Eli emme kaverini kanssa päässeet yksimielisyyteen tuon Spawnin kanssa. Spawnhan liikkuu aina (<-- minun pointtini) 2D6, suunta valitaan ennen noppien pyörittämistä. Mutta, koska marssin kieltoa ei suoraan ole sanottu, se siis voisi liikkua 2x2D6 marssien. Kumpi meistä on oikeassa, eli voiko se Spawn marssia, vai joutuuko se tyytymään normaaliin liikkeeseensä (ettei se peijakas voisi liikkua 24'' vuorossa, joka voisi olla charge...)? Kiitoksia vastauksista!
Ettei kuuluisi Perusteet-osioon? Turhan kinkkinen, sanoisin, aloittelijan kysymykseksi...
WoC: Spawn: March?
-
Fierysigil[FIN]
Re: WoC: Spawn: March?
Joo ei voi marssia, se liikkuu mitä heitetään mutta se mitä heität EI ole sen movement jonka voisi sitten tuplata.
-
Fierysigil[FIN]
En minä mitään heittele, vaan kaverini, joka jo säikäytti sillä, että se voisikin hyökätä kotkalla ympärillä lentelevän archmageni kimppuun. Kiitos, aiheeseen ei palata. Lukkoa saa antaa, ettei kellekkään tule kiusausta enää alkaa sotkemaan tätä =)Oberon kirjoitti:Joo ei voi marssia, se liikkuu mitä heitetään mutta se mitä heität EI ole sen movement jonka voisi sitten tuplata.
Ei tässä väitettykkään että olisit jotain heitellyt, mieti miltä seuraava näyttäisi:Jope kirjoitti:En minä mitään heittele, vaan kaverini...Oberon kirjoitti: ...mutta se mitä heität EI ole sen...
"Mutta se mitä pelaaja joka kontrolloi spawnia heittää EI ole sen..." Eli kyseinen "sinä" on tässä se joku randomi kuka sitä tekee, eikä konkreettinen sinä. Englannin kielessä asia on toisin ja siinä käytetään "the one who..."
Mutta joo, sitä ei tuplata niinkuin se jo ilmoitettiin ja ennenhän asia oli 6 edikassa toisin kun spawneille sai Mark of Slaaneshin joka mahdollisti 3D6 juoksun tämän nykyisen paskan sijasta.
2