Sketsi: Hammeri-kollit
- 'Neljäviitonen
Re: Sketsi: Hammeri-kollit
Aikuiset?
16- ja 13-vuotias poika, muutama epämääräisen ikäinen opiskelija ja yksi henkilö, joka omien puheittensa perusteella käy töitä; kukaan meistä ei välttämättä ole täysi-ikäinen, joten en yhtään ihmettele, vaikka jotain tappelunpoikasta esiintyykin.
Edit. paitsi HB, joka on reservissä, mutta eihän hän ole tähän tappeluun vielä kunnolla ottanutkaan osaa.
16- ja 13-vuotias poika, muutama epämääräisen ikäinen opiskelija ja yksi henkilö, joka omien puheittensa perusteella käy töitä; kukaan meistä ei välttämättä ole täysi-ikäinen, joten en yhtään ihmettele, vaikka jotain tappelunpoikasta esiintyykin.
Edit. paitsi HB, joka on reservissä, mutta eihän hän ole tähän tappeluun vielä kunnolla ottanutkaan osaa.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- mister??!!
kuka käy omien puheittensa mukaan töitä?
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
No epäilisin varmaan tota Gro... Diogenesiä, ellei ketku elätä sitä parempaa puoliskoaan sossun tuilla :Omister??!! kirjoitti:kuka käy omien puheittensa mukaan töitä?
Itse sketsistä mulla ei ole yhtään mitään sanottavaa, itseasiassa itellä on tulella samanlainen teos. "Kohdeyleisö" toki on aivan eri, mutta... Jos nyt jotain on pakko sanoa, niin vaikka sitä että kauhistelen paljon enemmän ihmisten kommenteja kuin itse tarinaa, sen tekijää tai tarkoitusta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Pojat pojat, ei näin.
Älkää oikeasti ottako noin tosissanne tälläisiä. Itselleen pitää osata nauraa, tai ainakin olla välittämättä jos muut nauraa. En siis usko että Halffis sai jotenkin henkisiä traumoja tai jotain sellaista. Jos vielä se joka oli vitsin kohteena sanoo ettei välitä paskaakaan mitä hänestä puhutaan, niin pitääkö teidän välittää? :O
Loppuketju onkin sitten flametusta kuinka toiset eivät ole aikuismaisia, ja toiset on kersoja. Mihin tämä maailma on menossa, minuahan harmittaisi vaikka kuinka suuresti jos joku sanoisi minua keskenkasvuiseksi kersaksi :´( (Ei ole tarkoitettu henkilökohtaiseksi kenellekkään).
Nyt kuitenkin hellittäkää vähän. Vaatii kyllä taitoa tajuta minkä ottaa tosissaan ja mitä ei, mutta voin antaa kuitenkin pienen vinkin: tässä ketjussa ei montaa viestiä ole joka pitäisi täysin tosissaan ottaa
*Menee hakemaan juomista ja sipsejä, sekä ottaa mukavan asennon*
Älkää oikeasti ottako noin tosissanne tälläisiä. Itselleen pitää osata nauraa, tai ainakin olla välittämättä jos muut nauraa. En siis usko että Halffis sai jotenkin henkisiä traumoja tai jotain sellaista. Jos vielä se joka oli vitsin kohteena sanoo ettei välitä paskaakaan mitä hänestä puhutaan, niin pitääkö teidän välittää? :O
Loppuketju onkin sitten flametusta kuinka toiset eivät ole aikuismaisia, ja toiset on kersoja. Mihin tämä maailma on menossa, minuahan harmittaisi vaikka kuinka suuresti jos joku sanoisi minua keskenkasvuiseksi kersaksi :´( (Ei ole tarkoitettu henkilökohtaiseksi kenellekkään).
Nyt kuitenkin hellittäkää vähän. Vaatii kyllä taitoa tajuta minkä ottaa tosissaan ja mitä ei, mutta voin antaa kuitenkin pienen vinkin: tässä ketjussa ei montaa viestiä ole joka pitäisi täysin tosissaan ottaa
*Menee hakemaan juomista ja sipsejä, sekä ottaa mukavan asennon*
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Kyllä tuon vaimon tulot riittää vaimon elämiseen eli ei sitä tartte elättää - pers'aukiselle ex-akalle maksettavat elatusavut on sitten menoerä erikseen :).I Ride in a Dragon kirjoitti:No epäilisin varmaan tota Gro... Diogenesiä, ellei ketku elätä sitä parempaa puoliskoaan sossun tuilla :O
Muuten, sinällään hauskaa että sketsin incognitot Nobo A ja B kävivät heti ilmoittautumassa tähänkin ketjuun ;). Conin kynä-ääliomiitissä tämä esitetään sitten livenä, ei-kyniksiltä peritään euron pääsymaksu.
- mister??!!
oonko mä nobo A?
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
Jos nyt noin välttämättä haluat :)mister??!! kirjoitti:oonko mä nobo A?
