Juu tarvitsisin kipeästi apua delffejä vastaan jokainen peli kaatuu fear dark elves sääntöön..... Vastustajani käyttää yleensä seuraavia kokoonpanoja: 1. puolet ratsuväkee, ryhmä ampujii + muut pakolliset coret ja exei tai 2. mahdollisimman paljon 20-22 henge core blokkei (ne o liia halpoi :P) ja kummassakin 1-2 maagii ja loput closis mättö heroi ja melkee aina giantti löytyy rarest. Olen ollut tauolla fabast en muista mitään listojen tekemisestä (siis toimivan saamisesta). Olen miettinyt seuraavaa heroiksi:
joukkoja itseltäni löytyy:
kaikki Skull passin äijät
wywern bossi
borc bb
borc wb
orc shaman
25 boyzia
10 wolf riderii
20 borccia
1 wolf chariot
1 chucka
20 n.goblin
ogrei (kaikenlaisia löytyy siis rareksi)
cannon
6 fanatic
Olen miettinyt seuraavaa (siis raaka versio ilma kamoi etc pyydän apua fixaamaa kuntoon omistamillani ukoilla ja minkä pistemäärän peliin kandee tehä)
heroiksi:
1 borc bb: possu, ha, shield, ulags akrit axe 132pts
1lvl n.goblin shaman 2x rulla 100pts
1lvl n.goblin shaman SoSS 100pts
coreks:
21 n.goblin spear, mus 1 fana 113pts
24 blokki orccei shield, fc 174pts
5 spider rider 65pts
spessuiks:
20 borccii commandilla noin 300pts (anteeksi en muista kaikkia piste hintoja tarkalleen kun kirja jäi kaverin luokse)
wolf chariot 60
spear chukka 35
rareks:
cannon 85pts
yht n.1390 pts. Mitä lopuilla pisteillä?
1k-1.5k O&G
1k-1.5k O&G
Viimeksi muokannut era_mur, Ti 09.06.2009 12:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
- Scumboogie
Re: 1k-1.5k O&G
No, katsotaanpa...
Niin jotain sinne päin, kokeneemmat pelaajat kommentoikoot lisää.era_mur kirjoitti: Olen miettinyt seuraavaa (siis raaka versio ilma kamoi etc pyydän apua fixaamaa kuntoon omistamillani ukoilla ja minkä pistemäärän peliin kandee tehä)
heroiksi:
1 borc bb Tälle possu alle, heavy armour ja kilpi/enchanted shield, ja Ulag´s Akrit Axe.
ja 2 n gobbo maagii Molemmat 1 levelisii, toiselle vaik 2 rullaa ja toiselle Staff of sneaky stealin, niin ainakin magiapuolustusta löytyy.
coreks:
3 yksikköö n.gobboi fanoilla (heikentää vihui ja poistaa rankki bonukset) Tarkotat varmaan 20 kokosia? Laita nämä 21-25 kokoisiksi muusikoilla ja fanoilla. Laita fanoja sen verran kuin tuntuu / pisteet riittää. Vaihtoehtoisesti heitä yks yksikkö pois ja ota örrkejä tilalle.
20-25 blokki orccei 2 hw (mahdollinen command pisteist riippue) Laita 25 örkkiä commandilla. Unoha tupla hw:t, laita niille choppa ja kilpi, nii kestävätkin klosarissa, jos tulee pari tälliä naamaan.
spider ridereit flankkaa No sehän on kiva.
spessuiks:
20 borccii commandilla Aika tyyris unitti, vaiha mielummin örkkilootaan. Näillekin kilvet ja choppat, ja mahd. commandi.
rareks:
cannon Cannon on ihan ok gianttia vastaan. Loppupisteillä ota sotakoneistoa, katapultti on hyvä ostos, ainakin itelläni on toiminut.
Re: 1k-1.5k O&G
Dodiin muutettu... Anteeksi kirja jäi kaverin luokse enkä muista ihan kaikkia hintoja...
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-