Flames of war Megapeli uusintaa conista
Re: Flames of war Megapeli uusintaa conista
Tomusokeria/jauhoja siivilän läpi ja sit puhaltelee ne pois pelin jälkeen? Jauhot ainakin halpoja!
Alkaa jo kuulostamaan ihan suunnitelmalta tämä keskustelu =D
Mutta tosiaan. Olen valmis auttamaan taitojeni mukaan kaikesssa järjestelyssä, miten vain töiden osalta kerkeän (tosin ostamassa kaiketi polttomoottori RC-auton niin siihenkin menee sitten aikaa)
Alkaa jo kuulostamaan ihan suunnitelmalta tämä keskustelu =D
Mutta tosiaan. Olen valmis auttamaan taitojeni mukaan kaikesssa järjestelyssä, miten vain töiden osalta kerkeän (tosin ostamassa kaiketi polttomoottori RC-auton niin siihenkin menee sitten aikaa)
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
-
Der Dexter
juu, mitään irtonaista valkoista jauhetta suurempaa talvistusta en ollut ajatellutkaan, ja moiset lähtevät varmasti äkkiä pois tuulen vireessä, mutta parin päivän ajan hoitavat kyllä hommansa.
pelissä käytettävät Foamit pitäisi erikseen sitten pysyvästi tehdä talviseksi.
ja sehän ei ole ongelma, että napit ovat hieman eriväreissä, ei se enää liian pahalta/epärealistiselta näytä. täekintä (etenkin itselleni) on että näyttävät edes jotenkin maalatuilta, näyttävyydestä niin.
Quantity has a quality of its own ja silleen...
pelissä käytettävät Foamit pitäisi erikseen sitten pysyvästi tehdä talviseksi.
ja sehän ei ole ongelma, että napit ovat hieman eriväreissä, ei se enää liian pahalta/epärealistiselta näytä. täekintä (etenkin itselleni) on että näyttävät edes jotenkin maalatuilta, näyttävyydestä niin.
Quantity has a quality of its own ja silleen...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Aloitin maastojen maalauksen myös armeijan ohella (mukaanlukien tuo raunio tehdas).
Hieman kyselisin mun bunkkerien aseistuksesta... HMG vai PaK? Mulla on 3 isoa bunkkeria (tyhjiä tällä hetkellä, mutta teen figut sisälle, joko HMG tai PaK40 (joka voi pelillisesti olla jotain muutakin, mutta mulla ei oo kuin PaK40 figuja). Kumpia rakennan?
Omistan myös 3 kpl HMGtä avoimessa bunkkerissa...
Hieman kyselisin mun bunkkerien aseistuksesta... HMG vai PaK? Mulla on 3 isoa bunkkeria (tyhjiä tällä hetkellä, mutta teen figut sisälle, joko HMG tai PaK40 (joka voi pelillisesti olla jotain muutakin, mutta mulla ei oo kuin PaK40 figuja). Kumpia rakennan?
Omistan myös 3 kpl HMGtä avoimessa bunkkerissa...
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Eiköhän nuo Pak40:set kannata ottaa.. Neuvostojoukkojen jalkaväki kuitenkin mielestäni "hieman" ala-arvoisempaa kuin heidän panssarinsa. Voitto Saksalle tulee molemmissa tapauksissa =D
