valitusta miksei pelikavereita löydy(turnausta kuopioon?)
Re: Kuopioon 40k turnausta?
Hah, hienot baset korvaa puutteet. Sitäpaitsi ne ei oo mun figuja, siks en saa maalata niitä :L
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- Mr Cartier
Muistuttaisin että ensimmäinen turnaus jota kokeilimme oli 500pts combat patrol turnaus. Tämäkin kaatui osaanottajien puutteeseen. Osaanottajien puutten vuoksi päättelimme että ihmiset tahtovat pelata suurempia otteluita, siispä lisäsimme pistemäärää. Pelaajamäärä nousi yhdellä tahi kahdella. Huima succee ellen sanoisi.Kurimus kirjoitti:Veikkaisin että edellinen turnaus kaatui liian koviin vaatimuksiin. 1850p ja maalauspakko oli vaan liikaa, ja samassa setissä vielä se että melkein päällekkäin oli muitakin turnauksia. Vähän normaalimmat vaatimukset (1500-1750p) ja sellaiseen väliin ettei tarvitse kilpailla muiden turnausten kanssa, niin varmasti onnistuu. Vähän yhteydenpitoa muihin turnausjärjestäjiin auttaisi pitkälle.
Turnausta toivoen.
Mutta takaisin vireillä olevaan asiaan eli pesiksen kehnosti maalattuihin, mutta turnaus kriteerit täyttäviin figuatyyreihin joilla näin ollen saa siis maalauspisteitä ja saa osallistua turnauksiin.
Vahingosta viisastuu.
Nyt kun olen juuri lähdössä lomalle aamulla niin kysyisin, että milloin on tuo magic tapahtuma tulossa, ja missä ilmoitetaan säännöistä jne..?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Ok, sitä en tiennyt, kun suht vastikään tänne olen muuttanut. Siinä tapauksessa voinee vain todeta että paikallisilla on joku asenneongelma, eikä teitä ainakaan voi moittia jos ei oikein motivoi yrittää. Alkaa kieltämättä itseltäkin mennä jo asenne tämän pelikaverihomman kanssa. Jos ei ketään huvita pelata niin ei sitten, pelataan Jaken kanssa vaikka kaksin vaan sitten >:|.Mr Cartier kirjoitti:Muistuttaisin että ensimmäinen turnaus jota kokeilimme oli 500pts combat patrol turnaus. Tämäkin kaatui osaanottajien puutteeseen. Osaanottajien puutten vuoksi päättelimme että ihmiset tahtovat pelata suurempia otteluita, siispä lisäsimme pistemäärää. Pelaajamäärä nousi yhdellä tahi kahdella. Huima succee ellen sanoisi.Kurimus kirjoitti:Veikkaisin että edellinen turnaus kaatui liian koviin vaatimuksiin. 1850p ja maalauspakko oli vaan liikaa, ja samassa setissä vielä se että melkein päällekkäin oli muitakin turnauksia. Vähän normaalimmat vaatimukset (1500-1750p) ja sellaiseen väliin ettei tarvitse kilpailla muiden turnausten kanssa, niin varmasti onnistuu. Vähän yhteydenpitoa muihin turnausjärjestäjiin auttaisi pitkälle.
Turnausta toivoen.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- GobbladasSquig
Harvalla paikkakunnalla Tampereelta pohjoiseen riittää tarpeeksi paljasjalkaista pelaajakuntaa keskikokoisen (~20 osall.) turnauksen järjestämiseksi. Näillä leveyksillä turnausjärjestäjän suurin haaste onkin turnauksen promoaminen lähialueiden asukeille. Perusjutuista kunnossa täytyy olla tiedotus (turnaustopic pystyyn ajoissa, kaikki säännöt ja skenaariot hyvissä ajoin), ulkokuori (turnauksen pitää vaikuttaa topicin perusteella turnaukselta eikä vain paikkakunnan peliporukan peli-illalta) ja olosuhteet kaukomatkalaisille (selkeät yöpymismahdollisuudet, aikataulut synkronoitu julkisten mukaan). Tämän lisäksi ensiarvoisen tärkeää on tehdä itse sosiaalista työtä. Lähdette Kuopiosta porukalla 40k-turnauksiin Ouluun ja muihin mestoihin, miksei etelämmäksikin, ja luotte suhteita. Mainostatte vähän omaa turnaustanne, imette sieltä vähän vaikutteita ja rukkaatte turnausta mahdollisesti vähän heidän pelitottumustensa suuntaiseksi.
Niin, ja tosiaan kannattaa hyvissä ajoin kartoittaa muut turnaukset ja napata hyvissä ajoin kalenterista oma viikonloppu hyvästä paikkaa. Myös, jos olette ensimmäisinä ilmoittelemassa omasta turnauksestanne, on todennäköisempää ettei kukaan siihen samalla viikonlopulle päätä toista järjestää.
Niin, ja tosiaan kannattaa hyvissä ajoin kartoittaa muut turnaukset ja napata hyvissä ajoin kalenterista oma viikonloppu hyvästä paikkaa. Myös, jos olette ensimmäisinä ilmoittelemassa omasta turnauksestanne, on todennäköisempää ettei kukaan siihen samalla viikonlopulle päätä toista järjestää.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Ihan oikeasti, onkohan nyt 5 topiccia missä on valitusta siitä miten kuopiossa ei saa 40K peliseuraa.. Tämä alkaa jo käydä ärsyttäväksi, tässä ei ole mitenkään kysymys asenteesta (Paitsi ehkä teidän omista asenteistanne), paremminkin toisten mieltymyksistä.
Jos ei se kelpaa että täällä ei ole 40K niin suosittua, niin kloonatkaa vaikka itsene niin saatte sitä niin tärkeää peliseuraa.
Näillä sanoilla lähden lomalle. Kiitos.
Ps, en halua haastaa riitaa tai provosoida, mutta minusta tällainen iänikuinen valitus käy ärsyttäväksi.
Jos ei se kelpaa että täällä ei ole 40K niin suosittua, niin kloonatkaa vaikka itsene niin saatte sitä niin tärkeää peliseuraa.
Näillä sanoilla lähden lomalle. Kiitos.
Ps, en halua haastaa riitaa tai provosoida, mutta minusta tällainen iänikuinen valitus käy ärsyttäväksi.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Re: valitusta miksei pelikavereita löydy(turnausta kuopioon?)
Moro,
Kuopiosta tultiin Mikkeliin pelaamaan maaliskuussa, joten kyllä itse ainakin voisin lähteä käymään Kuappiossa jos aikataulu on sopiva.
Kuopiosta tultiin Mikkeliin pelaamaan maaliskuussa, joten kyllä itse ainakin voisin lähteä käymään Kuappiossa jos aikataulu on sopiva.
"It's better burn out... than just fade away"