Flames of war Megapeli uusintaa conista
- Sotalammas
Re: Flames of war Megapeli uusintaa conista
Päivämäärä on lukkoon lyöty kyllä jo 99 % jos ei nyt jotain jeesuksen ristiin naulitsemisen taoaista ihmettä tapahdu. Tai sitten jos pelaajat eivät pääse saapumaan tuolloin paikalle. Mutta nyt ainakin mennään tuolla.
Lammas
p.s Ja hammer nyt vain laittaa jonkin armeijan maaleihin ei väliä mitä kunhan on väsähtäneitä saksalaisia.
Lammas
p.s Ja hammer nyt vain laittaa jonkin armeijan maaleihin ei väliä mitä kunhan on väsähtäneitä saksalaisia.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Taitaapa muuten velivenäläisenkin puolesta tulla vähän kiire ukkojen väsäämisessä. Hyvä vaan niin. Ei tosin ole sillein tuli perseen alla, että kyllä ihan mukavasti 2K tankkeja jo kasassa, mutta voisi tuota varten sen kaartin jalkaväkirynnäkkölistan väsätä, kun niin kovasti kerskuin bunkkerit ja muut esteet hoitelevani.
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Äidin villakoiran pennun ristiäiset saattaa olla just tollon, eli en pääse...
=D
Mukana ollaan ku Pirkka-Pekka Petelius, vaikka osuiski työvuorot noiden öiden ympärille ja väliin. ON SITÄ ENNENKI VALVOTTU 72h PUTKEEN!
=D
Mukana ollaan ku Pirkka-Pekka Petelius, vaikka osuiski työvuorot noiden öiden ympärille ja väliin. ON SITÄ ENNENKI VALVOTTU 72h PUTKEEN!
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Ok, River of Heroes ilmestyi ja tuo Wiikinki lista näyttää aika kivalta. Teen siitä jalkaväkiversion, niin voin niillä kyykkiä juoksuhaudoissa.
SS kiinnostaa eniten lähinnä sen takia, että ne voi maalata mielenkiintoisempiin väreihin kuin se wehrmacht perus harmaa...
Nyt on sitten Valtakunnan tynnyrin pohjalta kaavittua natsikuonaa tulossa. Kapteeni Dirkschneiderin johdossa tietenkin!
SS kiinnostaa eniten lähinnä sen takia, että ne voi maalata mielenkiintoisempiin väreihin kuin se wehrmacht perus harmaa...
Nyt on sitten Valtakunnan tynnyrin pohjalta kaavittua natsikuonaa tulossa. Kapteeni Dirkschneiderin johdossa tietenkin!
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Korjaan, kapteenimyrskyjohtaja(?) Dirkschneiderin johdolla.
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Yepyep, suuren johtajamme mukaan nimetyt toisen sukupolven panssaritkin alkavatkin jo ruostumaan varikolla kun ei näytä tuo marssi Berliiniin alkavan niin millään...
Eli mukana ollaan jumalaisella IS-2 armadalla vaikka -kuinka- ne rynnäkkömiinanraivaajapioneerit levyhaarniskoissaan ja kahmalokaupoillaan Panzerfausteja kiinnostaisi niin nyt pitää pysyä kovana kuin panssarin pinta 88-millisessä sateessa. Siis mukana ollaan jos nyt ei maailma lopu...
Eli mukana ollaan jumalaisella IS-2 armadalla vaikka -kuinka- ne rynnäkkömiinanraivaajapioneerit levyhaarniskoissaan ja kahmalokaupoillaan Panzerfausteja kiinnostaisi niin nyt pitää pysyä kovana kuin panssarin pinta 88-millisessä sateessa. Siis mukana ollaan jos nyt ei maailma lopu...
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." -- Albert Einstein
Maastosta/linnoitteista vielä...
Jos herra pelinjohtaja (herr gamesführer) on jo päättänyt mitä linnoitteita sallii saksalaisille, niin saisko siitä jonkinlaista listaa? Ainakin SS-Wikingin osuudesta linnotteita. Voin tuoda meinaan bunkkereita/juoksuhautoja/miinakenttiä/piikkilankaa/panssariesteitä mukanani kattamaan oman osani rintamalinjasta.
Samaten minulta löytyy joki kivi-tai puusillalla (tai molemmilla). Pari plänttiä suota ja pari metsääkin olen rakentelemassa.
Löytyy myös raunioitunut traktoritehdas maastokappale. Ei vielä maaleissa, mutta äkkiäkö sen sutaisee valmiiksi.
Siis jos on tarvetta maastoihin, niin kertokaa mitä voin tuoda.
SS-Wikingin joukkoja olen vihdoin alkanut maalata. Tavoitteena maalata niin paljon kuin vain ehdin.