Jos olet joskus tulevaisuudessa tilailemassa noilta sivuilta, missä tuo traktoritehdas? niin laita vaikka YV, koska sivuilla muutama pienempi esine jotka houkuttelevat, mutta toimituskustannukset suhteessa tuotteisiin kohtuuton. k?
Nyt alkaisi olemaan se 1700pts. maaleissa ja 5 kpl Panzereita kasattuna. Jos jotakuta kiinnostaa ottaa matsia ennen suurta koitosta niin n. 2000pts. olisi Arjalaista kansaa odottamassa vihollista!
Jos olet joskus tulevaisuudessa tilailemassa noilta sivuilta, missä tuo traktoritehdas? niin laita vaikka YV, koska sivuilla muutama pienempi esine jotka houkuttelevat, mutta toimituskustannukset suhteessa tuotteisiin kohtuuton. k?
Nyt alkaisi olemaan se 1700pts. maaleissa ja 5 kpl Panzereita kasattuna. Jos jotakuta kiinnostaa ottaa matsia ennen suurta koitosta niin n. 2000pts. olisi Arjalaista kansaa odottamassa vihollista!
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Kysyin lähinnä skenariosta vastaavien mielipidettä. Jos he eivät halua bunkkereihin PaK:keja ollenkaan, niin sitten laitetaan sinne HMG:t (tai ei bunkkereita ollenkaan?)
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
-
Der Dexter
no katsos kun enhän ole ikinä niitä sääntöjä osannut tarkistaa, mutta laita se mikä tuntuu paremmalta. suurin osa vaunuista teoriassa kyllä vilistää aron puolella, eikä tunge linnoitteeseen, mutta ainahan jalkaväen tukena tavaraa kulkee... toisaalta puna-armeijan tykistökalusto on kuuleman mukaan varsin vakuuttava, joten tykistötulelle immuuni HMG ei kuulosta kauhean huonolta konseptilta...
Kylläpäs tänne on kahdessa viikossa tullut viestiä. Olen mukana maaston teko talkoissa, jos ne ovat jonakin viikonloppuna (13.-14- tosin ei käy, silloin on loppusota).
Itsellekin tulee pienoinen kiire maalauksen kanssa, mutta eiköhän se onnistu. Noin 3-4000 pistettä neukkuja olisi tarkoitus tuoda peliin.
120mm vaunukanuuna on muuten aika hieno laite.
Itsellekin tulee pienoinen kiire maalauksen kanssa, mutta eiköhän se onnistu. Noin 3-4000 pistettä neukkuja olisi tarkoitus tuoda peliin.
120mm vaunukanuuna on muuten aika hieno laite.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Kyllä mulla muutama PaK löytyy armeijasta, joten mä heitän KK:t sinne bunkkereihin.
Eka platuuna maaleissa! Täytyy kyllä kiristää tahtia että saa tarpeeksi joukkoja kentälle...
Eka platuuna maaleissa! Täytyy kyllä kiristää tahtia että saa tarpeeksi joukkoja kentälle...
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Miinakenttien, linnoitusten ja muiden ansojen säännöt löytyy pelkästään Isosta Sääntökirjasta? Itsellä se Open Fire!:n mukana tuleva ja siinä mainita ollenkaan noita? Vai saako jonkun PDF:n jostain?
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
I finished first platoon of the SS-Panzergrenadiers.

