Millainen chaos lord?
Millainen chaos lord?
Aloitan chaoksella ja haluan hyvän chaos lordin mikä näistä chaos lordeista kannattaa hankkia? Chaos lord with terminator armour wargear: terminator armour bolt pistol force weapon frag krak greandes 90pts. Abaddon the despoiler wargear: terminator armour twin-linked bolter personal icon drach'nyen talon of horus 275pts. Chaos socerer wargear: power armour bolt pistol force weapon frag krak greandes 100pts.
Re: Millainen chaos lord?
Terminaattorit ammutaan usein heti alussa alas, kokeile mieluummin Lordia twin lightning claweilla ja hyppyrepulla Raptoreiden kanssa. Se selviää varmemmin klosikseen toisin kuin terminaattori, joka joutuu ammutuksi deep strike vuorollaan. Abaddon on muuten ihan kohtalainen, mutta ota huomioon, että se woundaa itseään assaultissa 11 kertaa 36 kierroksella, eli 0,30555 kierroksista siitä on enemmän haittaa itselleen kuin muille. Tällä tavoin Tau Etherealikin voi voittaa ko. jampan klosiksessa.
Lost track of W/D/L, most likely I have lost lot more than won, but still keeping the dice moving roughly bi-monthly
- Half-breed
Tuo eka jannusi on laiton. Bolt pistoolia ei saa termoksen kanssa, eikä lordille saa Force Weaponia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Allu-Hemmo
Termosloordin ei ole pakko Deep Strikeä, ja se voi Joinata samalla tavalla mihin tahansa ryhmään niinkuin muutkin IC:t.Nördus kirjoitti:Terminaattorit ammutaan usein heti alussa alas, kokeile mieluummin Lordia twin lightning claweilla ja hyppyrepulla Raptoreiden kanssa. Se selviää varmemmin klosikseen toisin kuin terminaattori, joka joutuu ammutuksi deep strike vuorollaan. Abaddon on muuten ihan kohtalainen, mutta ota huomioon, että se woundaa itseään assaultissa 11 kertaa 36 kierroksella, eli 0,30555 kierroksista siitä on enemmän haittaa itselleen kuin muille. Tällä tavoin Tau Etherealikin voi voittaa ko. jampan klosiksessa.
Niinno, ehkä se heinäsirkkalordi pääsee lähikseen nopeammin, mutta kuka ottaa listaansa 10 raptoria? 5 on liian vähän joka suhteessa.
- NorjanPaavi
Allu-Hemmo kirjoitti: Termosloordin ei ole pakko Deep Strikeä, ja se voi Joinata samalla tavalla mihin tahansa ryhmään niinkuin muutkin IC:t.
Niinno, ehkä se heinäsirkkalordi pääsee lähikseen nopeammin, mutta kuka ottaa listaansa 10 raptoria? 5 on liian vähän joka suhteessa.
Kyllä 7-8 raptoria riittä hyvin. Onko pakko olla juuri 5 tai 10?
Tzeentcht loordi discilla ja d-weaponilla on yksi suosikeistani tai slaanesh taikuri steedillä ja lashillä on aika jekku kanssa.
Jos (jostain syystä) haluat mennä tyylillä, otat Khornen merkillä varustetun, juggernautilla ratsastavan lordin bloodfeederillä.
Blondin matematiikkaa: "Jos jaat, et kerro."
____
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=87686 Myytävänä Dawn of War II
____
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=87686 Myytävänä Dawn of War II
No eipä se taida se Abaddon itseään ihan noin usein löydä: 1/6 chänssit sillä on. Ja onhan sillä se 4+ invu sitäkin vastaan.Nördus kirjoitti:Terminaattorit ammutaan usein heti alussa alas, kokeile mieluummin Lordia twin lightning claweilla ja hyppyrepulla Raptoreiden kanssa. Se selviää varmemmin klosikseen toisin kuin terminaattori, joka joutuu ammutuksi deep strike vuorollaan. Abaddon on muuten ihan kohtalainen, mutta ota huomioon, että se woundaa itseään assaultissa 11 kertaa 36 kierroksella, eli 0,30555 kierroksista siitä on enemmän haittaa itselleen kuin muille. Tällä tavoin Tau Etherealikin voi voittaa ko. jampan klosiksessa.
Ja sitten siihen lordivalintaan. Jos nyt noista pitää valita niin sitten toi Sorcerer. Ja sille loitsua peliin, sitä vartenhan se otetaan. Riippuen käyttötarkoituksesta. Jos haluaa mennä iholle niin Familiar(Tai MoT), Warptime ja wind of chaos. Näin esimerkiksi. Ja kestoinhokkini Lash on sitten joka toisessa listassa. Eikä sitten mennä tälläkään yksin vaan johonkin ryhmään niin ei heti kuole.