Jos herra pelinjohtaja (herr gamesführer) on jo päättänyt mitä linnoitteita sallii saksalaisille, niin saisko siitä jonkinlaista listaa? Ainakin SS-Wikingin osuudesta linnotteita. Voin tuoda meinaan bunkkereita/juoksuhautoja/miinakenttiä/piikkilankaa/panssariesteitä mukanani kattamaan oman osani rintamalinjasta.
Samaten minulta löytyy joki kivi-tai puusillalla (tai molemmilla). Pari plänttiä suota ja pari metsääkin olen rakentelemassa.
Löytyy myös raunioitunut traktoritehdas maastokappale. Ei vielä maaleissa, mutta äkkiäkö sen sutaisee valmiiksi.
Siis jos on tarvetta maastoihin, niin kertokaa mitä voin tuoda.
SS-Wikingin joukkoja olen vihdoin alkanut maalata. Tavoitteena maalata niin paljon kuin vain ehdin.
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
SickBunny kirjoitti:Yepyep, suuren johtajamme mukaan nimetyt toisen sukupolven panssaritkin alkavatkin jo ruostumaan varikolla kun ei näytä tuo marssi Berliiniin alkavan niin millään...
Mikset tuo molempia? Tee kaksi komppaniaa...
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Heitetäänpä vähän lisää neukkudieseliä sodan tuliin...
2,5K Tankovyä kasassa ja megapeliä varten tämä on luultavasti 3K kaartin rynnäkköjalkaväkeä.
Myös se 3,5K SS-miehiä on tulossa kyseiseen matsiin mukaan.
Tässä linkki joihinkin kuviin (in-game kuvia Kezerkiä vastaan, joka taipui kiltisti neukkupanssarin edellä).
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=86294
2,5K Tankovyä kasassa ja megapeliä varten tämä on luultavasti 3K kaartin rynnäkköjalkaväkeä.
Myös se 3,5K SS-miehiä on tulossa kyseiseen matsiin mukaan.
Tässä linkki joihinkin kuviin (in-game kuvia Kezerkiä vastaan, joka taipui kiltisti neukkupanssarin edellä).
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Ach, neuvostoliiton propagandakuvia. Ikäänkuin heidän tankeistaan olisi jotakin uhkaa Isänmaan ylivertaisille panzereille!
Hyvältä näyttävät kyllä, ei siinä mitään, noin tykinruoaksi. Feuer frei!
Hyvältä näyttävät kyllä, ei siinä mitään, noin tykinruoaksi. Feuer frei!
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Eli oma listani kasvaa samalla. Nyt olisi 5 Panzer IV H:ta laatikossa jalkojen vieressä, jolloin pisteet nousevat jo n.2200:aan. Olisi hyvä tietää jonkun ns. maksimimäärän pisteitä mitä edes kannattaa kuvitella hankkivansa/maalavansa/tuovansa paikalle kun h-hetki koittaa.
Ja Humie ei yhtään uhittele niillä hätäisesti rakennetuilla epävarmoilla ja hajoamisherkillä vaunuillansa. Saavat maistaa jälleen Hummeleiden tulitusta heti kun vaan punainen lippu edes vilahtaakaan kummun takaa. Tosin Trekkeriä vastaan olivat vähän hiljaisempia :( Yksi osuma kahdeksassa vuorossa ja sekin suoratulituksella. Mutta kyllä siinä Cromwelli pamahti ja komeasti =D
Ilmeisesti ei mitään puutarha(maastonteko)talkoita ole tulossa? Tarvitseeko muuten osallistua (edes rahallisesti) järjestelyihin vai onko kaikki valmista kauraa jo tuolle kesäkuun lopulle?
- Santeri
Ja Humie ei yhtään uhittele niillä hätäisesti rakennetuilla epävarmoilla ja hajoamisherkillä vaunuillansa. Saavat maistaa jälleen Hummeleiden tulitusta heti kun vaan punainen lippu edes vilahtaakaan kummun takaa. Tosin Trekkeriä vastaan olivat vähän hiljaisempia :( Yksi osuma kahdeksassa vuorossa ja sekin suoratulituksella. Mutta kyllä siinä Cromwelli pamahti ja komeasti =D
Ilmeisesti ei mitään puutarha(maastonteko)talkoita ole tulossa? Tarvitseeko muuten osallistua (edes rahallisesti) järjestelyihin vai onko kaikki valmista kauraa jo tuolle kesäkuun lopulle?
- Santeri
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Niin määkin sua :P Ensi kerralla en häviä niin surkeasti ;)Humie kirjoitti:Tässä linkki joihinkin kuviin (in-game kuvia Kezerkiä vastaan, joka taipui kiltisti neukkupanssarin edellä).
- Kez.
Life is hard, and then you reincarnate.
On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
Oma Flames rintamani on ollut hieman hiljaisempaa, mutta olen kyllä tulossa tuonne todennäköisesti mikäli Humie ei ole SS-joukkojaan jollekin muulle jo luovuttanut.
