Hilpari kusee, mut en jaksa tehä sille mitää 8 )
Rakentavaa palautetta?

santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D

Kiitos, naamaan ja tabardiin olen itse todella tyytyväinen. Tuo nahkatakki on aika inhottavaa maalattavaa kun isoa pintaa, ja halusin koittaa saada siihen samanlaisia kulumia kuin siinä ranskisten maalaamassa napissa. Tuli kuitenkin tehtyä ne hieman juostenkusten, ja lopputulos ei oo kovin hyvä. Ei sitä taitoakaan välttämättä oikein tuohon olisi. En nyt oikein tiedä uskallanko koittaa korjata, kun pystyn pitkin hampain elämään tuon kanssa.Plästik Dub kirjoitti: Andrén ristimekko on hieno ja naama lähes aidon näköinen. Viitassa kuitenkin highlightit näyttävät jostain syystä omituisilta, en tiedä onko vika katsojassa, silmissä, näytössä vai figussa. Maalaahan Andrékin loppuun, ja muuta Helldoradoa jos vain jaksat.
Metalleihinkaan en itse ole täysin tyytyväinen, ovat hieman sumeita ja silleen. Chainmailin tein maalaamalla valkonen pohja-> musta (oli yhtä helvettiä se kun koitti ohuella mustalla vetää, niin tuli kuplia ja maali ei mennyt koloihin) -> chainmail (?.. joku niistä hilemaaleista) -> High lighteja valkosella ja vaaleanharmaalla -> mustalla washilla värejä yhteen ja vähän matampi pinta. Sitten maalauksen edetessä aina vähän lisäilin hilemaaleilla high lighteja ja glazesin väri vähän yhteen ja washailin kevyesti varjoja. Aika samalla tyylillä vedin nuo muut metallit. Fiilispohjalta erillaisia ohuita kerroksia. Chainmail on vielä elänyt tässä maalailujen aikana.Drakojan kirjoitti: Toinen jamppa taas lähentelee täydellisyyttä. Iho on uskomatonta, ja metallit erittäin hienoja. Resepti? Se muuten ei ole mekko, vaan luultavastikkin tabardi. :)
Joo se pohjamaali jätti näköjään tollasen hieman epätasasen pinnan. Se kyllä peittyy nätisti kun käyttää paksuja maaleja (vitsi). Mut srsly ei siitä paljon haittaa ole ollut. Metalleja maalatessa ehkä hieman näkyi.Ruttonalle kirjoitti: Lähikuvassa näyttää siltä että valkoinen pohjamali olisi todella rakeista, mutta kauempaa katsottuna sitä ei kyllä huomaa. Pitää melkein nähdä livenä, että voin sanoa häiritseekö se oikeasti vai ei, mutta teinpähän nyt tämmöisenkin huomion.

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Aika intuition pohjalta tuota ukkoa maalasin, että simppeliä listaa jossa olisi selvät vaiheet tai värien suhteet en voi antaa, mutta jotenkin näin se meni: Valkoisen pohjamaalin päälle pari ohutta Chaos Black kerrosta, sitten high lighteja sekoittaen Charadon Granitea, Codex Greytä ja sitä Chaos Blackiä. Taisin pariin kertaan joutua glazettaa sävyjä takaisin tummempaan. Itseasiassa ihan puhdasta Chaos Blackiä en tainut käyttää, vaan oli siinä aina sitä Charadon Granitea hitusen. Jos siis vinkin haluat mustan maalaamiseen, on se minulta että käytä muutakin kuin pelkästään valkoista ja mustaa ja niiden sekoituksia. Oma lemppari on ehdottomasti Charadon GraniteSkidi kirjoitti:... ja pussihousujen mustassa on korostukset kohdallaan. Löytyisikö jotain referennsiä siitä mitä värejä ja niiden sekoitussuhteita ole tuohon upottanut?
Kompf. Figu on muuten oikein mallikkaan näköinen mutta mielestäni baseen voisi tehdä jotain pientä tulen hohdetta. Jäbähän palaa mahtavammin kuin happikylvyn saanut onneton aasi, siksi hieman omituista kun siinä basessa ei ole ollenkaan tulihohde-efektiä.Plästik Dub kirjoitti:Base on kuitenkin todella tylsä. Ymmärrän sen että jotkut ihmiset (mukaanlukien minä itse) haluavat yksinkertaisia baseja, mutta tässä tapauksessa tuo näyttää melko erikoiselta johtuen liekeistä. Nyt näyttää että liekit alkaisivat tuollaiselta tulitikun kokoiselta alueelta, kun itse mieltäisin että kun tämä herra liikkuu niin liekki leimahtelee ympärillä.