Drumavaticin Blogi [6/18. Kesä.]
Drumavaticin Blogi [6/18. Kesä.]
[Toim.Huom! 25.11. Photobucket käyttäjäni poistettiin joten korjailin asiaa mahdollisimman hyvin yrittämällä laittaa kuvia ImageShackistä. Toivottavasti jokainen meni oikeaan osoitteeseen!]
Terve. Pitkästä aikaa päätän tehdä jotakin itse tänne galleriaan. Tällä kertaa Blogi!
Alunperin tämän oli tarkoitus olla blogi yksinomaan örkeilleni, mutta nyt muunnan tämän pelkäksi sekalaisten projektieni blogiksi. Aiheet vaihtelevat jatkuvasti, enkä jaksa tehdä niiden mukaan uusia blogeja.
IHQedit: Poistin aloitusviestistä kaikki uppausviestit, nyt saatte onkia ne kommenttejen seasta. Yritän myös jaksaa joskus muuttaa kaikki linkit suoraan kuviksi, helpottaa katselemista.
Edit: Poistin aloitusviestistä turhat WIP-kuvat, nitä kun ei kauaa jaksa katsella.
Terve. Pitkästä aikaa päätän tehdä jotakin itse tänne galleriaan. Tällä kertaa Blogi!
Alunperin tämän oli tarkoitus olla blogi yksinomaan örkeilleni, mutta nyt muunnan tämän pelkäksi sekalaisten projektieni blogiksi. Aiheet vaihtelevat jatkuvasti, enkä jaksa tehdä niiden mukaan uusia blogeja.
IHQedit: Poistin aloitusviestistä kaikki uppausviestit, nyt saatte onkia ne kommenttejen seasta. Yritän myös jaksaa joskus muuttaa kaikki linkit suoraan kuviksi, helpottaa katselemista.
Edit: Poistin aloitusviestistä turhat WIP-kuvat, nitä kun ei kauaa jaksa katsella.
Viimeksi muokannut Nummi, Pe 18.06.2010 23:36. Yhteensä muokattu 23 kertaa.
Re: [BLOG] Orkki Armeija alkeilla (kuvaraskas)
Ne deffkoptat on silleen etukenossa että se potkuri veis niitä johonki.
- Da Big Boss
Konffaa. Örkit ovat parhaita konvertoimiseen, eli konffaa. Osta hobbypointista plasticardia jos sitä tarvitset. Siehän asut helsingissä joten matkaa ei mene kauan.
Teetkö armeijasta isomman?
Teetkö armeijasta isomman?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Hmm... Miksi laitoit kuvia tänne kootuista aobr figuista? Miten noita voisi kommentoida?
Vink vink: Mulla on aobr örkit myynnissä/vaihdossa myyntipuolella jos kiinostaa :)
Vink vink: Mulla on aobr örkit myynnissä/vaihdossa myyntipuolella jos kiinostaa :)
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Seuraava askel: Osta Nobiboksi ja tee noille AoBR nobeille vähän vaihtelua noihin aseisiin ja poseihin.
Vrt. AoBR nobit suoraan boksista ja AoBR nobit parilla armswapilla. Eikä tarvitsee yhtään gstuffia taikka plasticardia vääntää. Osia siinä nobilaatikossa varmasti riittää sitten vielä niihin paketinkin nobeihin ihan varmasti. Sen verta mukavasti ylimääräistä siinä tulee. :)
Vrt. AoBR nobit suoraan boksista ja AoBR nobit parilla armswapilla. Eikä tarvitsee yhtään gstuffia taikka plasticardia vääntää. Osia siinä nobilaatikossa varmasti riittää sitten vielä niihin paketinkin nobeihin ihan varmasti. Sen verta mukavasti ylimääräistä siinä tulee. :)
Järjenkäyttö sallittu!
Koska kyseessä on blogi? Hieman tyhmä aloituskohta tiedän mutta en ole maaleihinkaan vielä saanut. En tiedä miten voisikaan kommentoida, toivon vain että saan uppia pian niin voitte kommentoida maalausta.Tellus kirjoitti:Hmm... Miksi laitoit kuvia tänne kootuista aobr figuista? Miten noita voisi kommentoida?
