"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2000pts Fantasy Battles-turnaus 17.5 sunnuntaina

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Mr_Fogg

Re: 2000pts Fantasy Battles-turnaus 17.5 sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg »

Jos late jää pois listoilta niin saattaisin itse tulla paikalle demoneillani, jos on pelaajasta tarvetta.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Ite kanssa voisin tulla JOS ei mene asiat ristiin. riippuu koska mun kyyti lähtee sunnuntaina takasi kaustiseen.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Mr_Fogg kirjoitti:Jos late jää pois listoilta niin saattaisin itse tulla paikalle demoneillani, jos on pelaajasta tarvetta.
Tuu ihmeessä, saisit fabakautes alkuun.
Laintime kirjoitti:Joo ottakaan mut pois listoilta.
Tapahtuu.
Dark Elf69 kirjoitti:Teemu vaihda nyt tuonne sun taulukkoos että tuut demoneilla jos kerta tuut demoneilla...
No ajattelin aluksi ottaa Napen demonit ja tulla Keepperlistalla, mutta kun WH on tulossa paikalle niin pitää kokeilla selättää se helffeillä. Se virstanpylväs on 2k peleissä vielä saavuttamatta, kaikki muut oon voittanu ainakin kerran.

Jos pelaajia ei millään löydy tarpeeksi, niin saatan saada ehkä yhden viel jostain. Joko Kangi tulee paikalle tai sitten kysäsen Zeemukselta, josko häntä kiinnoistais matsata.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Kang kentälle! Oon samia vastaan halunnu otella jo pitkään...
Vaviskaa te kurjat näette kentällä corsaireja muahahah!(tai sitten kuolette nauruun kumpikin käy ;P)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Mr_Fogg

jepa varmaan tuun paikalle vähintään pyörimään, mutta joudun lähtemään paikalta jo kuuden maissa, että ehdin DoD:s cuppi peliin pelaamaan. Nopea temposilla peleillä saattaisin ehkä ehtiä pelaa ne kolme peliä, mut todennäkösemmin vain 2. Elikkäs olen "vara" pelaajana tulossa paikalle.
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

elikkäs jos listat tippuu 2k:hon niin ei mulle lohista tarvii tuoda(joo-o, ei yli neljännestä pisteistä yhteen figuun.....)
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Dark Elf69

Mulla on menny dragon vaihe jo ohi.(viimmeitäin silloin kun se tippu GT:ssä lattialle muun armeijan kanssa) x(
Nyt luotetaan Hydroihin ;P
kynthuithalkein!
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Kang on tulossa tappelemaan sijoituksista. mr_foggin mukanaolo riippuu siis kokonaan siitä, onko Seraphi tulossa eli ei (vastaus tänään).
santso kirjoitti:elikkäs jos listat tippuu 2k:hon niin ei mulle lohista tarvii tuoda(joo-o, ei yli neljännestä pisteistä yhteen figuun.....)
Hyvin se on mullakin toiminut, vaikka dragonilistassa charactereihin meni semmonen 1024pts... :P
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
santso

joo no, mutta welffien lohari ei oo auto-win...maksais 554pts lelutettuna...
IRiaD
Peliporukkavalvoja

santso kirjoitti:joo no, mutta welffien lohari ei oo auto-win...maksais 554pts lelutettuna...
Ei se ole High elffeilläkään auto win, pelata saa ja pitää aina listalla kuin listalla.

Osanottajat on nyt kaikki laitettuna. Tällä setillä mennään loppuun asti.
Mr_Fogg

hyvähyvä. ei tartte roudata demoneja mukana. muutenki tavaraa tulossa mukaan.
santso

nojoo, ota se käärme mukaan, oon kolmen listan vaiheilla (lol lohis,maagi vai puumies siinäpä vasta pulma) se on vaam että 2250pts olis voinu tulla riehumaan käärmeellä sekä kahdella puumiehellä syömättä liikaa pisteitä muusta armeijasta....
Dark Elf69

nyt sellases vaihees listas että pitää heittää nopalla että ottaakko magia vai anti magia listan. Huomenna nähdään.
kynthuithalkein!
IRiaD
Peliporukkavalvoja

No niin, se on nyt nähty.

Lopputulokset meni kai jotenkin näin:

IRiaD 57/60
Seraphi 40/60
masa 33/60
Dark Elf69 27/60
santso 13/60
Kang 10/60

Mä en kuitenkaan ottanu tuloksia mukaan, ne jäi siinä keltasessa lapussa pöydälle. Pelit kuitenkin meni ulkomuistista seuraavasti, joka huomaa noissa jotain virheitä niin lähettää viestin mulle että saan laitettua lopulliset aidot tulokset mr_foggille rankingia varten

1. vuoro

1- IRiaD & santso 20-0
2- Dark Elf69 & Kang 20-0
3- masa & Seraphi 13-7

2. vuoro

1- Dark Elf69 & Seraphi 7-13
2- IRiaD & masa 17-3
3- santso & Kang 10-10

3. vuoro

1- santso & WH 3-17
2- Kang & Seraphi 0-20
3. IRiaD & Dark Elf69 20-0

Jotain vikaa on varmasti mut tuntien, mut ilmotkaa jos jotain kävi.

Ite olin matkassa seuraavanlaisella listanhirmulla, jätin kärmyleen tällä kertaa kotiin:

Piukat jönssit 2000pts armeija:
4 lvl Arkkimaagi, 2x rulla, 2D4 S4 missileboundi, lisäspelli
2 lvl Maagi hepalla, one use only taikakamojen tuhoamisboundi
2 lvl Maagi hepalla, valitte spellit-sauva
10 Archeria
10 Archeria
10 Swordmasteria FC:llä ja Ignore difficult terrain- lipulla
15 White Lionia FC:llä, one use only cold bloodilla ja ItP-lipulla
5 Dragon Princeä musikantilla, standardilla ja D3 poweria-lipulla
Kotka
Boltteri
Boltteri
Boltteri

Eka peli santson Welffejä vastaan, onnistuin voittamaan pelin vaikka sain vasta kolmosvuorolla ensimmäisen onnistuneen spellin (ja poltettua ekan rullan). Käännekohtana voi kai pitää puumiehen stubborn LD8 breikkausta prinsseihin jotka ajoivat takana seisoviin Wardancereihin magella, tai alun onnekasta boltterisadetta jotka lanasivat paniikeilla 10 gladea, bösbin HoDAlla ja 5 cavarlya :D Kutoskiekalla vastustajalla jäljellä 4 dryadia ja itellä tulossa tappojen lisäksi 850pts extraa, ei katottu tarpeellisiksi jatkaa. 20-0 voitto ja varmana eteenpäin.

Toisena WH vastaan, odotin tätä peliä kyllä vasta finaalikierroksella mutta kelpashan tämäkin. Match-up oli itelle otollinen, sain hyvät spellit, deployaaminen meni onnistuneesti. Peli oli aika tasainen, kummallakin puolella oli pullahetkiä. WH mm. heitti 8 6+ savea pistoliereilla, kuus kutosta ja jäljelle jäänyt champpa ampuu 3 prinssiä vuorossa pois pislalla. Kaksiwoundinen stankki heitti kolme kertaa putkeen ykkösen steam generaattoriin liikkuen aina 3 tuumaa, kerran se chargasi sillä swordmastereihin jotka oli tulossa flaguihin, terror, failed, pakoon. Itellä 4 archeria tappoi S3 asfilla ratsastavan priestin + komeetta siivosi tykkikukkulan puhtaaksi kanuunoista. Lopuksi itelle äityi 17-3 voitto, mikä oli aika hyvin kun ottaa huomioon etten ole dragonilistalla kertaakaan voittanut Empireä.

Kolmas peli Jereä vastaan, huusin ja kirosin ekaa vuoroa delffien juustoutta kun mikään ei onnistunut (hydrat passaa kaikki reget, 1 lvl sorsa irkuttaa chillwindillä toisen boltin pois, crossarit heittelee 6+ saveihin pelkkiä kuutosia jne...). Homma lähti pyörimään sitten paremmin kun kahdella ekalla vuorolla vastustajan suurimpaan keskittymään (BGt, kattila, corsairit, spearit assalla, yks hydra) tippui kaksi irkkukomeettaa, Jere jätti myös re-rolleilla vahvistetut Rule of Sniping Characterit jostain syystä rullattamatta jonka takia Hotek oli poissa kakkosvuorolla. Loppupeli olikin kisaa kumpi sai tapettua enemmän pois toiselta, minähän sen lopuksi voitin kun yksin seissyt Pendantistaan vapautettu Dreadlord taipui arkkimaagin, pikkumaagin ja boltterin yhteiskyykytyksessä. Loppuarmeija ei oikein osannut kolmella dispellillä vastata koko noppamyllyn höykytykseen. Pahimmat kohteet siivottiin spelleillä ja loput mopattiin ampumalla tai lähiksessä. 20-0 massacre, voittorahat turnauksesta varmistettu ja ranking nousee.

:>

PS: Battle Banner ON mauton!

IRIADedit: Siishä, Balance Banneriahan mä tarkotin :O Ei ollut Battlea tossa listassa...
Dark Elf69

I Ride in a Dragon kirjoitti:Battle Banner ON mauton!
Balance vasta mauton onki!
kynthuithalkein!
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Aika hyvin meni.... ottaen huomioo että listan teko vei sen 5-10min. x)
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Mitenkä mä muistan et olisin voitanu junnun solidilla enkä minorilla?
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
IRiaD
Peliporukkavalvoja

masa kirjoitti:Mitenkä mä muistan et olisin voitanu junnun solidilla enkä minorilla?
Junnu? Ite en muistanut teidän pelin tulosta kyllä, se meni aika mutulla tonne taulukkoon. Tosta kyllä seurais että sä olisit toinen Junnun sijaan. Kuinkahan on?
santso

pöh, taas pitää uhrata yksi noppa lisää jumalille!!! eka peli oli tosiaan farssi, ykkösvuorossa ammutaan omat ampumiset pois,merkittävät liippatestit ei vaan onnistu, wardit ei pelasta ja maagi miscästää 4 kertaa pelin aikana!!!!ja welffit ei vaan osu. toki puumies oli taas huono valinta, kun yhtäkään loharia ei ollut vastassa...tulos:13 pistettä.

ei näin!!!
Seraphi
Peliporukkavalvoja

masa kirjoitti:Mitenkä mä muistan et olisin voitanu junnun solidilla enkä minorilla?
Ite en muista yhtään, miten siinä kävi...

Laskin siis pisteet muutamaan otteeseen, vaikka olisit mut solidilla voittanu, ni mä olisin pari pistettä silti sua eellä ku vipan pelin voitin massalla...

Ihnimillisiä erehdyksiä sattuu ja tapahtuu :/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”