"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Traitorit

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Driturithia

Traitorit

Viesti Kirjoittaja Driturithia »

Siis pelaan Chaos space mangusteilla ja ajattelin että jos täyttäisin rivejä eri armeijan jätkillä.
Onko sääntöjen mukaista ottaa esim IG tyyppejä samaan peli listaan csmien kanssa?
Ja jos on minkä kaikkien armeijoiden tyyppejä voin ottaa?
-''There is no peace among the stars, only an eternity of slaughter and the laughter of thirsting SLAANESH!''
'Neljäviitonen

Re: Traitorit

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Driturithia kirjoitti:Onko sääntöjen mukaista ottaa esim IG tyyppejä samaan peli listaan csmien kanssa?
Ei, ikävä kyllä.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Driturithia

Viesti Kirjoittaja Driturithia »

Eikös se joskus ole ollut mahdollista?
-''There is no peace among the stars, only an eternity of slaughter and the laughter of thirsting SLAANESH!''
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Driturithia kirjoitti:Eikös se joskus ole ollut mahdollista?
Oli, Lost and the Damned oli traitor guard lista johon sai liittolaisina CSM tavaraa. Valitettavasti kyseinen kirja ei ole enää laillinen.
Nykyään liittolaiset rajoittuvat inkvisitioon.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Telchar

Viesti Kirjoittaja Telchar »

Deetwo kirjoitti: Nykyään liittolaiset rajoittuvat inkvisitioon.
Tai sitten tekee karun ratkaisun, että peluuttaa kaaosmariineja counts-as gray knighteina.
The best close combat upgrade you can get for any Guardsman is another Guardsman. Seriously.

-Lord Cook
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Normimarsut Scout "cultisteilla"? Carapace ei ole uusi keksintö ja jumalten siunaukset/kiroukset selittäkööt upatut statsit. Onhan fluffissa ollut noita normi-ihmistä kovempia ei-Marine Kaaosjoukkoja. Tai sitten tee Kaarti-armeija ja käytä Marineiden kanssa Apocalypsessä.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Itse tein IG + Grey Knight -armeijaa. Inkvisiittoripuolella on muutenkin joitain kivoja juttuja, kuten esimerkiksi tyylikkäät inquisiittoriporukat ja kovat GK-terminaattorit. Hyvinkin toimiva ratkaisu.

PS. myyn Inquisition codexin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”