space wolffeista muutama asia.
space wolffeista muutama asia.
noniin, olin tämän ''nykyisen uutuuden karhean'' koodexin jostain hommannut ja siitä mietityttää muutama seikka.
1.podit näille, meneekö marsu codexin mukaan vai jotenkin toisin?(pisteet, säännöt jne.)
2.lasketaanko 9 blood clawia+wolf guard leader kymmenen hengen ryhmäksi, jolloin saisi 2xfist hommattua claweille(sääntö on joka viides tuo option)? vai onko se ryhmä jossa 9 clawia ja leader?
3. mistä löytyis errataa ja FAQia?
kiitos jo näin etukäteen
1.podit näille, meneekö marsu codexin mukaan vai jotenkin toisin?(pisteet, säännöt jne.)
2.lasketaanko 9 blood clawia+wolf guard leader kymmenen hengen ryhmäksi, jolloin saisi 2xfist hommattua claweille(sääntö on joka viides tuo option)? vai onko se ryhmä jossa 9 clawia ja leader?
kiitos jo näin etukäteen
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Half-breed
Re: space wolffeista muutama asia.
2. Onko Guardi Blood Clawi? Ei eli häntä ei lasketa siihen ryhmäkokoon listaa tehdessä jolloin aseistuksen valitset.
3. Täältä.
3. Täältä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
1. Sudet käyttää uusia podeja, taisi olla FAQissa tuo.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Sami Jumppanen
1. Marsu kodexin mukaan.santso kirjoitti:noniin, olin tämän ''nykyisen uutuuden karhean'' koodexin jostain hommannut ja siitä mietityttää muutama seikka.
kiitos jo näin etukäteen
2. Muistaakseni kodexissa sanotaan, että fisti/ 5 ukkoa. Pyöristetään ylös.
oikeasti, voiko noin tehdä? joku ryhmä jolla on (jotain)/5 jätkää niin 8 saa kaksi niitä juttuja?Sami Jumppanen kirjoitti: 1. Marsu kodexin mukaan.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Wolffeillä on vähän omat säännöt :)Chili kirjoitti:oikeasti, voiko noin tehdä? joku ryhmä jolla on (jotain)/5 jätkää niin 8 saa kaksi niitä juttuja?Sami Jumppanen kirjoitti: 1. Marsu kodexin mukaan.
-
Sami Jumppanen
Jos kodexissa niin sanotaan. Katso sieltä.Chili kirjoitti:oikeasti, voiko noin tehdä? joku ryhmä jolla on (jotain)/5 jätkää niin 8 saa kaksi niitä juttuja?Sami Jumppanen kirjoitti: 1. Marsu kodexin mukaan.
Codex sanoo "rounding fractions up", mikä minusta taitaa meinata että jaat ryhmän koon viidellä ja pyöristät ylöspäin saadaksesi sallittujen erikoisuuksien määrän. 8/5=1.6, joka pyöristyy kahteen.
Hmm... Mutta toisaalta, Army Builder antaa kolmannen nyrkin jo 11 kohdalla (kaksi sai kahdeksallakin jantterilla), joten voi olla että sillä tarkoitetaan vajaitakin. Eli jopa kuusi Blood Clawia (jos niitä saisi niin pienissä tiimeissä) saisi kaksi fistiä, sillä se menee jo toisen viiden alueelle, mikä ei vastaa ihan jakotaulukon tilastoja, jotka tarvitsisivat 13 Blood Clawia kolmelle nyrkille (12/5=2.4, 13/5=2.6)
Tai jotain. Matikka meni approbaatturilla läpi, joten mene ja tiedä. Kyllä näillä todisteilla itse ainakin antaisin sen tuplanyrkin mennä 9 Blood Clawin ryhmässä. Katsoo sitten mitenkä on uuden koodeksin kanssa, joten itse ainakin hillitsisin niitä kaikkein villeimpiä virityksiä, niiden kanssa tulee aina itku kun uusi codex tipahtaa pilaamaan elämän.
Hmm... Mutta toisaalta, Army Builder antaa kolmannen nyrkin jo 11 kohdalla (kaksi sai kahdeksallakin jantterilla), joten voi olla että sillä tarkoitetaan vajaitakin. Eli jopa kuusi Blood Clawia (jos niitä saisi niin pienissä tiimeissä) saisi kaksi fistiä, sillä se menee jo toisen viiden alueelle, mikä ei vastaa ihan jakotaulukon tilastoja, jotka tarvitsisivat 13 Blood Clawia kolmelle nyrkille (12/5=2.4, 13/5=2.6)
Tai jotain. Matikka meni approbaatturilla läpi, joten mene ja tiedä. Kyllä näillä todisteilla itse ainakin antaisin sen tuplanyrkin mennä 9 Blood Clawin ryhmässä. Katsoo sitten mitenkä on uuden koodeksin kanssa, joten itse ainakin hillitsisin niitä kaikkein villeimpiä virityksiä, niiden kanssa tulee aina itku kun uusi codex tipahtaa pilaamaan elämän.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Näinhän se menee.MrBigMr kirjoitti: Codex sanoo "rounding fractions up", mikä minusta taitaa meinata että jaat ryhmän koon viidellä ja pyöristät ylöspäin saadaksesi sallittujen erikoisuuksien määrän. 8/5=1.6, joka pyöristyy kahteen.