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
iha hyvä 10
jatkOA1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!½
jatkOA1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!½
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Valitettavasti sinä olet Nobo-C-joka-ei-aivan-mahtunut-tähän-sketsiin :).mister??!! kirjoitti:oonko mä nobo A?
- Allu-Hemmo
Re: Sketsi: Hammeri-kellit
Moi.
Ihan hyvä tarina, mut voisitko laittaa tuonne ylös että kuuluiko tämä FaBaan vaiko 40k:hon, kun ei ihan juonen perusteella välkähtänyt. Muuten kyllä ihan toimiva, vaikka pituutta olisi voinut ollakin enemmän. Sikäli hassua että sanoin tarinan pituudesta jotain, kun useimmiten jaksan lukea vain puoleen väliin nuita pitkiä tekstejä, paitsi jos on tosi mieleenkiintoista. :)
Jatka samaan malliin.
Ihan hyvä tarina, mut voisitko laittaa tuonne ylös että kuuluiko tämä FaBaan vaiko 40k:hon, kun ei ihan juonen perusteella välkähtänyt. Muuten kyllä ihan toimiva, vaikka pituutta olisi voinut ollakin enemmän. Sikäli hassua että sanoin tarinan pituudesta jotain, kun useimmiten jaksan lukea vain puoleen väliin nuita pitkiä tekstejä, paitsi jos on tosi mieleenkiintoista. :)
Jatka samaan malliin.
Re: Sketsi: Hammeri-kellit
Faba- ja 40k ovat sama asia, joten tämä kuului yhtälailla molempiin. Toki kohta Lexicanum-retardit alkavat mättää linkkejä, joissa todistetaan ettei näin ole, mutta kyllä ne on.Allu-Hemmo kirjoitti:kuuluiko tämä FaBaan vaiko 40k:hon
- Da Big Boss
Tässä tarinassa ehkä voisin ajatella noin, mutta oikeasti ne ei ole. Repesin myös tuolle säälittävälle haukkuma nimelle, joka kuulostaa turhankin surkealta.Diogenes kirjoitti:Lexicanum-retardit alkavat mättää linkkejä, joissa todistetaan ettei näin ole, mutta kyllä ne on.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Täähän sai melkein yhtä hyvän vastaan oton kuin ne mun vanhat space marine tarinat!
Voitto ei ole tärkeintä, vaan se, että Ruotsi häviää!
Alkuperäisessä fluffissa Faban maailma oli yksi planeetta 40k-universumissa, joka oli Warp-stormien ympäröimä.Da Big Boss kirjoitti:Tässä tarinassa ehkä voisin ajatella noin, mutta oikeasti ne ei ole.Diogenes kirjoitti:Lexicanum-retardit alkavat mättää linkkejä, joissa todistetaan ettei näin ole, mutta kyllä ne on.
- Da Big Boss
Ja kaaoshan taisi saada portaalien kautta laskiväärejä ja vastaavaa :P
Muttei enää.
Muttei enää.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Musta toi oli mahtava vitsi. Lisää tollasia.
Kysykää mitä vaan vastaamme mitä sattuu.
Alunperinhän 40k:ta ei vielä ollutkaan. Rick Priestley kertoili Ropeconissa hauskoja RT:n synnystä kun vieraili siellä Tuomas Pirisen kanssa joskus 90-luvulla, suu vaahdossa "fluffin" ja "kaanonin" nimeen vannovien olisi pitänyt olla se tilaisuus kuulemassa.Drakthar kirjoitti:Alkuperäisessä fluffissa Faban maailma oli yksi planeetta 40k-universumissa, joka oli Warp-stormien ympäröimä.
No, kyllähän tämä sketsinä toimi, eli huvitti (saatoin jopa pikkuisen naurahtaa).
Keskusteluun en kyllä osaa muuten osallistua, mutta jatkakaa vaan, tämmöinen on jopa huvittavampaa kuin Dr. Phil.
Keskusteluun en kyllä osaa muuten osallistua, mutta jatkakaa vaan, tämmöinen on jopa huvittavampaa kuin Dr. Phil.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Ai että tämä olikin tositarina, ja sitten vieläpä paljastuu että se pistetään tänne jonain henkilökohtaisena kostona?

Anteeksi.

Joo öhöm, oikeassa olet. Jotta pääsen hyvällä omatunnolla täältä pois, niin pyydämpä yleisesti anteeksi omaa osaani tässä "ns. flametuksessa", oli minulla siihen aihetta tai ei.Da Big Boss kirjoitti:Vaikka et pidäkään Halffiksen tavasta kommentoida joka on totta, niin ei sitä näin tarvitse kertoa.
Anteeksi.
Hän on puhunut.
Olen täysin samaa mieltä.halko kirjoitti: Nyt kuitenkin hellittäkää vähän. Vaatii kyllä taitoa tajuta minkä ottaa tosissaan ja mitä ei.
Voitto ei ole tärkeintä, vaan se, että Ruotsi häviää!