Siinä ois muutama blazing sun ritari näin ens alkuun

Joo tosiaan toi war altar on huono, mutta sitä varten mulla on tuolla tekeillä kokonaan uusi alttari. :P Voin ottaa vaikka pari wip kuvaa siitä jossain välissä. =)Stifler kirjoitti:No niin.Hetki meni ennen kuin kaikki kuvat ehdin katsoa :) ja hienosti oli maalattu. Kuten sanottu WP oli vähän tylsä ja tuo War Altar oli hieno mutta tuntui jotenkin keskeneräiseltä . Perus jalkaväet taidokkaasti maalattu, parempaa kuin pelipöytätasoa ja Knighti hauska.
Kiitos. =) Siitäkin on kohta tulossa toinen, paranneltu ja uudistettu malli. :) Pitäis vaan saada maalattua se ni vois laitta siitäkin sitten kuvia.Stifler kirjoitti: Hyvin muuten oli Konfattu tankki yms.

Heh.Xenon kirjoitti:Eikö kellään muulla ole mitään sanottavaa? :P
Niin no noi ekojen sivujen figut on kolmen vuoden takaa ja ne kuvat on melko huonoja.. =/ Eikä kai sitä tarvii aina mitään extreme high lighteja ollakaan, välillä vähän jotain realistisempaakin. :Pmilou1337 kirjoitti:ihan mukavia core nappeja ja kyllä naamat ovat suht hyvin onnistuneet (ota nyt tosta kuvan eturivistä selvää...) mutta häiritsee aika paljon sinisen tummuus/Highlaitattomuus/flätteys.
Siis tuo steam tankin rungon sivuosat on tehty semmoisesta muovikalvosta ja noi trimmaukset, ylä reunassa oleva hopea ja alareunassa oleva kulta on tehty green stuffista. Ja ylä reunan trimmaus on kyllä hieman epäonnistunut sen voin myöntää. :D Mutta ei se pyöreys ole minusta huono juttu välttämättä, onhan se aika pitkälti mielipide kysymys. =) Mutta en ajatellut yrittääkään siitä saada niin hirveän särmikästä koska se olisi ollut mahdotonta tai ainakin erittäin vaikeaa menetelmällä jolla rakensin tuon. Voishan sitä sitten seuraavaan kokeilla jotain uutta taas. :Pile kirjoitti:
Heh.
Pikaisen ja päällipuoleisen vilkaisun perusteella erittäin tasokkaasti maalattu peliarmeija.
Konffattu höyrytankki on muuten oiva, mutta metalliosat näyttävät pehmeiltä. Onko ne tehty Green Stuffista? Särmää saisi hiomalla. Jos pehmeys johtuu maaleista, terävää highlightia kulmiin. Taitavalla maalauksella saatat muutenkin päästä tuosta pehmeydestä eroon, vaikka se johtuisi skulptin itsensä muodoista.
Valittelit hyvännäköisten pyörien rakentamisen vaikeudesta. Kun itse scratch-buildasin tykkiä, tein renkaat tällä tekniikalla:
http://i602.photobucket.com/albums/tt10 ... Gun_10.jpg
Mutta siis: kerrassaan mainiota!
Jahka saan omia Empire-hemmoja maaleihin, pitänee laittaa näytille.
-ile

Kiitoksia. Paaviksi tulee sellanen random reaperin priesti jolle on vaihdettu ase ja laitettu kilpeen empiren symbooli. Piti ottaa siitäkin kuva mutta unohtui. Tosiaan mulla on Averland empire armeija kasautumassa hiljalleen, siksi värit musta ja keltainen. Mukava yhdistelmä mielestäni. :) Luulin että olin jo laittanut niistä kuvia tänne, mutta nyt kun katsoin tarkemmin niin enpäs ole tainnutkaan laittaa, joten pitänee korjata asia tässä lähi päivinä. Noi laatat yritin maalata sillai, että näyttäisivät marmorilta. Oli ensimmäinen yritys sillä saralla, joten olen sinänsä ihan tyytyväinen tohon marmoriin. Idea tässä on pörröllisesti kutakuinkin sellainen, että tuo koottu jostain tuhoutuneen sigmarin kappelin raunioista, jotka sitten kärrätään aina taisteluihin mukaan.Bladetongue kirjoitti:Näyttää todella hienolta, oletko ajatellut paaville jotain erikoista teemaa tohon päälle kun on niin paljon tilaa napille jätetty siihen? Värit ovat todella hienosti kohdallaan ja lattiamainen kuviointi tuossa käryssä on erittäin siisti.