"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood Bowl -liiga

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

TheEmu

Re: Blood Bowl -liiga

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Samsson kirjoitti:Voin kertoa torstain 40k-liigavetääjänä sekä avaimen "omistajana" etten aio tulla vappuaattona paikalle. JOS Teemu päättää että hän haluaa pitää liigaa, saa hän lainata avaimen, mutta se on sitten hänestä kiinni.
The keyholder has spoken.

Eli joo, en mäkään ole sillon tulossa. Tällä viikolla (huomenna 23.4) pelataan normaalisti, ja sitten seuraavan kerran kahden viikon päästä (7.5). Huomenna aloitetaan itse liiga niillä kahdeksalla pelaajalla, jotka on ilmottautunu mukaan.
Half-breed kirjoitti: Testataan nyt peliä kuitenkin ensin. Olisiko huomenna mahdollista saada demoa pelistä? Katsomaan/neuvomaan pelejä kuitenkin tulen niin testiä voisi samalla suorittaa.
Kannattaa ihmeessä tulla katselemaan meininkiä ainakin. Ite oon varapelaajana niin en oikein voi lupautua demottamaan kyllä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
TheEmu

Tuloksia ei voi ilmoittaa vielä, koska mun täytyy käynnistää toi liiga uudestaan, koska kaksi valmentajaa hyppäs vielä mukaan. Kymmenellä pelaajalla pelataan vielä yhdessä lohkossa runkosarja ja siihen pudotuspelit päälle. Mitä olette mieltä, neljän vai kahdeksan pelaajan pudotuspelit? Eihän 11-12 pelikerran liiga ole vielä pitkä?

Ja mitä olette mieltä tasapeleistä? Runkosarjassa tietty tulee tasapelejä, mutta miten pudotuspeleissä? Ite oon nyt miettiny muutamaa vaihtoehtoa: Helpoin ois tietty ihan kolikonheitto, mutta se on kyllä laimein ratkaisu mitä voi keksiä, varsinkin johonkin finaaliin. Toinen mitä mietin olis kaksi neljän vuoron puoliaikaa (arvotaan potkaisija/vastaanottaja uudestaan) (joko siten, että ensimmäinen maali ratkaisee tai että katsotaan tulosta vasta molempien puoliaikojen jälkeen). Tasatilanteessa sitten kolikonheitto tai potkukisa. Potkukisassa valitaan kolme potkaisijaa molemmilta tiimeiltä. Jokainen potkaisijaa heittää ensin D6+ST (että riittääkö potkun voima maaliin asti) ja sitten D6+AG (osuuko maaliin). Jos molemmista heitoista tulee 6 tai enemmän, potkaisija tekee maalin. Enemmän maaleja tehnyt tietty voittaa.

Jees, heitelkääs mielipiteitä pudotuspeleistä.

Regards, Scissors. "
finmirage

Viesti Kirjoittaja finmirage »

Yks hyvä mitä käytettiin paljon vanhoina hyvinä aikoina oli, että tasatilanteessa voittaa se kumpi tekee enemmän tappoja ja SInjureita :D
TheEmu

Liigassa sovittiin, että pelataan kahdessa lohkossa, ja että hylätään nettiliigamanagerin käyttö. Parin ekan kierroksen tuloksia löytyy ekasta viestistä. Muutama peli puuttuu vielä, mutta lisäilen niitä sitten. Mahdollisista virheistä on suotava ilmoittaa.

Regards, Scissors. "
Visa

Viesti Kirjoittaja Visa »

Enpä taida päästä Sekopäideni kanssa ylihuomenna mukaan, mutta ehkä tuo ei ole kovin kauhea ongelma joukkueelle, joka on pelannut enemmän otteluita (2) kuin mikään muu samassa lohkossa.

Jos torstait osoittautuvat jatkossa liian hankaliksi, voinee pelejä sopia pelattavaksi muuallakin.
TheEmu

Visa kirjoitti:Enpä taida päästä Sekopäideni kanssa ylihuomenna mukaan, mutta ehkä tuo ei ole kovin kauhea ongelma joukkueelle, joka on pelannut enemmän otteluita (2) kuin mikään muu samassa lohkossa.

