Maelstrom Games - Liian hyvä ollakseen totta?
Re: Maelstorm Games - Liian hyvä ollakseen totta?
Pahalta näyttää. Wootista on valitettu vähintään joka toisella foorumilla mitä selaan. Väitetään, että puljua pyörittää golfkerhon baarimikko sivutoimenaan. Luvattu varastotilanne ei vastaa todellisuutta, tilaukset viivästyvät tolkuttomasti, viesteihin ei vastata, rahoja ei palauteta... Jotkut ovat saaneet sieltä jotain, toiset eivät. Viime päivinä foorumineuvot ovat olleet pitkälti muotoa "perikää rahanne takaisin pankin/luottoyhtiön kautta ja äkkiä".
http://www.bolterandchainsword.com/inde ... pic=164676
Jokainen päätelköön itse, kannattaako kokeilla.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Btw, hauskasti muotoiltu lause. :DLuizero kirjoitti:woot3:ssa. Huonompaa lienee ainakin se, että postikulut ovat ilmaiset eurooppaan kun ostostesi yhteissumma ylittää 50£.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Itse en olekaan tilaamassa tuolta, enkä suosittele muitakaan kokeilemaan, mutta kauppa on kuitenkin olemassa ja myy periaatteessa tuotteita noilla hinnoilla, ja on sijoittunut britteihin, eli Maelstromin halvimman kaupan takuu on pakko olla voimassa, kun viittaatte tuohon kauppaan ja vielä yli £50 ilmaisiin toimituksiin. :)Dolmot kirjoitti:Pahalta näyttää. Wootista on valitettu vähintään joka toisella foorumilla mitä selaan. Väitetään, että puljua pyörittää golfkerhon baarimikko sivutoimenaan. Luvattu varastotilanne ei vastaa todellisuutta, tilaukset viivästyvät tolkuttomasti, viesteihin ei vastata, rahoja ei palauteta... Jotkut ovat saaneet sieltä jotain, toiset eivät. Viime päivinä foorumineuvot ovat olleet pitkälti muotoa "perikää rahanne takaisin pankin/luottoyhtiön kautta ja äkkiä".
Järjenkäyttö sallittu!
Jo nimi Woot3 lupaa pahaa. En ole kokeillut, laitan infoa jos kokeilen. Hinnat näyttivät pikakatsauksella hyviltä, mutta tuo postikulu-juttu harmittaa.Luizero kirjoitti:Taisin löytää maelstrom gamesia halvemman jälleenmyyjän. Ainakaan en forumin haulla löytänyt mitään kyseisestä firmasta. Onkohan kenelläkään kokemusta tälläisestä myymälästä http://www.woot3.com/ ? Vertasin hintoja maelstromin hintoihin ja kaikki olivat hieman edullisempia woot3:ssa. Huonompaa lienee ainakin se, että postikulut ovat ilmaiset eurooppaan kun ostostesi yhteissumma ylittää 50£. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa kyseisen firman kanssa asioinnista vai olemmeko löytäneet varteenotettavan kilpailijan maelstromille?
Äkkiä postittamaan maelstromille että halvempi kauppa on löytynyt!
- Khorne Marien
Ja silloin laskee maelinkin hinnat... =) No ei ehkä paljoa mutta hieman ainakin.Drumavatic´ kirjoitti: Äkkiä postittamaan maelstromille että halvempi kauppa on löytynyt!
- Syyspäiväntasaus
Onkos kellään muuten kokemusta tuosta Maelstromin hintatakuusta? Miten se toimii ja onko sitä vaikea käyttää (paljon sähköpostiviestejä tms.)?
Noh laskee tuohon tilaukseen. Kannattaa huomioida maelstromin sivuilta että sivuston hinnat eivät muutu.space marien kirjoitti:Ja silloin laskee maelinkin hinnat... =) No ei ehkä paljoa mutta hieman ainakin.Drumavatic´ kirjoitti: Äkkiä postittamaan maelstromille että halvempi kauppa on löytynyt!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Katseskelin noita hintoja otin vertailu kohteeksi WH40k rulebookin(kun itse olen sitä vailla). Siitä ei tule kuin parin euron säästö, ja joudut itse maksamaan postimaksut woot3:sessa, koska se maksaa sen 25 puntaa. Mutta kaikista hauskointa on se, että woot3 myy tuotteitaan huonolla punnan kurssilla, jos vertaa siis euroon. Eli tarkoitan yhdellä eurolla saa enemmän puntia, kuin nykyisellä kurssilla. Esim. Juuri tuo WH40k rulebook maksaa 25 puntaa joka on 28.3781 EUR, mutta kaupassa se on 27,59 EUR, ei se suuri ero ole. Itse tosin en ostaisi täältä vaan käyttäisin tätä Maelstormissa, jotta saisin jonkin tilauksen hinnan alemmas, koska Maelstormia on ainakin kokeiltu toisin kuin woot3, jonka nimi jo nostaa hieman kysymyksiä.
