :(
Äh, sarjiksii voi hakea vaikka divarista tai kirjastosta.
Mitä taas obliterattoreihin, itse tekisin Terminaattoreista Spawnien osilla. Kuitenkin ne viralliset näyttävät kuin niillä olisi terminaattoripanssarit. Vähän mutaatiota päälle ja silleen, niin kyllä niiden pitäisi mennä. Itse tein obliteraattorin terminaattorista ja satunnaisista osista:
http://i338.photobucket.com/albums/n418 ... /din-2.jpg
Nykyään siinä on vielä green stuffia muutamissa koloissa ja tuossa vasemmassa kädessä, että tuo boltteri ikään kuin kasvaisi siitä.
Mitä taas obliterattoreihin, itse tekisin Terminaattoreista Spawnien osilla. Kuitenkin ne viralliset näyttävät kuin niillä olisi terminaattoripanssarit. Vähän mutaatiota päälle ja silleen, niin kyllä niiden pitäisi mennä. Itse tein obliteraattorin terminaattorista ja satunnaisista osista:
http://i338.photobucket.com/albums/n418 ... /din-2.jpg
Nykyään siinä on vielä green stuffia muutamissa koloissa ja tuossa vasemmassa kädessä, että tuo boltteri ikään kuin kasvaisi siitä.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Jos ostat FaBan zombi paketin (20 figua) ja 40k kaartipaketin (16 figua) ja pussillisen pyöreitä alustoja. Niin saat tästä 36 zombi kaartilaista etkä 16 kaartilaista. Eli itse asiassa tulee halvemmaksi kun puhtaan kaartin ostaminen, jos muistan nyt zombien määrät oikein.
Itselläni on mielessä pyörinyt tehdä fabaan zombie-empire yhdistelmä armeija pitkälti samalla idealla.
Ja koska konverttaat jokaisen figun ja ne on zombeja ei ole figujen kunto niin justiinsa, jolloin voit ostaa kaiken käytettynä ja vain poistaa maalit ja koota uudestaan (näin tein oman kiinalaisen kaartini, joka ei koskaan kasvanut kuin 1000pts).
Itselläni on mielessä pyörinyt tehdä fabaan zombie-empire yhdistelmä armeija pitkälti samalla idealla.
Ja koska konverttaat jokaisen figun ja ne on zombeja ei ole figujen kunto niin justiinsa, jolloin voit ostaa kaiken käytettynä ja vain poistaa maalit ja koota uudestaan (näin tein oman kiinalaisen kaartini, joka ei koskaan kasvanut kuin 1000pts).
Korjaus edelliseen, Cadianit tulevat 20 figun bokseissa, joten noista kahdesta lootasta tulee 40 figua. Tähän kun laskee vielä ylimääräiset osat (esim. Cadianeilla tulee extra käsiä ja päitä), saa varmasti kaverit näyttämään tarpeeksi kaartilaisilta, eikä vain fifti-siksti sekoituksilta.
-
Alien of Change
Sattumoisin Tapanilan kirjastosta ei löydy Narutoa tai Yugiohia ja en tiedä yhtään divaria jossa myytäisiin näitä mangoja. Kirjastosta en ala lainata näitä, koska luen yleensä niin ********* monta kertaa mangan läpi. Enkä jaksa mennä jonnekkin huitsin nevadaan ostamaan kirjoja...tarkoitan mangoja jostain divarista jossa tapahtuu jotain epäilyttävää toimintaa.MrBigMr kirjoitti:Äh, sarjiksii voi hakea vaikka divarista tai kirjastosta.
Taidan tehdä niin että oblit ovat kaksi spawina ja terminator lord sekä sorsa siihen asti kunnes olen ostanut obleja tarpeeksi. Sitten taidan myös poistaa heavy boltter sponsonit predatorista ja vaihdan lascannoneihin. Saattaa olla vain hankalaa kun käytin siihen todella tehokasta liimaa. 'Kävelee portaita alas takaisin kellariin syömään keisarin sotilaita'
- Khorne Marien
Maelissa maksaa 10 kaartilaista, 16 luurankoa ja 20 zombia yhteensä n. 48e. Yhteensä saa siis 46 zombia! Itsekin varmaan teen näitä kun on aika mielenkiintoisia.
-
IGgoblinego
Eikös niille voisi samantien antaa vastustajan luvalla ''we'll be back'' rule jos ne kerta zombeja on tarkotus olla.
http://img32.imageshack.us/gal.php?g=dsc6674pieni.jpg voikun joku vielä kommentoisi näistä
Muistakaa toki, että Games Workshop ei ole ainoa valmistaja.
http://www.wargamesfactory.com/_product ... mbie_Horde
Kokovertailua olisi tosin kiva saada GW:n figujen kanssa...
Näitähän myy Suomessa esimerkiksi Fantasiapelit, tosin melko suolaiseen hintaan (17.95$ muuttuukin 18€:ksi..).
http://www.wargamesfactory.com/_product ... mbie_Horde
Kokovertailua olisi tosin kiva saada GW:n figujen kanssa...
Näitähän myy Suomessa esimerkiksi Fantasiapelit, tosin melko suolaiseen hintaan (17.95$ muuttuukin 18€:ksi..).
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
-
Alien of Change
Joo ihan kiva, mutta ainoa pulma on se, että minullahan ei ole luottokorttia. Sen verran voin paljastaa.space marien kirjoitti:Maelissa maksaa 10 kaartilaista, 16 luurankoa ja 20 zombia yhteensä n. 48e. Yhteensä saa siis 46 zombia! Itsekin varmaan teen näitä kun on aika mielenkiintoisia.
Ei luottokortittomuus ole minua ainakaan haitannut kun Maelstromista olen tilannut.
Jos sinulla on verkkopankkitunnukset, voit maksaa tilauksesi myös Visa Electronilla.
Jos sinulla on verkkopankkitunnukset, voit maksaa tilauksesi myös Visa Electronilla.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
-
Manualintelligence
Ghoul - tyyppisiä päitä figuille. Kellertävän vihree iho, ja loput ideoista oli muutenki loistavia.
2009 - pelit.
Blood Angels - W (6) - D (1) - L (9)
Steel Legion - W (8) - D (0) - L (6)
Blood Angels - W (6) - D (1) - L (9)
Steel Legion - W (8) - D (0) - L (6)
-
Alien of Change
Eikä minulla ole verkkopankkitunnuksia tai Visa Electronia...Ratovaari kirjoitti:Ei luottokortittomuus ole minua ainakaan haitannut kun Maelstromista olen tilannut.
- Da Big Boss
Eikö vanhemmilta voisi yrittää saada nuo käyttöön esim. Maelstromista tilaamiseen?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Khorne Marien
Onko alien of change tehnyt näitä zombi Imperial Guardeja?
-
Alien of Change
Rahat kulunut muuhun (Green Stuff tänään ostettu, eilen Grey Knight Terminator, muina päivinä pelejä ja obliteraattori). Jos nyt sitten jaksaisin hankkia sen kaarti codexin niin voisin alkaa aloittaa kun Crysiskin alkaisi olla pelattu kohta läpi (Loppu kentät nykii ärsyttävän paljon).space marien kirjoitti:Onko alien of change tehnyt näitä zombi Imperial Guardeja?
Green Stuff=Muovailuvahaa?
- Khorne Marien
GS on vähän kuin muovailuvahaa ja laita kuvia sitä mukaa kun zombit valmistuu ;D
Muovailuvahaa joka kovettuu? :D
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?