Konffaamisesta, En tämänhetkisillä rahoilla voi uutta ostaa mutta paketissa on vielä 20 Boyta ja postista tulloo 5 Lootaa (näistä saan hieman lisää tavaraa konffailuun.) Ongelman ydin on rahapula, en saa ostetuksi kaikkea mitä tarvitsisi omalaatuisen örkkiarmeijan tekemiseen.
En näe miten potkuri vetäisi 90% kulmassa olevaa kopteria paremmin kuin vaakatasossa olevaa. Muutenkin tuo muokkaus sai lentäjät näkyviin ylhäältäkatsottunakin. Boksin kannessa ne vinossa olevat ovat vain koneiston ja potkurin sekamelskaa.
Viimeksi muokannut Nummi, Su 16.08.2009 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muista poistaa tuo järkyttävä valusauma Da Bossin kädestä. Lisäksi aseiden piippuihin voisi porailla reikiä.
Drumavatic´ kirjoitti: En näe miten potkuri vetäisi 90% kulmassa olevaa kopteria paremmin kuin vaakatasossa olevaa.
Katoppa vaikka muutama video jossa helikopteri lentää... Mitä lujempaa tahtoo mennä sen jyrkemmässä kulmassa.
Vaakatasossa pysytään paikallaan.
- Da Big Boss
Ne on örkkejä, mitä väliä sillä on jos se lentää luonnonlakejen vastaisesti ;)
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Ohoh, huppista. (En siis katsonut videota, aivot oli narikassa kun tuota kirjoitin.HampsterC kirjoitti:Drumavatic´ kirjoitti: En näe miten potkuri vetäisi 90% kulmassa olevaa kopteria paremmin kuin vaakatasossa olevaa.
Katoppa vaikka muutama video jossa helikopteri lentää... Mitä lujempaa tahtoo mennä sen jyrkemmässä kulmassa.
Vaakatasossa pysytään paikallaan.
Testivigu n. puolessavälissä, Lootat haetaan huomenna postista, uppia luultavasti siis huomenna sekä ylihuomenna.
Hoituu. Tehty jo. (mistäs muuten päättelit etten ole porannut? jokaisen figun ase porattiin ennen kiinnilaittoa)Drakojan kirjoitti:Muista poistaa tuo järkyttävä valusauma Da Bossin kädestä. Lisäksi aseiden piippuihin voisi porailla reikiä.
Viimeksi muokannut Nummi, Ma 05.10.2009 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deffkopta ei välttämättä ole helikopteri vaan tuo iso roottori voi olla vapaasti pyörivä ja "pakoputket" vastaavasti suihkumoottorit, jotka työntävät ilma-alusta eteenpäin. Itse asiassa Codexissakin todetaan että suihkumoottorit työntävät laitetta toimintaa kohti ja roottori pitää laitteen ilmassa. Eli jonkin sortin suihkuturbiiniautogiro. Pääasia että pilotti uskoo laitteen toimintaan niin sehän toimii.
Re: [BLOG] Orkki Armeija alkeilla (1/13.8)
Päivitys 13.8!
Noniin, kaksi kuukautta (!) siihen uppiin sitten meni ja viimein sain edes jotakin aikaiseksi. Ollut hieman laiskaa Figupuolella, en ole saanut mitään tehtyä. Ongelmana örkkejen kanssa oli päätösten teko (minne maalaan mitäkin) ja pieni maalipuute. Nyt sain päätökset tehtyä ja maalit on ostettu joten sain jotain tehtyäkin (kaksi viikkoa siihen silti meni, myönnän olen hidas...)
Teema ja Klaani on siis päätetty itse, Klaani-nimi on White Gunz! Nimen mukaan mennään valkoisella teemalla. Tämä tietysti hidastaa maalausta kun valkoista spraytä en aio käyttää, ei niissä niin paljon valkoista ole.
Eli tämän verran saanut aikaiseksi, nyt pitäisi vauhdin kiihtyä. Anteeksi huonot kuvat, eihän niistä kuitenkaan tarpeeksi valoisia tullut, vaikka kuinka yritin. Jouduin siis muokkaamaan valoa ja sen takia hiukan sumeita ja ylivaloittuneita.
Nobit huom, oikeanpuoleinen vielä hienosäätöä vailla!
Nob 1 Huih kun kuvat ovat isoja!
Nob 2 Siinä näkyvätkin sitten maalaamattomat kohdat.