Ja jos tuota käyttää, kannattaa käyttää silloin kun tilauksesi Maelstormissa on yli sen 50 puntaa, muuten he voivat sanoa, että heidän hintansa on alempi, koska et joudu maksamaan postikuluja kun tilauksesi ylittää 10 puntaa, toisin kuin woot3:sessa ostoksesi täytyy ylittää se 50 puntaa. Toki voi onneaan yrittää vaikkei ostosten hinta olisi yli 50 puntaa, mutta saatat vain saada vihaisia brittejä. Tämä ei siis ole kehoitus, että käyttäkää tuota osoitetta, jotta saatte hinnat alas.
Ja ne jotka sanovat, että tämä laskisi koko sivuston hintoja, lukekaapa niitä yhtiön tiedotteita, itse luen aina, koska yleensä saattaa löytää aika näkyvänkin "haudatun" koiran.
ps. Itse pitää vielä vaakuutella vanhempani, että saisin ostettua tuolta Maelstormista...
EDIT: Ja täällä --> http://www.bolterandchainsword.com/inde ... pic=164676 ei ole tuosta woot3:sesta kauhean positiivista sanottavaa. Monet sanovat, ettei sieltä vastata puhelimiin, sähköposteihin ja tilaukset teillä tuntemattomilla. Eli itse en menisi heittämään rahojani sinne.
Ja jos tuota käyttää, kannattaa käyttää silloin kun tilauksesi Maelstormissa on yli sen 50 puntaa, muuten he voivat sanoa, että heidän hintansa on alempi, koska et joudu maksamaan postikuluja kun tilauksesi ylittää 10 puntaa, toisin kuin woot3:sessa ostoksesi täytyy ylittää se 50 puntaa. Toki voi onneaan yrittää vaikkei ostosten hinta olisi yli 50 puntaa, mutta saatat vain saada vihaisia brittejä. Tämä ei siis ole kehoitus, että käyttäkää tuota osoitetta, jotta saatte hinnat alas.
Ja ne jotka sanovat, että tämä laskisi koko sivuston hintoja, lukekaapa niitä yhtiön tiedotteita, itse luen aina, koska yleensä saattaa löytää aika näkyvänkin "haudatun" koiran.
ps. Itse pitää vielä vaakuutella vanhempani, että saisin ostettua tuolta Maelstormista...
EDIT: Ja täällä --> http://www.bolterandchainsword.com/inde ... pic=164676 ei ole tuosta woot3:sesta kauhean positiivista sanottavaa. Monet sanovat, ettei sieltä vastata puhelimiin, sähköposteihin ja tilaukset teillä tuntemattomilla. Eli itse en menisi heittämään rahojani sinne.
Pikavilkaisulla ainakin Warmachinen tuotteet ovat samalla tasolla tuolla woot3:ssa kuin Maelstromissakin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Mie oon kanssa kuullu jonkin verran paskaa tuosta wootista foorumeilla... Monilla on ollut aika pahoja kokemuksia siitä puljusta...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tämän ketjun innoittamana tilasin tuolta viime torstaina ison kasan figuja. Lauantaina tuli ilmoitus että paketti on postitettu ja tänään, eli vain kahden arkipäivän kuluttua tilauksen tekemisestä, paketti saapui perille! Ei voi muuta sanoa kuin että +++suositteluni.
//edit: Selvennykseksi vielä että tilasin siis Maelstromista, en woot3:sta josta on näemmä keskustelua tuossa ylempänä.
//edit: Selvennykseksi vielä että tilasin siis Maelstromista, en woot3:sta josta on näemmä keskustelua tuossa ylempänä.
