By Nathan Merill August 2001Tonscape kirjoitti:http://www.portent.net/rules/fantasy.php
Ja tosta sitten Unofficial Lizardmen Army List.
taitaa olla joo vähän vanhan puoleinen
By Nathan Merill August 2001Tonscape kirjoitti:http://www.portent.net/rules/fantasy.php
Ja tosta sitten Unofficial Lizardmen Army List.
Heh, tässä olen samaa mieltä. Kukaan (poislukien GWn pelitestaajat) ei vielä varmaankaan ole uutta listaa ja uusia sallyjä ehtineet testaamaan. Paperilla on helppo todistaa jokin yksikkö heikoksi ja surkeaksi, mutta totuus kuitenkin on että vasta puolenkymmentä peliä alkaa antaa jonkinlaista suuntaa. Uskon vakaasti, että taitavan pelaajan käsissä salamanterit tuollaisenaan ovat monelle vastustajalle varsinainen pain in the ass. Odotetaan ja katsotaan mitä liskopelaajat niistä irti saavatMakeH kirjoitti:Mielestäni uusi salli siis rokkaa ja sitä dissataan turhaan, pystyn tietenkin hyväksymään, että jonkun muun mielestä se on huono.
heh, ei muuta kuin eläinaktivistit gwn kimppuun. kotieläimen heitteillejätöstä syyte :- )Golem kirjoitti:Oletteko nähneet uusia sauruksia sivusta päin?
http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk
ne näyttää HIEMAN anorektisilta, GW on unohtanu syöttää niitä
Otappa huomioon mikä se Griffonin selässä istuu ja vertaa sitä Carnosauruksen päällä istujaanInquisitor Eleandelus kirjoitti:Carnosaurus maksaa 210 pinnaa ja se on huonompi kuin High Elffien Griffoni. Hassua. Tosin sillä on 4+ scaly skin save
Niin ja sä listit sen miten ennen kuin se listii sut ??Kun Second Generation Slannin joka on kenraali ja 100 ps magic itemeitä listii saa 760 victory pts.
Kovinkin paljon eroja ??Slanneja on muuten 5th, 4th, 3rd ja 2nd generationit.
Inquisitor Eleandelus kirjoitti:Ja pikku helffistä tämän verran:
0+ re-rollable armour save
S5
enemy magic weapons count as mundane in btb
enemy spells cast at the char or the unit he is with must subtrack -3 from the casting value (does not prevent irresistible force or miscast)
tuollainen kaveri yleensä siellä päällä....
Sauruslordi on hidas mutta sille saa kaikkea kivaa kamaa....
Olen edelleenkin sitä mieltä että high elffeillä on pelin parhaat taikakamat
Ja miten saat tämän 0+ re-rollable armour saven GRIFFONIN päällä olevalle tyypille??Inquisitor Eleandelus kirjoitti:0+ re-rollable armour save
S5
enemy magic weapons count as mundane in btb
enemy spells cast at the char or the unit he is with must subtrack -3 from the casting value (does not prevent irresistible force or miscast)
tuollainen kaveri yleensä siellä päällä....
Tietääkseni Liskot ei saa kovin kovaa puolustusta ( Sv ja WSv )Ghe'dahlg kirjoitti:No joka tapauksessa. Liskokentsulle Great Waaappen, jotain taika armoria ja Wardut jne. ja haltia kentsu ottaa turpaansa 5-0...
Alandor kirjoitti:Tietääkseni Liskot ei saa kovin kovaa puolustusta ( Sv ja WSv )
Paha sanoa kumpi voittaa, haltia iskee aina nopeammin, ja Griffon lisäksi.... hmmm... enkä jaksa laskea, lisäksi kumpi maksaakaan enemmän ?
No siinä tapauksessa:tneva82 kirjoitti:Tässä puhuttiin käsittääksemme griffon haltiastaGhe'dahlg kirjoitti:Haltia heppa:Plus alkoi myös liskojen carnosaur mountistakin...Miksi siis tuoda hepoja vertailuun?
Entäs jos haltia + griffon chargessa keskittäisi hyökkäykset carnosaurukseen? Tuota keinoa itse ainakin tuppaan käyttämään jos chargaan monsterilla ratsastavaan pahis characteriin. Woundit siihen+outnumber+terror=autobreik. Tietenkin ongelmaksi muodostuu se että itse pitää kestää vastahyökkäykset joten...Ghe'dahlg kirjoitti:Mutta nopat tietenkin ratkaisevat...
Entäpä jos Saurus HERO chargeaa ?? Siinä mennöö melko varmasti haltia muusiksi, mutta tämä oli sitten vain Saurus HERON ja haltia LORDIN vertailu... Saurus Lordin statteja ei ole nyt käytettävissä, mutta se ilmeisesti on aika pitkälti kaliiberia Chaos Lord/Vampyyri...tneva82 kirjoitti:Entäs jos haltia + griffon chargessa keskittäisi hyökkäykset carnosaurukseen? Tuota keinoa itse ainakin tuppaan käyttämään jos chargaan monsterilla ratsastavaan pahis characteriin. Woundit siihen+outnumber+terror=autobreik. Tietenkin ongelmaksi muodostuu se että itse pitää kestää vastahyökkäykset joten...
Mutta turha verrata sinänsä. Kovasti erillaisia hahmoja. Haltia mm. lentää isolla rank negatoivalla monsterilla