Deffkopta Lumi näyttää luonnossa paremmalta, tuossa hieman keltainen
Tuossa Koptassa on todella ikävä ja suuri sauma keskellä mutta en keksi mitä sille tekisi, kuitenkin tuo pinta on niin sileä että Stuffaus (ainakin minun taidoillani) erottuisi hyvin pahasti sieltä, help Anyone?
Kopta tuossa näkyy myös ilkeä sauma örkin kaulassa...
Koptaa täytyy vielä korjailla. Samoin tuo nobi on hieman vaiheessa. Seuraavaksi sitten bossea ja loput (toivottavasti) Nobeista. Borkeista on puolet pohjamaaleissa ja osaa testailtu, muttei yhtäkään maaleissa. lootat täysin pohjamaalaamattomina odottavat vuoroaan.
Huomasin muuten ikävän asian Lootia tarkistaessani, niissä on paljon valusaumoja. Ei minulla niin paljon saumoja ole missään muissa muovifiguissa ollut, (48 skinkkiä, 56 saurusta) onko tämä joku GW:n uusi tavaramerkki? Harmittaa kun vietin puoli tuntia vain yhden lootan valujälkien poistamisessa.
Edit: Figujen asentoja Yms. on vaihdettu, eivät enää aivan niin AOBR:eilta näytä. Seuraavaksi bitzejä Bitsboxista.
Noniin, kaksi kuukautta (!) siihen uppiin sitten meni ja viimein sain edes jotakin aikaiseksi. Ollut hieman laiskaa Figupuolella, en ole saanut mitään tehtyä. Ongelmana örkkejen kanssa oli päätösten teko (minne maalaan mitäkin) ja pieni maalipuute. Nyt sain päätökset tehtyä ja maalit on ostettu joten sain jotain tehtyäkin (kaksi viikkoa siihen silti meni, myönnän olen hidas...)
Teema ja Klaani on siis päätetty itse, Klaani-nimi on White Gunz! Nimen mukaan mennään valkoisella teemalla. Tämä tietysti hidastaa maalausta kun valkoista spraytä en aio käyttää, ei niissä niin paljon valkoista ole.
Eli tämän verran saanut aikaiseksi, nyt pitäisi vauhdin kiihtyä. Anteeksi huonot kuvat, eihän niistä kuitenkaan tarpeeksi valoisia tullut, vaikka kuinka yritin. Jouduin siis muokkaamaan valoa ja sen takia hiukan sumeita ja ylivaloittuneita.
Nobit huom, oikeanpuoleinen vielä hienosäätöä vailla!
Nob 1 Huih kun kuvat ovat isoja!
Nob 2 Siinä näkyvätkin sitten maalaamattomat kohdat.
Deffkopta Lumi näyttää luonnossa paremmalta, tuossa hieman keltainen
Tuossa Koptassa on todella ikävä ja suuri sauma keskellä mutta en keksi mitä sille tekisi, kuitenkin tuo pinta on niin sileä että Stuffaus (ainakin minun taidoillani) erottuisi hyvin pahasti sieltä, help Anyone?
Kopta tuossa näkyy myös ilkeä sauma örkin kaulassa...
Koptaa täytyy vielä korjailla. Samoin tuo nobi on hieman vaiheessa. Seuraavaksi sitten bossea ja loput (toivottavasti) Nobeista. Borkeista on puolet pohjamaaleissa ja osaa testailtu, muttei yhtäkään maaleissa. lootat täysin pohjamaalaamattomina odottavat vuoroaan.
Huomasin muuten ikävän asian Lootia tarkistaessani, niissä on paljon valusaumoja. Ei minulla niin paljon saumoja ole missään muissa muovifiguissa ollut, (48 skinkkiä, 56 saurusta) onko tämä joku GW:n uusi tavaramerkki? Harmittaa kun vietin puoli tuntia vain yhden lootan valujälkien poistamisessa.
Edit: Figujen asentoja Yms. on vaihdettu, eivät enää aivan niin AOBR:eilta näytä. Seuraavaksi bitzejä Bitsboxista.
Viimeksi muokannut Nummi, Ke 25.11.2009 16:27. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Scumboogie
Re: [Blog] Örkki-Armeija alkeilla (1/13.8)
Hienostihan nuo ovat maalattuja, jatka samaan tahtiin vaan. Valujäljistä, hmmm... ehkä gw yrittää pistää ihmiset ostamaan stuffia, aina white dwarffeissakin mainostetaan kuinka hyödyllinen stufi on valujälkien peittämiseen.
Valkone on aika erikoinen örkeillä, mut käy kyllä tosi hyvin. Miten oot maalannu noi kulumis jälet panssareihin?
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Mustaa ja päälle chippeinä mithril Silveriä. Se helpompi tie...
- ThiefGarrett
Re: [Blog] White Orks (1/13.8)
Kivoja talveen sopivia örkkejä. Luulin ensin että on kyseessä "valkoisia örkkejä" ei valkopanssarisia talvisota örkkejä. Nuohan näyttävät aivan smurffilimulta lumessa. Kiitos ja näkemiin, niinjoo ja mikolle terveisiä hani <3
Yksi postaus on milli lisää kikkeliin.
Harmi, kerkesin mennä jo omani pistää Evil Sunzeihin :) Tämä valkonen olisi ollut kyllä heti seuraava.
Eli siis hienoja ovat, lisää vain. AoBR on vain hiukan tylsä, kun asennot yksitoikkoisia.
Eli siis hienoja ovat, lisää vain. AoBR on vain hiukan tylsä, kun asennot yksitoikkoisia.
Kiitos kommenteista, lisää tulee kohta. Tosiaan olen yrittänyt vaihtaa aobrin asentoja mutta ilman bitsejä en muuta oikein voi tehdä. Tuon ylemmän kommentin (Fae:lta) mukaan yritän ostaa lisää figuja ja sittenn niiden ylijäämäosista väsätä jotain vaihtelua noihin. Mutta siitä puhutaan vasta sitten kun nämä ovat valmiita, ja valmista nobipoppoota tulee kohta, katsotaan saisiko myös tuon bossen maalattua siihen uppiin mukaan.Ilfierno kirjoitti:Harmi, kerkesin mennä jo omani pistää Evil Sunzeihin :) Tämä valkonen olisi ollut kyllä heti seuraava.
Olen hidas maalaaja, myönnän :)
Re: [Blog] White Orks (klaani White Gunz) (2/16.9)
Päivitys 16.9!
Noniin, Vihdoin on 5 nobia ja Warbossi valmiina! Huhhuh kun on hidasta, tässä ajassa useampi maalaa armeijan!
Tuli vähän hutaisten otettua nuo kuvat, illalla vielä. Parhainta laatua ei siis ole tiedossa ja hieman vain yleiskuvaa.
Menen sitten varmaan ulos kuvaamaan kunhan tuo sade loppuu (on muuten hyppytunti koulusta, en lintsaa).
Eli, Warbossi on minun mielestäni ihan hyvin onnistunut, hieman jäätyi maalaus kun piti vetää koko vasen käsi uusiksi, ei olisi millään jaksanut. Vähän voisin viellä parannella nyt kun pääsin vauhtiin mutta antaa nyt vaihteeksi olla tällaisenaan.
Muut kuvat menivät siis Schaisseksi joten tämä on nyt ainoa.
Boss White Claw
(Tuon alustan reunan korjaan viellä)
Ja Nobit
Noniin, Vihdoin on 5 nobia ja Warbossi valmiina! Huhhuh kun on hidasta, tässä ajassa useampi maalaa armeijan!
Tuli vähän hutaisten otettua nuo kuvat, illalla vielä. Parhainta laatua ei siis ole tiedossa ja hieman vain yleiskuvaa.
Menen sitten varmaan ulos kuvaamaan kunhan tuo sade loppuu (on muuten hyppytunti koulusta, en lintsaa).
Eli, Warbossi on minun mielestäni ihan hyvin onnistunut, hieman jäätyi maalaus kun piti vetää koko vasen käsi uusiksi, ei olisi millään jaksanut. Vähän voisin viellä parannella nyt kun pääsin vauhtiin mutta antaa nyt vaihteeksi olla tällaisenaan.
Muut kuvat menivät siis Schaisseksi joten tämä on nyt ainoa.
Boss White Claw
(Tuon alustan reunan korjaan viellä)
Ja Nobit
Viimeksi muokannut Nummi, Ke 25.11.2009 16:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: [Blog] White Orks (klaani White Gunz) (2/16.9)
Aika överin kokonen ainaki toi yhen nuubin shoota.