Miksikäs nyt se 2,4 pyöristyy alaspäin, vaikka äsken puhuit aina ylöspäin pyöristämisestä? Sillä ei ole mitään väliä, ovatko osat yli vai alle puolen, jos ne pyöristetään aina ylös.MrBigMr kirjoitti:...mikä ei vastaa ihan jakotaulukon tilastoja, jotka tarvitsisivat 13 Blood Clawia kolmelle nyrkille (12/5=2.4, 13/5=2.6
Eli:
2,6 --> 3
2,4 --> 3
2,1 --> 3
2,0000176 --> 3
2,0 --> 2
"Nyrkeissä laskettuna":
8-10 Blood Clawia --> 2 nyrkkiä
11-15 Blood Clawia --> 3 nyrkkiä
Ainakin tällä kertaa Army Builder osuu oikeaan...
Phil Kelly says "No!"
-
Sami Jumppanen
Koska codexi käskee pyöristämään ylös ja olen tätä nähnyt noudatettavan usein, niin näkisin että tuo on oikein.Garoth kirjoitti: "Nyrkeissä laskettuna":
8-10 Blood Clawia --> 2 nyrkkiä
11-15 Blood Clawia --> 3 nyrkkiä
Ainakin tällä kertaa Army Builder osuu oikeaan...
-
SilverSeed.eu
- Viesti:
santso kirjoitti:noniin, olin tämän ''nykyisen uutuuden karhean'' koodexin jostain hommannut ja siitä mietityttää muutama seikka.
kiitos jo näin etukäteen
Wolf Guardid toimivat yksikkö championeina. Muissa Codexeissa Champion valinnat on mainittu kunkin yksikön kohdalla erikseen, jolloin tämä Champion ominaisuus on selkeämpää.
Kolmoslaitoksen ajoilta oleva teos pienillä erratoinneilla ei ole täysin selkeimmästä päästä (joskaan ei onneksi se epäselvinkään).
Kun wolfguard ostetaan championiksi johonkin yksikköön, on sen tarkoitus olla kyseisen yksikön jäsen, ja laskea yksikön kokonaismodelien määrään.
Half Breed on kuitenkin oikeassa, että nykyisin tästä asiasta voidaan olla eri mieltä.
Henkilökohtaisesti kuitenkin peluuttaisin tätä osiota, kuten sen kirjoitushetkellä on asian tarkoitettu olevan.
Salonen Risto
http://www.silverseed.eu
http://www.silverseed.eu
WGL ei tuon codexin säännön mukaan ole koskaan ollut ryhmän jäsen listan rakennuksen kannalta, vaikka saakin pelin aikan siihen liittyä kersantin ominaisuudessa.
Nykysäännöt eivät tee sen kummempaa muutosta tähän.
Nykysäännöt eivät tee sen kummempaa muutosta tähän.
Ei sitä modelia osteta yksikköön, vaan sen voi liittää sinne pelin alussa.Kun wolfguard ostetaan championiksi johonkin yksikköön, on sen tarkoitus olla kyseisen yksikön jäsen, ja laskea yksikön kokonaismodelien määrään.
Valitettavasti säännöt eivät toimi näin.Henkilökohtaisesti kuitenkin peluuttaisin tätä osiota, kuten sen kirjoitushetkellä on asian tarkoitettu olevan.
-
Sami Jumppanen
Joo, mutta lasketaan yksikön kokoon siitä huolimatta, joskin tämä vaikuttaa vain siihen, että mahtuuko nämä transporttiin.Deetwo kirjoitti:Ei sitä modelia osteta yksikköön, vaan sen voi liittää sinne pelin alussa.Kun wolfguard ostetaan championiksi johonkin yksikköön, on sen tarkoitus olla kyseisen yksikön jäsen, ja laskea yksikön kokonaismodelien määrään.
- Cannonball
Jos tarvitset 10 marsua saadaksesi sen lascannonin, et saa ottaa sitä lascannonia yhdeksälle marsulle joihin liität The Tuplafistisedän pelin alussa. Sama juttu susisedän kanssa.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
joo kiitoksia vastauksista, fisti ongelma ratkaistiin siirtämällä clawit rhinosta podiin ja lisäämällä se kymmenes clawi.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.