"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vallejon maaleja saatavilla yksittäisinä Hobby Pointista

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Day
Valvoja
Viesti:

Vallejon maaleja saatavilla yksittäisinä Hobby Pointista

Viesti Kirjoittaja Day »

...näin siis ainakin Kaisaniemessä. Paikalle oli tullut setti Game Coloureita, toisin sanoen täsmälleen samat värisävyt kuin Citadelillakin on mutta maalit ovat vain eri merkkisiä. Sävyt ovat silti aivan samat - maalia on vain enemmän ja purkki on erilainen.

Myös mediumeja ja lakkoja oli tullut - etenkin metal medium oli oikein hauska. Kerkesin jo kokeilla, miltä pinkki ja turkoosi metalli itse asiassa näyttävätkään.

Hintaa moisilla uutuuksilla on 2.5 oravannahkaa / purkki - myös mediumeilla ja lakoilla.

Vallejon maaleista on keskusteltu jo aiemminkin, jotta välttyisitte toistamasta vanhoja kysymyksiä, lukekaa lisää näistä:

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=4838

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=6093/

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=6465

edit: korjasin viestiä Weekenderin huomautuksen mukaisesti.
Viimeksi muokannut Day, Ma 31.03.2003 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Jäi hieman epäselväksi; onko sävyt ihan samat, vai itse maalit (samasta tehtaasta tms)?
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Weekender kirjoitti:Jäi hieman epäselväksi; onko sävyt ihan samat, vai itse maalit (samasta tehtaasta tms)?
Kiitokset huomautuksesta. Siis tosiaankin sävyt ovat samat.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
sotku

Viesti Kirjoittaja sotku »

Onkos Hobby Pointilla webbisivuja ja/tai postimyyntiä? Olis kiva jos pystyis tänne pohjoseenkin tilaamaan.

-Antti
Älykkyyden määrä maapallolla on vakio, ikäväkyllä ihmisten määrä kasvaa kokoajan
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

sotku kirjoitti:Onkos Hobby Pointilla webbisivuja ja/tai postimyyntiä? Olis kiva jos pystyis tänne pohjoseenkin tilaamaan.
Postitse noita saa ainakin Combat Modelsilta, osoite:
http://www.combatmodels.net/index.php?sivu=etusivu
sotku

Hmm...

Kiitoksia linkistä, mutta täytyypä todeta että 2,5€:n hinta ei oikein houkuttele. Prince Augustista saa tilattua 1,95€/kpl +postit jotka eivät todellakaan ole kalliit. Muistaakseni tilaamalla 14 purkkia oli hinta jo reilusti alle 2,5€ ja laski vieläkin mitä enemmän otti. Ja värivalikoima on täydellinen kaikkine muine herkkuineen.

http://www.princeaugust.ie on siis osoite jos haluaa käydä tarkistamassa. Itse tilasin tuolta kerran ja maalit tulivat 4:ssä päivässä hyvin pakattuina. Palvelu on nopeaa ja hyvää ainakin minun kokemusten perusteella.

-Antti
Älykkyyden määrä maapallolla on vakio, ikäväkyllä ihmisten määrä kasvaa kokoajan
sotku

Jaahas, taas tyhmää rankastaan :oops:

Eli princeaugustilla siis normaalit vallejot 1.95€/kpl ja game colourit 2.49€/kpl

-Antti
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

sotku kirjoitti:Jaahas, taas tyhmää rankastaan :oops:

Eli princeaugustilla siis normaalit vallejot 1.95€/kpl ja game colourit 2.49€/kpl

-Antti
Saattaa silti tulla halvemmaksi Augustilta, isoissa erissä ainakin. Tuo Combat Models ilmoitti nostavansa noiden hintoja 3 euroon purkilta. Toisaalta Suomesta tilaaminen on kohtuullisen paljon vaivattomampaa jos ei luottokorttia omista.
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Noniin vihdoinkin yksittäisiä purkkeja! Ne pakkaukset olivat aika aneemisia valikoimaltaan. Nyt pääsee vihdoinkin itse kokeilemaan onko tässä kaikessa hypetyksessä perää. :)
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

kiitos heads upsista.
Mulla on yks niitten setti johon oon ollu kovin tyytyväinen.
☠️
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Joo, vallejo rokkaa. Varsinkin peittävyys on toista luokkaa.. :) Metallit on kyllä aika huonot.
Moips
Hope is a serum that never heals
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Chronophague kirjoitti: Metallit on kyllä aika huonot.
Moips
Kokeilitko niitä alkoholipohjaisia metalleja? Olen kuullut että ne olis aika aidon näköisiä, mutta tiedä sitten.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

mikä Vallejo game color pakkaus siellä on myynnissä?
minä olen swamphead
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Swamphead kirjoitti:mikä Vallejo game color pakkaus siellä on myynnissä?
Myynnissä ei ole game colour -pakkauksia, vaan yksittäisiä game colour -maaleja. kts. threadin otsikko. Siis samat sävyt kuin citadelin maaleissa, pakattuna yksittäisiin purkkeihin, myynnissä yksittäisinä, hintana 2,5e per purkki. Melkein jopa samoilla nimillä, esim. hawk turquoise [citadel] -> falcon turquoise [vallejo].
Eerie

juu olen tietoinen tästä seikasta sillä tilasin newwavesta yhden 16maalin pakkauksen reilu kuukausi sitten mutta en ole vielä saanut niitä joten ajattelin käydä ostamassa sieltä...n.puolet paketista on kyllä tullut.
minä olen swamphead
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Ja myös Tietonikkarista saa Vallejon maaleja. Ja kuulema on tulossa ainakin sinne myös "oikeita" Vallejon maaleja eli noita Model Colour linjan purkkeja tämän vuoden aikana, oletettavasti irtomyyntiin :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ninnu kirjoitti:Ja myös Tietonikkarista saa Vallejon maaleja. Ja kuulema on tulossa ainakin sinne myös "oikeita" Vallejon maaleja eli noita Model Colour linjan purkkeja tämän vuoden aikana, oletettavasti irtomyyntiin :-)
Tosiaan. Noissa tuntuu olevan aika suuri ero. Gamecolorit ovat litkua verrattuna model coloreihin. Miksiköhän näin?
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Tjaa-ah, vaikea sanoa sen kummemmin mitään, ostin itse pari purkkia ihan kokeilumielessä nyt vasta.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Eerie

jaapa...se on vaan niin että se model colour ei välttämättä ole tarkoitettu juuri nimenomaan miniatyyrien maalaamiseen kun taas game colourit tietääkseni on. Tämä taas häiritsee minua.
minä olen swamphead
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

jaapa...se on vaan niin että se model colour ei välttämättä ole tarkoitettu juuri nimenomaan miniatyyrien maalaamiseen kun taas game colourit tietääkseni on.
Model colour on tarkoitettu varmaankin ensisijaisesti historiallisten figuurien maalaajille, kilpailemaan niissä piireissä niin suosittujen öljyvärien kanssa. Eli siis periaatteessa ne sopii ihan yhtä hyvin miniatyyreihin kuin miniatyyreihin :)
Game colour on käsittääkseni koostumukseltaan hiukan erillaista model colouriin nähden, tarkoituksena on ilmeisesti parempi kulutuksen kesto. En kyllä osaa muuta noista sanoa, koska en ole niitä vielä kokeillut.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”