Mites aikataulun kanssa on ajateltu ja onko tuo 27-28.6 nyt sitten pitävä?
Mites aikataulun kanssa on ajateltu ja onko tuo 27-28.6 nyt sitten pitävä?
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Der Dexter
joo, skenu on periaatteessa valmis, mutta aikani ei ole kolmeen kuukauteen melkein riitänyt flamesille (40k, masiina ja dbm kun ovat figuajan vieneet viime aikoina), mutta jos tossa just ennen skenua ehtisi.
Maastothan nyt on helppo talvistaa, ja talvilautojen tekemisessä ei kauaa nokka tuhise, teoriassa...
ja kaikki maastot mitä halutaan tehdä, niin tehdään hienosti ja hyvin, niin ne voi sitten myydä PKP:lle jälkikäteen, kun ostoksista pidetään kirjaa, näin olen ymmärtänyt että on sovittu. Risto kertokoon enempi tarvittaessa.
nykyisin koneeni toimiessa, voisi yrittää jaksaa tuon skenun siirtää bittimaailmaan kovin vanhankantaiselta paperilta...
Maastothan nyt on helppo talvistaa, ja talvilautojen tekemisessä ei kauaa nokka tuhise, teoriassa...
ja kaikki maastot mitä halutaan tehdä, niin tehdään hienosti ja hyvin, niin ne voi sitten myydä PKP:lle jälkikäteen, kun ostoksista pidetään kirjaa, näin olen ymmärtänyt että on sovittu. Risto kertokoon enempi tarvittaessa.
nykyisin koneeni toimiessa, voisi yrittää jaksaa tuon skenun siirtää bittimaailmaan kovin vanhankantaiselta paperilta...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Eniromaista
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Hyppään tässä ruoriin, eli mitä olen Telmon kanssa PKP:stä sopinut on, että voidaan valmistaa maastot heidän piikkiinsä. Tosin koska kyseessä on heidän rahansa, täytyy vielä varmistaa toi talvimaasto (en muistanut tätä) ja vähän heidän kanssaan puljeerata mitä tehdään. Pitäisi olla ihan ok, mutta maaston tason pitää myös olla hyvää.Der Dexter kirjoitti:Maastothan nyt on helppo talvistaa, ja talvilautojen tekemisessä ei kauaa nokka tuhise, teoriassa...
Palaan matkoilta 15.6, minkä jälkeen ehdin paneutua tarkemmin ja voin maastoa väsätä. Hammerin traktoritehdas ainakin kuulostaa erittäin hyvältä. Jokikin kuulostaa hyvältä, mutta en tiedä miten skenuun uppoaa (Firestorm-kamppanjassa on hyvät joenylityssäännöt, tosin en tiedä miten sopii jäätyneeseen-5 asteiseen veteen).
Tarpeen vaatiessa voitaisiin pitää tossa 15-26 välillä jonain iltana maastonteko talkoot vaikkapa mun kämpillä. Jos vaikka Dexterin kanssa koordinoidaan mitä tarvitsee ja vapaaehtoset lähtee messiin. Tarvikkeet voin hommata (PKP piikkiin) ja voidaan ohessa kitata joku bissekin / syödä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
- Sotalammas
Kannatetaan kyllä sellaista maaston teko päivää porukalla ja varsinkin sitä kaljan juomista hirveän uhon ja kuumentelun merkeissä vasta puolelle. Yritetään vain katsoa päivää joka sopii mahdollisimman monelle siinä välissä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Tota, en tiennyt tosta talveen sijoittuvasta tilanteesta. Kaikki mun maastot on kesämaastoja enkä niitä aio/halua talvistaa. Myös Wiikingit maalaan kesä/syksy väreihin.
Elikkä maastoa olen valmis tuomaan, mutta talvistaa niitä en aio. Ehkä parempi sitten jättää tuomatta?
Elikkä maastoa olen valmis tuomaan, mutta talvistaa niitä en aio. Ehkä parempi sitten jättää tuomatta?
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Ai joo, tossa linkki siihen tehtaaseen, minkä omistan... http://www.jrminiatures.net/sovietmunit ... ruins.aspx
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Ihan pirun siisti toi traktoritehdas... TUO TUO TUO!!!Hammer kirjoitti:Tota, en tiennyt tosta talveen sijoittuvasta tilanteesta. Kaikki mun maastot on kesämaastoja enkä niitä aio/halua talvistaa. Myös Wiikingit maalaan kesä/syksy väreihin.
En omiakaan maastojani aijo talvistaa, mutta tässä voisi olla ratkaisuna se, että ripottelee vähän joihinkin nurkkiin/puiden latvoihin joko GW:n snow-effectiä tai jotain valkoista hienoa hiekkaa. Tää olis vielä aika helppoa putsata pois eikä sotkis kaikkia figuja tai muita paikkoja.
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry