"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WH+IG Uudella IG codexilla?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Sami Jumppanen

WH+IG Uudella IG codexilla?

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Niin, käsittääkseni nykyään Armoured fistiä ei enää ole sinällään saatavilla, joten allyksi saa vain tavan infantry platoonin. Mutta mitenkäs se nyt menee Leman Russin kanssa? Ei vissiin saa koko squadronia? Mutta saakos variantteja?
Deetwo

Re: WH+IG Uudella IG codexilla?

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ei saa variantteja eikä squadroneja, vain sen yhden LRBTn.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
A-P

Viesti Kirjoittaja A-P »

Uuden IG Codexin tultua useimmat liittolaisosastot ovat välitilassa ( Sentinelit, Leman Russit jne. ) WH/DH;n kannalta. Kunnes norsunluutorni ( GW ) vaivautuu sanomaan juuta tai jaata uuden IG;n herättämistä kysymyksistä, kannattaa puhua ja sopia vastustajan kanssa.
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

A-P kirjoitti:Uuden IG Codexin tultua useimmat liittolaisosastot ovat välitilassa ( Sentinelit, Leman Russit jne. ) WH/DH;n kannalta. Kunnes norsunluutorni ( GW ) vaivautuu sanomaan juuta tai jaata uuden IG;n herättämistä kysymyksistä, kannattaa puhua ja sopia vastustajan kanssa.
Well there's your problem. Moniko uskoo, että GW sanoo muuta kuin että "pelaa niinku codexissa seisoo"? Eli kaikki vaihtoehdot, joita ei löydy, on mitätöity. Thank you, come again.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Tai sitten ne tekevät "Beast of Chaosit", ja ilmoittavat, että kaikki codexit on nykyään itsenäisiä, ja kaikki viitteet codexeissa olevista liittoutumisista kuuluu unohtaa. Tuo ratkaisi kaikki liittoutumissääntöjen ongelmat samalla kertaa...
Phil Kelly says "No!"
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

A-P kirjoitti:Uuden IG Codexin tultua useimmat liittolaisosastot ovat välitilassa ( Sentinelit, Leman Russit jne. ) WH/DH;n kannalta. Kunnes norsunluutorni ( GW ) vaivautuu sanomaan juuta tai jaata uuden IG;n herättämistä kysymyksistä, kannattaa puhua ja sopia vastustajan kanssa.
Penteles, minä unohdin sentinelit.
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Garoth kirjoitti:Tai sitten ne tekevät "Beast of Chaosit", ja ilmoittavat, että kaikki codexit on nykyään itsenäisiä, ja kaikki viitteet codexeissa olevista liittoutumisista kuuluu unohtaa. Tuo ratkaisi kaikki liittoutumissääntöjen ongelmat samalla kertaa...
Ja menettäisin Kroot Hunterini? Neva!
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

MrBigMr kirjoitti:
Garoth kirjoitti:Tai sitten ne tekevät "Beast of Chaosit", ja ilmoittavat, että kaikki codexit on nykyään itsenäisiä, ja kaikki viitteet codexeissa olevista liittoutumisista kuuluu unohtaa. Tuo ratkaisi kaikki liittoutumissääntöjen ongelmat samalla kertaa...
Ja menettäisin Kroot Hunterini? Neva!
No mut hei. Voishan niitä käyttää apocalypsessä. XD

Jännää sinänsä, ettei GW jaksa korjata tällaisia pieniä virheitä. Varmasti kasvattaisi myyntiä paremmin kuin, jotkin ihme härö lisäosat kuten apocalypse ja planet strike. Tai ainakin itse jaksaisin heille rahaa kanniskella paljon innokkaammin kun peli olisi "valmis", eikä tällainen "Tee, mitä lystäät, miten lystäät, kunhan saat vastustajaltasi luvan. We don't care." -systeemi.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”