vinkkejä necron armeijaan
vinkkejä necron armeijaan
vinkkejä necron armeijaan jos on jo loordi, 24 warrioria,6 scarapia,1 heavy ja tomppi 
Olen aika huono antamaan Necron-ohjeita, mutta Immortaleja ehkä parisen-viisi? Tomb Spyderit ovat suosittuja counterpalloja, ja parit Destroyerit ovat ihan tehokkaita...
Olen kylläkin ollut Gauss-pilven väärässä päässä kerran, eikä ollut kivaa. WBB on pirullinen...
...etenkin rerollattuna 'Lithin lävitse.
Olen kylläkin ollut Gauss-pilven väärässä päässä kerran, eikä ollut kivaa. WBB on pirullinen...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
JA sit nousee pystyyn taas. jos ne kaatuu, niin ne meene korjattavaks tomb worldiin, ja tulee myöhemmin takasin. Kenelläkään ei ole confirmed Necorn kills, paitsi C'taneilla... Eli on ne enemmän immortal kun mikään muu. Toisin kun esim Tau, joita kuolee for the greater goodin takia kun kärpäsiä immortalien ampuessa...
Hope is a serum that never heals
- Henri Ketonen
Osta Monolith. Saa olla eri mieltä, mutta kokemuksieni mukaan pelit helpottuivat huomattavasti Monolithin kanssa, verrattuna vaikkapa siinä neljään Destroyeriin. Siinä on voimakkaanpuoleinen Ordnance-ase, sitä on vaikea rikkoa, sillä pystyy herättämään lisää Necroneita henkiin jos ei halua/voi ampua Ordnancepyssyllä ja samalla siirtää niitä. Sillä pystyy tekemään joitakin tosi ikäviä temppuja, yksi niistä on viidentoista Warriorin teleporttaaminen ulos lähitaistelusta ampumaan rapid firellä vieressä nököttäviä nössöjä. Niin ja ainakin yksi paketti warrioreja lisäksi vielä. Immortaleja hankkisin jotain 15, ne tuhoavat oikein hyvin ja lisäävät armeijaan kestoa.
zqmfgb
wraithit kuolee aivan liian helposti perusboltter tuleen.. ja nightbringeriä ja monoa ei samaan peliin koska silloin huudetaan phase outtia... ja kovaa... kunnon shootaan imo, kannattaa ottaa pari kolmen squadia perusdestroyereitä, ja kaks 5:n squadia immortaleja, vastapalloks pari tombia ja lordi mahdollisesti avittamaan. sekä warrioreja kannattaa olla se 30.. eli väh. 3x10 squadia.
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
olen ite kayttany monoa ja nightbringeria... ei ole huono vaihtoehto jos vain osaat pitaa warriorit pois laharista ja tunge yks squadi monolithin taakse... yleensa kun N tulee pain vihollisen heavy suppoa niin tulee pelaajalla kaki housuun[jos se paasee sinne saakka]...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
-
Oberon
wraithit: vain yksi woundija pienet unitit=kun se isku menee aivan ma´htavasta 3+ invistä läpi, jälki on pahaa. eli riskialtis unitti joka kuten pelin tekijät halusivat, pakottaa pelaamaan "stealth-moodi päällä"
Scarabit on hyviä vähän kaikkea vastaan, erityisesti tankkeja. näille olen löytänyt tasan kaksi tapaa edetä: sama kuin wraitheilla eli suojan takana/sisällä(ei difficult terrainia kun liikkuu mut parempi save) tai sitten röyhkeästi päin-->imee toivottavasto osan vastustajan tulivoimasta.
Warruja kannattaa olla aina paljon. ei paljon naurata kun ne yber tappajat phase outtaa kun warrut loppuu...
Scarabit on hyviä vähän kaikkea vastaan, erityisesti tankkeja. näille olen löytänyt tasan kaksi tapaa edetä: sama kuin wraitheilla eli suojan takana/sisällä(ei difficult terrainia kun liikkuu mut parempi save) tai sitten röyhkeästi päin-->imee toivottavasto osan vastustajan tulivoimasta.
Warruja kannattaa olla aina paljon. ei paljon naurata kun ne yber tappajat phase outtaa kun warrut loppuu...