Jos torstait osoittautuvat jatkossa liian hankaliksi, voinee pelejä sopia pelattavaksi muuallakin.
Jees, ei ongelmaa. Pelejä voi hyvinkin pelata muulloin, jos torstait ei onnistu, kunhan laittaa mulle tuloksen YV:llä tai meilinä.

Regards, Scissors. "
TheEmu

Tuloksii päivitely.

Regards, Scissors. "
Visa

Helatorstai?

Viesti Kirjoittaja Visa »

Alkavan viikon torstai on pyhäpäivä. Pelataanko silloin?
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ainakin minä (40k liiganvetääjän roolissa) aion olla paikalla. Avain ei just nyt ole minulla, mutta jos Teemu ei pääse paikalle niin fiksataan se avain jollain tavalla minulle.
TheEmu

Re: Helatorstai?

Visa kirjoitti:Alkavan viikon torstai on pyhäpäivä. Pelataanko silloin?
Tjaa-a, enpä osaa vielä sanoa varmaksi. Täytyy tutkiskella.

Regards, Scissors. "
TheEmu

Yksi pelaaja joutui valitettaasti pudottautumaan pois liigasta, kun ei ehdi pelaamaan. Poistin hänen pelaaman pelinsä tuloksista, ja muokkaan vielä oman rosterini, kuin tuota ottelua ei olisi pelattu. Viime pelissä mulla olisi ollut yksi saurus enemmän käytössä, jos se olisi ollut eka peli, mutta ei voi mitään. Harmittavasti pudottautunut pelaaja oli pienemmässä lohkossa, joten nuo lohkot on valitettavan erikokoiset nyt. Vedetään nyt kuitenkin tämä liiga loppuun tällä lohkojaolla ja sitten seuraavaan liigaan tietty uudet lohkot.

Jos Elämän Sana ei tarvitse tiloja torstaina, pelataan ihan normaalisti, itse pääsen ainakin paikalle.

Regards, Scissors. "
seren

Viesti Kirjoittaja seren »

harri tässä. forum ei hyväksy gmailia ni en jaksa tehä tunnaria itelle. eli lainaan kaverin tunnaria.

tuleeko kristo tai juha torstaina ? ei viittis tulla paikalle jos ei ole vastustajaa.

ja tero kyseli tuleeko teppo että hän saisi pelin ?
Caes

Viesti Kirjoittaja Caes »

Olen tulossa torstaina pelaamaan.

Juha
Koo-Hoo

Viesti Kirjoittaja Koo-Hoo »

Olen myös tulossa to. Puuttuu peli Tomia ja Harria vastaan. Tuleekohan Tomi paikalle, jos kerran Harri pelaa Juhaa vastaan?

Kristo
Temppu

Viesti Kirjoittaja Temppu »

Itse olen myös tulossa.

-Teppo
Tuisko

Viesti Kirjoittaja Tuisko »

Tulen toki, niin saadaan meidän lohkon toinenkin peli pöydälle.

-Tomi
Tuisko

Viesti Kirjoittaja Tuisko »

Vihermetsän Veteraanit vs. Ikinuoret päättyi haltioiden 1-2 tappioon. Tiukan väännön jälkeen epäkuolleet korjasivat voiton lisäksi kentältä kaksi haltiaruumista.
TheEmu

Tuisko kirjoitti:Vihermetsän Veteraanit vs. Ikinuoret päättyi haltioiden 1-2 tappioon. Tiukan väännön jälkeen epäkuolleet korjasivat voiton lisäksi kentältä kaksi haltiaruumista.
Öm, tarkoitatko tällä, että Undeadit saivat kaksi Zombia? Eikö Necromanceria saa käyttää kuitenkin vaan kerran per peli?

Regards, Scissors. "
Koo-Hoo

Viesti Kirjoittaja Koo-Hoo »

Yksi kuollut ainoastaan zombiutettiin, joten ei huolta siitä.
TheEmu

Koo-Hoo kirjoitti:Yksi kuollut ainoastaan zombiutettiin, joten ei huolta siitä.
Jeespoks, ymmärsin sitten vaan väärin. Hyvä niin.

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”