Ajattelinpa nyt upata joitain omia random rustauksia, täällä kun on tällanen keskustelualue jossa se on sallittua. Nämä konseptit sisältävät ajatuksia ja innostuksia, joihin olen ajan mittaa törmännyt ja jotka olen paperille asti jaksanut piirrustaa.

Grin of a Champion
A4, kuulakärkikynä. Tarkoitus oli alun perin kehitellä banneria punaiselle Nurgle-armeijalleni, mutta mopo karkasi vähän käsistä. Pergamentissa on laulun sanat, jotka kertovat Isä Nurglesta, kärpästen herrasta. Armeijaprojekti on vielä kesken, kuten arvata saattaa...

Gil
A4, lyijykynä.Tämä konsepti sai alkunsa eilen, kun satuin vilkaisemaan erään lapsuuden ystäväni netissä olevaa galleriaa (hänen tekemänsä työt olivat ilmiömäisen komeita jo nuorena, nykyään aivan uskomattomia) ja ajattelin että hitsi, kai sitä voisi itsekin kokeilla pitkästä aikaa vähän lyikkärillä jotain randomia piirtää. No, olen aina pitänyt kääpiöiden piirtämisestä ja kuin varkain, tästäkin kehittyi sitten kääpiö, tarkemmin ottaen imperiaalinen kääpiö. Konsepti liippaa läheltä myös lähitulevaisuudessa (lue: kaukana tulevaisuudessa) alkavaa armeijaprojektia, sillä kaappiini on yllättäen kasautunut n. 2000 nykypisteen arvosta kasarikääpiöitä.