Pig Iron
Re: Pig Iron
Ainakin Warseerilla on moni tuolta tilannut hassuja hattuja IG-miseille. Mitään negatiivistä en muista lukeneeni.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tilasin kaverin avustuksella irtopäitä ja Paypalin kautta homma pelasi mainiosti.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Tyylikkään näköisiä päitä, joka lähtöön tuntuu lötyvän jotain. Voisipa joskus harkita tilaamistakin jos sattuu sopivanlainen into konvertoida jotain.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Jos olisi yhtään intoa pelata 40k:ta, niin noista saisi loistavan Gone with the Blastwave -armeijan (tosin kaasunaamarin tyyli sopii enemmän sinisille, mutta kuitenkin).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Horde Lover
minkähän koon figuja nuo olevat, kun syyhyttäs hankkia noita? Vois vaikka SM listaa noista koota, sais n.100-150€:llä jonkinlaisen listan noista Heavy infantry kavereista.
- Da Big Boss
Näyttäisivät olevan GW:n kaartilaisten kokoisia. En ole satavarma kummiskaan.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Käsittääkseni 28mm kavereita on kyseessä.
Edit: *kaivaa luotia rinnastaan*
Edit: *kaivaa luotia rinnastaan*
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Eivät kuitenkaan ole "heroic" mittakaavaa, joten hieman pienempiä janttereita on kyseessä. Päät ja jalat yms. on vähän oikeammassa mittakaavassa (i.e. pienempiä) kuin GW:n figuureissa.
Järjenkäyttö sallittu!
28mm on ja sopivia siis 40k esim. Tilasin itsellenikin hyllyyn vinon pinon erilaisia konversio bitzejä myyntiin. Tullee ensi viikolla
- Currynator
Ovat sopivia IG:lle. Itse olen tilannut tuolta 180 päätä IG armeijaani varten.