Land raider:eita
Land raider:eita
Niin mietinpähän tässä vaan, että mikäs virka tuolla Reedeemillä on?
Crusader kuljettaa ja normi ampuu, tarvitsisin terminaattoreilleni hyvää kyytiä jolla pääsee vastustajan luo, mutta se Crusaderin 16 miehen kanto mahdollisuus vähentää ampumis tehoja ja kun kerran Reedeemilläkin voi mennä niin sopiiko itse vekotin koko hommaan?
Hyviä ja huonoja puolia tuosta vekottimesta siis :D
Crusader kuljettaa ja normi ampuu, tarvitsisin terminaattoreilleni hyvää kyytiä jolla pääsee vastustajan luo, mutta se Crusaderin 16 miehen kanto mahdollisuus vähentää ampumis tehoja ja kun kerran Reedeemilläkin voi mennä niin sopiiko itse vekotin koko hommaan?
Tilastot -09 40k____Feel no pain eh?_
w:11 D:2 L:7___You`ll feel this one matey_
Myydään SM ja Tyranideja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=85112
-
Sami Jumppanen
Re: Land raider:eita
Redeemerin tarkoitus on ne AP3 fleikat.Pave kirjoitti:Niin mietinpähän tässä vaan, että mikäs virka tuolla Reedeemillä on?
Yeah. Ne fleikat niittaa mitätahansa trooppeja 2+lla. Deathguardikin kaatuu 3+lla.
Jos on 'vain' AP3-sytkäri, niin silti saa Deathguard itsepäisen Feel No Painin.Deathguardikin kaatuu 3+lla.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Fleimerit kovat. Ok, mutta kumpi sopii paremmin 6:den terminaattorin kuljettamiseen vihulaisten luokse. Näin yleisesti ottaen
Tilastot -09 40k____Feel no pain eh?_
Redeemer on myöskin vähän halvempi :)
Kyllä se peruslantikka on edelleen paras.. Mutta tuo crusader multimeltalla on myös aika pätevä laite, ampuu kovaa kuuden tuuman liikkeestä.
Kyllä se peruslantikka on edelleen paras.. Mutta tuo crusader multimeltalla on myös aika pätevä laite, ampuu kovaa kuuden tuuman liikkeestä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Half-breed
Kummallakin on puolensa. Redeemer ehkä hiukan parempi, kun voi paremmin massaa pilkkoa läheltä jonne lantikalla pyritään.
Oikeastaan kysymys on vain siitä kummasta tykkäät enemmän. Suurinpiirtein tasavahvoja ne kuitenkin on.
Oikeastaan kysymys on vain siitä kummasta tykkäät enemmän. Suurinpiirtein tasavahvoja ne kuitenkin on.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kokeilisin redeemeriä multi-meltalla, assault terminaattoreita(hammereilla) ja He'stania. Onhan se munakori, mutta tulee tokalla vuorolla lähikseen ja ekan vuoron se posottaa 12" ja sen jälkeen smoket päälle ja lymyilee 4+ coverissa.
Eihän ne smoket mitään auta. :(
Tulee BS6:n autarch ja poksauttaa lantikan taivaan tuuliin meltallaan.
"He who stands with me shall be my brother."
- Half-breed
Juu ei tosiaankaan auta. Ilman smokeja se lantikka räjähtää 25% mahiksella, ja smoket päällä 12,6%. Eihän ne kuin puolita tsänssit. Huonoja juu.Tanthius kirjoitti:Eihän ne smoket mitään auta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.