Viimeksi muokannut Grim, Ti 26.05.2009 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täytyy kyllä itsekin kehua kauppaa, halvat hinnat ja ystävällinen ja nopea asiakaspalvelu. Tänään sain paketin, mistä puuttui GWn Washisetti. Nakkasin tietty meiliä heille, niin alle kahteen tuntiin tuli viesti, että heidän moka ja lähettävät huomenna Washit.
Suosittelen.
Suosittelen.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Kaaosmursu
Eipä tuo Woot kovin luotettavalta vaikuta ainakaan tämän mukaan http://www.bolterandchainsword.com/inde ... 64676&st=0
Nii, johan tuosta tuon ketju linkityksesta olikin jo viisi postia aikaa.Kaaosmursu kirjoitti:Eipä tuo Woot kovin luotettavalta vaikuta ainakaan tämän mukaan http://www.bolterandchainsword.com/inde ... 64676&st=0
On kyllä hyvin nopeutunut tuo Malen palvelu taas. Vuodenvaihteessa sai odotella parikin viikkoa käsittelyä ja lähettämistä, mutta nyt lähti torstaina tilaus ja jo lauantaina postiin. Eipä tosin vielä tullut tänään perille asti, niin kuin Grimillä, mutta ehkäpä huomenna sitten Bitsandkitsin kuoren kanssa tulisi. 8)
Järjenkäyttö sallittu!
Noh, nyt ei oo mitään suurempia juhlapyhiä tai muita (joulut, uudet vuodet) sotkemassa miten siellä porukka on töissä.. Että jos vedettäisiin sille linjalle, että "Maelin nopeus on palannut normaalille tasolle" - ei parantunut :)Fae kirjoitti:On kyllä hyvin nopeutunut tuo Malen palvelu taas. Vuodenvaihteessa sai odotella parikin viikkoa käsittelyä ja lähettämistä, mutta nyt lähti torstaina tilaus ja jo lauantaina postiin. Eipä tosin vielä tullut tänään perille asti, niin kuin Grimillä, mutta ehkäpä huomenna sitten Bitsandkitsin kuoren kanssa tulisi. 8)
Meikäläisen tilaus tuli maelista ennätysajassa, perjantaina postiin ja maantainan klo 8:30 kuriiri ovella. Suosittelen lämpimästi, enää en fantsuun rahojani vie.
Tuo on jo aika hyvin :D All hail englannin postilaitos!Varjo kirjoitti:Meikäläisen tilaus tuli maelista ennätysajassa, perjantaina postiin ja maantainan klo 8:30 kuriiri ovella. Suosittelen lämpimästi, enää en fantsuun rahojani vie.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Njaa, ei näköjään voi tilata Cadianin janttereita ja Catachan Heavy Weaponeita samaan aikaan... Oli kätevästi Cadianeja kaikki. <.<
Saa nähä jaksaako paauttaa, vai luottaako siihen, että tekee vielä cadialaisarmeijan, ja tilaa vaan uudet catachanit tuolta.
Saa nähä jaksaako paauttaa, vai luottaako siihen, että tekee vielä cadialaisarmeijan, ja tilaa vaan uudet catachanit tuolta.
Järjenkäyttö sallittu!
Nähtävästi Maelstorm Games on nostanut hintojaan.
esim. 40k Rulebook maksoi 30.24€ nyt se on vähän päälle 35€. Taitaa olla niin suosittu, että päättivät nostaa hintoja tai sitten siihen liittyy tuo Games Workshopin hintojen nousu?
esim. 40k Rulebook maksoi 30.24€ nyt se on vähän päälle 35€. Taitaa olla niin suosittu, että päättivät nostaa hintoja tai sitten siihen liittyy tuo Games Workshopin hintojen nousu?
Noilla on -10% retail pricestä, niin jos GW, nostaa hintoja, niin noilla nousee samassa suhteessa.Tamska kirjoitti:Nähtävästi Maelstorm Games on nostanut hintojaan.
Tosin saattaapi olla vaan, jos olet noilla eurohinnoilla tuolla kattellut, että €~£ kurssi on heilahdellut, ja siellä on vaihdettu verrantoa.
//Juu, puntakin näyttäisi olevan vahvimmillaan viimoseen kolmeen kuukauteen tällä hetkellä, voipi johtua siitäkin.
Järjenkäyttö sallittu!