-
mouth of khorne
kannattaa hankkii chaos lord with jump pack and lightning claws
Sankoin joukoin me
saavuimme murskaamaan
teidän elämänne.
Varjoina me ratsastamme
kylväen pahuutta ja
kuolemaa.
Varjot menneisyydestä ovat
heränneet vainoamaan teitä
viimeiseen henkeen.
saavuimme murskaamaan
teidän elämänne.
Varjoina me ratsastamme
kylväen pahuutta ja
kuolemaa.
Varjot menneisyydestä ovat
heränneet vainoamaan teitä
viimeiseen henkeen.
- Half-breed
Ei. Se ei saa tuhottua tankkeja millään.bloodthirster666 kirjoitti:kannattaa hankkii chaos lord with jump pack and lightning claws
No tietysti se kannattaa hankkia jos sellaisen isket listaasi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jos puhutaan "kannattavuudesta" niin ehdottomasti prinssi siinä tapauksessa.
Muuten ehkä merkitön tai tz lordi daemon weaponilla ja siivillä.
Muuten ehkä merkitön tai tz lordi daemon weaponilla ja siivillä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Muistin, että Abaddonilla olisi 2d6 extra iskua, hyvä paikko. Jos pelitehoa hakee, niin kyllä se prinssi on se oikea valinta. Maun mukaan siipiä, voimia yms. mukaan.Nagarythes Heir kirjoitti:No eipä se taida se Abaddon itseään ihan noin usein löydä: 1/6 chänssit sillä on. Ja onhan sillä se 4+ invu sitäkin vastaan.Nördus kirjoitti:Terminaattorit ammutaan usein heti alussa alas, kokeile mieluummin Lordia twin lightning claweilla ja hyppyrepulla Raptoreiden kanssa. Se selviää varmemmin klosikseen toisin kuin terminaattori, joka joutuu ammutuksi deep strike vuorollaan. Abaddon on muuten ihan kohtalainen, mutta ota huomioon, että se woundaa itseään assaultissa 11 kertaa 36 kierroksella, eli 0,30555 kierroksista siitä on enemmän haittaa itselleen kuin muille. Tällä tavoin Tau Etherealikin voi voittaa ko. jampan klosiksessa.
Lost track of W/D/L, most likely I have lost lot more than won, but still keeping the dice moving roughly bi-monthly
Jos nyt itse vastaan alkuperäiseen kysymykseen, niin itse käytän comboa Termoshaarniska, Mark of Slaanesh, daemonweapon, combi-melta. Halpa, tehokas ja kaiken lisäksi joka wound aiheuttaa Instant Deathin, mistä on oikeasti iloa siinä vaiheessa kun tapetaan jotain command squadia, ja se kapteenikin joutuu allocoimaan itselleen woundin. Kaverille vähän jännitystä invusaveihin. Toinen ihan varteenotettava kombo on mark of nurgle, daemonweapon ja vapaavalintainen haarniska. Khorne-lordi daemonweaponilla on itsemurhaa. Tzeench on vaan turha.
Itse tosin pelaankin Emperor's Childrenien fluffiarmeijaa, jonka Lordia ei ole vielä kohotettu demoniuteen. Lorditkin on oikeasti ihan hyvä vaihtoehto, mutta niille on eri käyttötarkoitus kuin prinsseille. (Prinssi kyllä kuolee about yhtä helposti, koska se imee ihan perkeleesti tulta ekalla vuorolla. En ole koskaan nähnyt prinssiä closicsessa, koska jokainen fiksu pelaaja tappaa sen pois alta.)
Itse tosin pelaankin Emperor's Childrenien fluffiarmeijaa, jonka Lordia ei ole vielä kohotettu demoniuteen. Lorditkin on oikeasti ihan hyvä vaihtoehto, mutta niille on eri käyttötarkoitus kuin prinsseille. (Prinssi kyllä kuolee about yhtä helposti, koska se imee ihan perkeleesti tulta ekalla vuorolla. En ole koskaan nähnyt prinssiä closicsessa, koska jokainen fiksu pelaaja tappaa sen pois alta.)
Idleness is the pathway to damnation.
-
Captain-Jake
Tylran kirjoitti: En ole koskaan nähnyt prinssiä closicsessa, koska jokainen fiksu pelaaja tappaa sen pois alta.)
Fiksu pelaaja saa sen closikseen. Mutta siinä vaiheessa kun on 2 prinssiä ja 9 oblia niin siellä on muutakin ammuttavaa kun se prinssi.
- NorjanPaavi
Ikävä kyllä näitäkin virityksiä näkee. :(Captain-Jake kirjoitti:Tylran kirjoitti: En ole koskaan nähnyt prinssiä closicsessa, koska jokainen fiksu pelaaja tappaa sen pois alta.)