And the Command HQ unit

HQ's heavy weapons section, Panzerschrecks.

Hauptsturmführer Dirkschneider, the company commander and his 2iC.

Untersturmführer Goossens, platoon leader.

SS-Panzergrenadiers.

More SS-Panzergrenadiers

P.S. anteeksi lontoon murre, copy-pastasin tämän muualta, laiska kun oon...

And the Command HQ unit

HQ's heavy weapons section, Panzerschrecks.

Hauptsturmführer Dirkschneider, the company commander and his 2iC.

Untersturmführer Goossens, platoon leader.

SS-Panzergrenadiers.

More SS-Panzergrenadiers

P.S. anteeksi lontoon murre, copy-pastasin tämän muualta, laiska kun oon...
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Nättejähän nuo ovat ^-^ Eri veikeitä vielä nuo baset!
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Joo, noista baseista oikein huokuu tuo talven kylmyys... ;)
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Pitää näemmä modelloida niiden IS-2 telaketjuihin murskaantuneita kukkasia... ;D
Kauniita ovat, etenkin luonnossa vaikka allergiat vaivaavatkin jo pelkästään tuota kaikkea kukkaketoa katsellessa... -Ja- vaikka kuvista ei niin hyvin ne näy, niin on niillä pikku kansallissosialisteilla oikeita riimutunnuksiakin jotka lisäävät joukkojen tenhoa ihan eri lailla. Ja Dirkschneiderkin väreissä ensimmäistä kertaa... hulluutta ja maailmanloppua!
Kauniita ovat, etenkin luonnossa vaikka allergiat vaivaavatkin jo pelkästään tuota kaikkea kukkaketoa katsellessa... -Ja- vaikka kuvista ei niin hyvin ne näy, niin on niillä pikku kansallissosialisteilla oikeita riimutunnuksiakin jotka lisäävät joukkojen tenhoa ihan eri lailla. Ja Dirkschneiderkin väreissä ensimmäistä kertaa... hulluutta ja maailmanloppua!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." -- Albert Einstein
- Sotalammas
Ei voi muuta sanoa kuin parasta jälkeä tähän mennessä meiden pienessä Flame porukassa minun mielestäni. Lisää vain tuota koristamaan kenttää.
Nopat ja Taktiikka Ry
Vai että mahdollista olisi oikein pelaankin päästä laina-armeijalla. Sehän se olisi messevää jos joku. Olisi yksi toverikin jolla olis noita neukkujakin jonkin verran. Pitäisi saada se tänne huutelemaan kanssa. Tarkistin nuo päivätkin. 27-28.6 ja sattuisi olemaan vapaata. Kotiväen kanssa tosin olisi vielä neuvoteltava mutta luulenpa että voisin osallistua. Vähintään katselemaan. Sekin olisi jo siistiä se.
Mites muute ropecon? Sinne mitään tänä vuonna? Joku turnaus?
Mites muute ropecon? Sinne mitään tänä vuonna? Joku turnaus?
Kalat meni kotio...
- Sotalammas
Conista ei olla viel porukalla mitään tarkempaa puhuttu.jotain idean heittelyä oli kyllä Firestorm kampania setillä jonkinlaisen turnauksen pelaaminen, mutta kaikki on viel auki. Mutta ainakin omasta puolesta napit kannan paikalle. Joten pelailua ainakin jos ei mitään tarkemmin järjestettyä ole luvassa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Firestorm kampanja kuulostaa kyllä jännältä. :)
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
Alkaa h-hetki lähestyä? Siitä maastonkasausviikonlopusta mitään uutta vai mennäänkö näillä korteilla loppuun asti?
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Hienoja on. Mistä nuo pensaat ja kukat ja muut on tehty?Hammer kirjoitti: More SS-Panzergrenadiers
![]()
-
Der Dexter
Pitkällisen ja aikas surullisenkin hiljaisuuden jälkeen voidaan ilmoittaa, että kyllä, tämä peli järjestetään.
Paikka on vielä detaililtaan hieman hämärän peitossa, mutta mitä ilmeisemmin teekkariuden kehdossa, otaniemessä
aikana on pe-su 26.-28.6, joista peli sijoittunee la-su akselille. kertokaa toki miten olisi teille parasta, nopiasti. PELIN ON LASKETTU KESTÄVÄN 2 PÄIVÄÄ! eli skenaario on tarkoitettu pelattavan loppuun, ilman että toinen puoli laudasta tekee omiaan, tai lopettaa pelin ennen toista puolta yms. näin voidaan myös pelata ilman pakottavaa kiireen tuntua.
Nyt lienee hyvä aika potkia (täällä) hiljaisia kavereita kertomaan ja varmistamaan osallistumista. sitten kaivataan myös pikkuhiljaa niitä armeijakokoja, mitä tuodaan, että saadaan osapuolet tasapainoon.
Ja yritän varmaan tuon skenun kohtan saada lopulta tänne muillekkin näkyville.
Maaston talkoista/tarpeesta hutkitaan vielä, ehkä pian jopa tutkitaankin. kattellaan
voorumi on vapaa.
Paikka on vielä detaililtaan hieman hämärän peitossa, mutta mitä ilmeisemmin teekkariuden kehdossa, otaniemessä
aikana on pe-su 26.-28.6, joista peli sijoittunee la-su akselille. kertokaa toki miten olisi teille parasta, nopiasti. PELIN ON LASKETTU KESTÄVÄN 2 PÄIVÄÄ! eli skenaario on tarkoitettu pelattavan loppuun, ilman että toinen puoli laudasta tekee omiaan, tai lopettaa pelin ennen toista puolta yms. näin voidaan myös pelata ilman pakottavaa kiireen tuntua.
Nyt lienee hyvä aika potkia (täällä) hiljaisia kavereita kertomaan ja varmistamaan osallistumista. sitten kaivataan myös pikkuhiljaa niitä armeijakokoja, mitä tuodaan, että saadaan osapuolet tasapainoon.
Ja yritän varmaan tuon skenun kohtan saada lopulta tänne muillekkin näkyville.
Maaston talkoista/tarpeesta hutkitaan vielä, ehkä pian jopa tutkitaankin. kattellaan
voorumi on vapaa.