Tällästä middenheimer listaa olen ajatellut.
Captain
2h weapon, light armour
95 gc
2x Champion
Sword, light armour
2x65 gc
4x Swordmen
Sword, shield
4x50 gc
3x Warrior
Sword
3x35 gc
Total 495 gc
Kommenttia.
Middenheimers 500
Middenheimers 500
Viimeksi muokannut jasca, To 28.05.2009 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Middenheimers 500
Sinänsä hienoa nähdä täällä välillä lista, jossa aseina ei ole pelkkiä nuijia ja tikareita, ja panssareitakin käytetään. Kuitenkin itse suosin hieman mielikuvituksen käyttöä ja ottaisin muitakin kuin vain yhtä asetta (no joo, captainilla on eri ase kuin muilla), jotta porukasta tulisi vähän mielenkiintoisempi. Pari marksmania voisi olla ihan kiva ottaa jonkun warriorin tai swordmanin tilalle, aseiksi crossbow tai longbow, tai yksi molempia. Kampanjan pelaamista helpottaa, jos ottaa myös ne youngbloodit (eli täydet herot).
Kohta saat varmaan kommenttia, että panssarit maksavat liikaa hyötyynsä nähden, samoin kuin muut aseet paitsi tikarit ja nuijat. Itse en kuitenkaan näe paljoakaan syytä pelata Mordheimia ainakaan kampanjana pelkästään voittoon tähdäten. Kampanjan jatkuvuus ja warbandille muodostuva tarina kuitenkin on se elementti, jonka vuoksi mielestäni Mordheimia ylipäänsä kannattaa pelata.
Kohta saat varmaan kommenttia, että panssarit maksavat liikaa hyötyynsä nähden, samoin kuin muut aseet paitsi tikarit ja nuijat. Itse en kuitenkaan näe paljoakaan syytä pelata Mordheimia ainakaan kampanjana pelkästään voittoon tähdäten. Kampanjan jatkuvuus ja warbandille muodostuva tarina kuitenkin on se elementti, jonka vuoksi mielestäni Mordheimia ylipäänsä kannattaa pelata.
Re: Middenheimers 500
Mitä jos vaihtais warriorin youngbloodiin. Ja kilvet pois swordmennelitä ja warrioreille aseeksi meisselit ja suojaksi kypärä.
Captain
2h weapon, light armour
95 gc
2x Champion
Sword, light armour
2x65 gc
Youngblood
Sword, light armour
55 gc
4x Swordmen
Sword
4x45gc