Fiksu pelaaja saa sen closikseen. Mutta siinä vaiheessa kun on 2 prinssiä ja 9 oblia niin siellä on muutakin ammuttavaa kun se prinssi.
Tzeench turhuuteen tulee, niin ainakin itse olen pyörittänyt ajatusta Lord+mark tzeench+Demon wepa+Disck. Liikkuu, lujaa lyö ja ampuu inhottavasti. Plus 4+ invu pelastaa ihan kohtuu hyvin ja jos lisä suojaa haluaa niin laitetaan Raptoreihin suojaan. Raptorit nyt eivät ole mitään kustannus tehokkaimpia, mutta eivät kyllä ihan paskojakaan.
Totta kai kaikkein juustoimmalla listalla sen sinne closikseen saa, mutta normaalitilanteessa riittää kahden kokonaisen SM-ryhmän tuli kaatamaan Prinssin. Jos 1500 pisteeseen otat 9 Oblia ja 2 Prinssiä, niin siihen listaan ei sitten paljoa muuta tulekaan.Captain-Jake kirjoitti:Tylran kirjoitti: En ole koskaan nähnyt prinssiä closicsessa, koska jokainen fiksu pelaaja tappaa sen pois alta.)
Tosiaan, Prinssi kärsii vakavasta Wraithlord-syndroomasta, eli jos joku näkee sen, niin sitä kanssa sit ammutaan.
Ja toi 2 Prinssiä+9 Oblia... Jollain halvalla yksiköllä closikseen ja köpittelet jollain Instant Death!-aseella tappamassa Oblit (Al'rahem, Blissgiver), ja demoniprinssi kaatuu jopa niinkin helppoon maaliin kuin Harlekiinit...
Juusto ei oo sitten sama kuin fiksu...
-T
Idleness is the pathway to damnation.
-
Captain-Jake
KRhm, sinne saa vaikka mitä vielä, esim. kolme ryhmää plague marineita rhinoilla ja min/max meltoilla.Tylran kirjoitti: Jos 1500 pisteeseen otat 9 Oblia ja 2 Prinssiä, niin siihen listaan ei sitten paljoa muuta tulekaan.
-T
Mutta jos ite oon lordia käyttäny, niin aina ollu termis kalsarit, khornen merkki ja daemon weapon. Tai vaihtoehtoisesti juggeri. Voihan se vähän riskaapeliä olla, mut mitäs sitten? Ei lordi ole juustopelaajan valinta, joten riskit on sivuseikka.
Itse peluutan Lord vain Tzeentchin merkillä(miten nyt ikinä kirjoitetaan(: ), demon discillä ja lightingclaweilla tahi perus lordi khornen merkki ja daemonweapon... siinä on kova HC heebo:D(itse urhia on nähty ja koettu...)
Chaos Space Marines
W; 3
D; 2
L; 2
W; 3
D; 2
L; 2
- Isä_Aurinkoinen
Itte oon jonkin verran käyttäny lordia aikoinani (ennen kuin hommasin ton prinssin).
Sill'oon pelasin Khorne armeijaa, joten totta kai sillä oli Khornen merkki. Toki, edikkakin oli se 3.
En oo hetkeen kattellu kaamos mariinien codexia (toki, uusin on hyllys, totta kai), mutta jo mainitut Tzheenz daemon weaponilla ja jollain powerilla on kiva. Tietysti, Nurglen merkki + nurglen mariinia = kiva (pisteistä en sano mitää).
Veikkaisin, että mitä lordia käyttää (vai käyttääkö suoraan Prinssiä), riippuu paljon muusta armeijasta.
Itse voisin ajatella jo mainittuja Raptoreita + Lightning Claw hyppyreppu Lordia. Nopeita ja melta pommien ja liekkarien kanssa aika helposti aliarvostettuja, joskin kalliita.
Sill'oon pelasin Khorne armeijaa, joten totta kai sillä oli Khornen merkki. Toki, edikkakin oli se 3.
En oo hetkeen kattellu kaamos mariinien codexia (toki, uusin on hyllys, totta kai), mutta jo mainitut Tzheenz daemon weaponilla ja jollain powerilla on kiva. Tietysti, Nurglen merkki + nurglen mariinia = kiva (pisteistä en sano mitää).
Veikkaisin, että mitä lordia käyttää (vai käyttääkö suoraan Prinssiä), riippuu paljon muusta armeijasta.
Itse voisin ajatella jo mainittuja Raptoreita + Lightning Claw hyppyreppu Lordia. Nopeita ja melta pommien ja liekkarien kanssa aika helposti aliarvostettuja, joskin kalliita.
There is only one constant in life, and that's change.
Always seek to improvise, improve and adapt.
Always seek to improvise, improve and adapt.